Asunnon hankinta Marbellasta

Anonyymi

Moikka,

Olen muuttamassa ensi vuoden alussa Marbellaan (toivoen, että koronavirus ei pilaa suunnitelmiani) ja olen aloittanut erilaisten välittäjien benchmarkkauksen. Minkälaisia kokemuksia yleisesti ottaen on oikean välitysfirman valinnassa?

Viimeisin löytöni on Strand Properties - niminen firma
https://strandproperties.com

Heillä on tarjolla ainakin omasta mielestäni hienoja kohteita sekä huomaan selvästi tuon skandinaavisen tyylin sisutuksessa. Onko täällä kellään kokemusta kyseisestä firmasta? Näyttäisi olevan suomalaisia mukana toiminnassa/perustajani, joten mahdollisesti kaupat voisivat onnistua tämän kautta oikein mukavasti!

4

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein kiva mainos sulla!

• Anonyymi

Suomalaisia firmoja kannattaa välttää joka paikassa. Aina tulee hintaan Suomi-lisää vaikka olisit ulkomailla.

• Anonyymi

Ehdottomasti.

• Anonyymi

Ei ole epäilystäkään kuka tämän on kirjoittanut :D Omistaja itse on täällä tuomassa esiin yritystään....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      71
      2388
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1460
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      255
      1425
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      380
      1222
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      344
      1156
    Aihe