Maatiaiskissan pennun hinta

Anonyymi

Olen etsiskellyt kissanpentua itselleni, jouduin n. 3 kk sitten luopumaan kissastani (17 v) ja nyt tuntuu että voisi ottaa pennun tai aikuisenki. Mutta mutta....maatiaiskissan pennusta saatetaan pyytää jopa 500 e? Onko nyt joku rahastus käynnissä? Sata euroa olisin ehkä valmis maksamaan, mutta siihen pitäisi jo kuulua sirutus ainakin?? Olen kyllä aika ihmeissäni....

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jos hinnalle on maksajia, niin hölmöhän se on joka ei pyydä mahdollisimman hyvää hintaa.

      • Anonyymi

        No näinhän se on, hölmö ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa tommosia summia...


    • Anonyymi

      Kyllä alle satasella löytyy,jos enemmän haluaa maksaa,suosittelen rekisteröityä rotukissaa.
      Kannattaa kysellä pennun emon taustoista,ettei tue jatkuvaa pennutusta.

      • Anonyymi

        Ennen kissoja (jotkut vieläkin) annettiin tosta vaan lasten leluiksi ja juoppojen kiusattavaksi, on hyvä, että nyt joutuu sen ottamista harkitsemaan. Kissa äidin lapsia ei saa luovuttaa ihan kenelle vaan!!


    • Anonyymi

      Niin kyllähän se panee kovastikki harkitsemaan, mutta kuten sanoin, olen valmis maksamaan tietenkin, mutta jonkinlainen kohtuus täytyy peruskissan hinnoissa olla.

    • Anonyymi

      Itse maksoin omasta kissastani, joka oli osto hetkellä 5kk niin 350e, hinta oli ihan ok kun siihen sisältyi rokotukset, madotukset, sirutus ja steriliointi. Nyt kun kissani on 4 vuotias niin olen alkanut etsimään kaveria sille ja harkitsen seuraavan kissan hankkimista adoption kautta.

      • Anonyymi

        Juu silloin ok kun sisältyy mainitsemasi asiat. Mutta kun ei joillakin sisälly mitään muuta kun kissa, ja hinta on silloin kova mielestäni. Pitää tässä kans vielä miettiä ja katsella. Kissakuume on kyllä aika kova!


    • Anonyymi

      Jep. Nykypäivänä maatiaspentu maksaa täälläpäin sen 350€ ja on yleensä rokotettu,madotettu,syönyt laadukasta ruokaa ja muutoinkin erittäin hyvin hoidettu. Mutta halvemmalla saa esyistä ja hyvinhän nekin on hoidettu,varmaan jopa paremmin. Monella on vieläki se käsitys että esyissä on VAIN ongelma kissoja ja tämähän ei pidä paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe