Maatiaiskissan pennun hinta

Anonyymi

Olen etsiskellyt kissanpentua itselleni, jouduin n. 3 kk sitten luopumaan kissastani (17 v) ja nyt tuntuu että voisi ottaa pennun tai aikuisenki. Mutta mutta....maatiaiskissan pennusta saatetaan pyytää jopa 500 e? Onko nyt joku rahastus käynnissä? Sata euroa olisin ehkä valmis maksamaan, mutta siihen pitäisi jo kuulua sirutus ainakin?? Olen kyllä aika ihmeissäni....

8

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos hinnalle on maksajia, niin hölmöhän se on joka ei pyydä mahdollisimman hyvää hintaa.

• Anonyymi

No näinhän se on, hölmö ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa tommosia summia...

• Anonyymi

Kyllä alle satasella löytyy,jos enemmän haluaa maksaa,suosittelen rekisteröityä rotukissaa.
      Kannattaa kysellä pennun emon taustoista,ettei tue jatkuvaa pennutusta.

• Anonyymi

Ennen kissoja (jotkut vieläkin) annettiin tosta vaan lasten leluiksi ja juoppojen kiusattavaksi, on hyvä, että nyt joutuu sen ottamista harkitsemaan. Kissa äidin lapsia ei saa luovuttaa ihan kenelle vaan!!

• Anonyymi

Niin kyllähän se panee kovastikki harkitsemaan, mutta kuten sanoin, olen valmis maksamaan tietenkin, mutta jonkinlainen kohtuus täytyy peruskissan hinnoissa olla.

• Anonyymi

Itse maksoin omasta kissastani, joka oli osto hetkellä 5kk niin 350e, hinta oli ihan ok kun siihen sisältyi rokotukset, madotukset, sirutus ja steriliointi. Nyt kun kissani on 4 vuotias niin olen alkanut etsimään kaveria sille ja harkitsen seuraavan kissan hankkimista adoption kautta.

• Anonyymi

Juu silloin ok kun sisältyy mainitsemasi asiat. Mutta kun ei joillakin sisälly mitään muuta kun kissa, ja hinta on silloin kova mielestäni. Pitää tässä kans vielä miettiä ja katsella. Kissakuume on kyllä aika kova!

• Anonyymi

Jep. Nykypäivänä maatiaspentu maksaa täälläpäin sen 350€ ja on yleensä rokotettu,madotettu,syönyt laadukasta ruokaa ja muutoinkin erittäin hyvin hoidettu. Mutta halvemmalla saa esyistä ja hyvinhän nekin on hoidettu,varmaan jopa paremmin. Monella on vieläki se käsitys että esyissä on VAIN ongelma kissoja ja tämähän ei pidä paikkaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe