Taidenäyttelyssä käyty

Makriina2

Sunnuntaina kävin Tennispalatsissa tutustumassa Vilho Lammen tuotantoon. Esillä on myös Tove Janssonin maalauksia. Toisessa kerroksessa pääsin samalla rahalla queerfeministisen kuraattoriduo nynnyt laatimaan ylöspanoon.
Onko joku toinen käynyt? Mitäs mieltä ollaan?

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käynyt tutustumassa Villen tuotantoon, mutta samalla rahalla ostin steissin minuuttibaarista itselleni pari olutta, ja sitten lähdin kotiini Tuusniemen junalla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyyditsijäni ei ehtinyt, kun kävimme Kieseleffin talossa Globe Hope´ssa. Ehti kyllä toriterassilla kahvit juoda, minä jäin kyllä kaipaamaan Vilho Lampea !

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Vilho_Lampi._Liminganjoki._1934.jpg

        sini.s

        Toivottavasti ehdit. Käy sitten yläkerrassakin ja kerro mitä pidit queerfeministisestä ylöspanosta.


      • Makriina2 kirjoitti:

        Toivottavasti ehdit. Käy sitten yläkerrassakin ja kerro mitä pidit queerfeministisestä ylöspanosta.

        Onneksi Viho Lammen tuotannosta voi nauttia virtuaalisestikin, näillä näkymin kun ei tiedä tuleeko lähdettyä Tennispalatsin näyttelyyn.

        Tuohon *queer* ilmiöön suhtaudun varauksella, kannatan rehtiä suom. käännöstä *pervo* jo itsessään ilmiöstä kertovana.

        Seksuaalivähemmistöjen ongelmien huomiontarve , on mielestäni saanut ymmärrystä jo vuosia.
        Kahtiajakoa itse kannanotoissa, lienee turhaa toivoa poistuvan, ihmisillä on oma oikeutensa reagoida, jos kannanottoa vaaditaan.


    • Anonyymi

      On teillä huvitukset!
      Ei täällä mettässä mitään biannaaleja ole.

      • Anonyymi

        Biennaali ei tule metsääsi, sinä pääset sellaisiin autolla tai junalla.


      • Anonyymi

        Mutta kannibaaleja voi voi olla!


    • Kävin tänään kesämökkikyläni kotiseutumuseossa. Nuori fiksu mies oli oppaana.
      Ketään muita ei ollut sillä hetkellä.
      Päätalon lisäksi oli 6 muuta rakennusta, jotka museoon kuuluivat.
      Upea elämys. Monet esineistä tunsinkin.
      Sen lisäksi kävin puistonäyttelyssä, korona oli sielläkin esillä.
      Polkupyörällä ajava korona, jonka perässä ristejä
      Asiasta voi olla montaa mieltä,mutta minun mielestän se kuvasi hyvin nykyistä tilannetta.

      • Anonyymi

        Minulla on ollut museokortti jo pitemmän aikaa. Suosittelen sen hankkimista, sillä tulee käyneeksi usein näyttelyissä,
        ja mieleisissä useammankin kerran.
        Kotiseutumuseot ovat aina mielenkiintoiset. Niissä on oma fiiliksensä ja kotoisa olo.

        Mkr.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe