Haluatteko olla 2 minuuttia hyvällä tuulella?

Sehän ei onnistu täällä Pattayan palstalla missä vellovat vihat, ennakkoluulot, nälvimiset ja ivat sekä pilkat solkenaan päivästä toiseen.

Nyt tarjoan teille palstalla ennen näkemätöntä hyvää mieltä; olkaa hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=qz_uq7ypZnc

19

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikon paras. Kyllä Suomitytöt ovat ihania!
      Nazille pisteet.

      • Anonyymi

        Älä kehu nazia.
        Se saa aikaan raivoa. Arvaapas kenessä?


    • Anonyymi

      Aloittajan aloituskirjoituksen ensimmäiseen kappaleeseen viitaten katsoisin aiheelliseksi Herra 2010 lukevan seuraavan linkin, koska runsaasti aikaa asianmukaisten artikkeleiden lukemiseen päivittäin viettää aikaa kun ei ole addiktioitaan suomi24 foorumillaan julkaisemassa.

      https://www.amitavattavissa.fi/mentorointi/riippuvuudet/

      • Anonyymi

        Paniikkihäiriötä potevan 2010:n olisi syytä myös tämä tiedostaa ennen seuraavaa avautumistaan Pattayan matkailupalstalle arviolta 3-4 päivän kuluttua.

        https://www.amitavattavissa.fi/mentorointi/paniikkihairio/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paniikkihäiriötä potevan 2010:n olisi syytä myös tämä tiedostaa ennen seuraavaa avautumistaan Pattayan matkailupalstalle arviolta 3-4 päivän kuluttua.

        https://www.amitavattavissa.fi/mentorointi/paniikkihairio/

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?

        Kiitos kysymästä. No Pattaya-aiheisena ilmennyt olevan Lada, 2 litrainen Taunus, Karvalakki, ja muuta tärkeää.
        Mieleeni tuosta tuli lausua, että turkispäähine on oikeissa olosuhteissa ylivertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. No Pattaya-aiheisena ilmennyt olevan Lada, 2 litrainen Taunus, Karvalakki, ja muuta tärkeää.
        Mieleeni tuosta tuli lausua, että turkispäähine on oikeissa olosuhteissa ylivertainen.

        Ladakuskien mieluinen lakki, punikin tunnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladakuskien mieluinen lakki, punikin tunnus.

        Kuuluu Suomen armeijan vakiovaatetukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladakuskien mieluinen lakki, punikin tunnus.

        Suomen Armeijan Talvijuhlapuvun Karvalakki, tummansininen, kokardilla, Valtion Pukutehtaan valmistama, upseerin, juhlapuvun karvalakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Armeijan Talvijuhlapuvun Karvalakki, tummansininen, kokardilla, Valtion Pukutehtaan valmistama, upseerin, juhlapuvun karvalakki.

        Aloittajan profiilikuva aahhaaahahHAH


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Filippiiniläistä talenttia ja kauneutta. Siellä puhutaan enkkua paljon ja se kuuluu siinä että nämä vääntää sitä täydellisesti. Kuten monet thaimaalaisetkin artistit.
      https://www.youtube.com/watch?v=LLOnWWrGSaA

    • Anonyymi

      Olipas mukava video Hra Nazilta, kiitos

      • Kiitän lämpimästi kiitoksista.
        Saan niitä hyvin harvoin koska yleensä kirjoituksieni tarkoituksena on ärsyttää ja suututtaa viherpiipertäjiä ja kommunisteja sekä muita maamme tuhoajia.
        Mielistely on homojen hommaa.

        Kyllä suomalainen kulttuuri ja meidän pellavapää- naisemme ovat parasta maailmassa.
        Vahinko vain että heidät on johdettu tähän mielipuoliseen massamaahanmuuton kannattamiseen joka tulee tuhoamaan kaiken tähän asti rakentamamme.

        Toivoa ei enää ole.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitän lämpimästi kiitoksista.
        Saan niitä hyvin harvoin koska yleensä kirjoituksieni tarkoituksena on ärsyttää ja suututtaa viherpiipertäjiä ja kommunisteja sekä muita maamme tuhoajia.
        Mielistely on homojen hommaa.

        Kyllä suomalainen kulttuuri ja meidän pellavapää- naisemme ovat parasta maailmassa.
        Vahinko vain että heidät on johdettu tähän mielipuoliseen massamaahanmuuton kannattamiseen joka tulee tuhoamaan kaiken tähän asti rakentamamme.

        Toivoa ei enää ole.

        Mikä sut on sairastuttanut, oletko kokenut jonkun järkytyksen?


      • Anonyymi

        PS. Voin kertoa lisää tosi elämän kokemuksistani jos mode sallii.


      • Anonyymi

        Kannattaisi panostaa edes hiukan henkilökohtaiseen hygieniaan.


    • Anonyymi

      Haluatteko olla pahalla tuulella lopun elämäänne? No seuratkaa uutisista sitä kun meidän kosmetiikkamyyjä pääministeri lähetettiin "neuvottelemaan" 13 miljardin lahjan ehdoista Välimeren lurkeille. Senttikään ei tule takaisin Suomeen. Koijaus on klassikko, jossa sinisilmäistä Suomea viedään taas kuin kuoriämpäriä.
      https://www.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0

      Video kertoo tarkasti mistä on kyse.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe