Sehän ei onnistu täällä Pattayan palstalla missä vellovat vihat, ennakkoluulot, nälvimiset ja ivat sekä pilkat solkenaan päivästä toiseen.
Nyt tarjoan teille palstalla ennen näkemätöntä hyvää mieltä; olkaa hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=qz_uq7ypZnc
Haluatteko olla 2 minuuttia hyvällä tuulella?
19
327
Vastaukset
- Anonyymi
Viikon paras. Kyllä Suomitytöt ovat ihania!
Nazille pisteet.- Anonyymi
Älä kehu nazia.
Se saa aikaan raivoa. Arvaapas kenessä?
- Anonyymi
Aloittajan aloituskirjoituksen ensimmäiseen kappaleeseen viitaten katsoisin aiheelliseksi Herra 2010 lukevan seuraavan linkin, koska runsaasti aikaa asianmukaisten artikkeleiden lukemiseen päivittäin viettää aikaa kun ei ole addiktioitaan suomi24 foorumillaan julkaisemassa.
https://www.amitavattavissa.fi/mentorointi/riippuvuudet/- Anonyymi
Paniikkihäiriötä potevan 2010:n olisi syytä myös tämä tiedostaa ennen seuraavaa avautumistaan Pattayan matkailupalstalle arviolta 3-4 päivän kuluttua.
https://www.amitavattavissa.fi/mentorointi/paniikkihairio/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paniikkihäiriötä potevan 2010:n olisi syytä myös tämä tiedostaa ennen seuraavaa avautumistaan Pattayan matkailupalstalle arviolta 3-4 päivän kuluttua.
https://www.amitavattavissa.fi/mentorointi/paniikkihairio/Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?
Kiitos kysymästä. No Pattaya-aiheisena ilmennyt olevan Lada, 2 litrainen Taunus, Karvalakki, ja muuta tärkeää.
Mieleeni tuosta tuli lausua, että turkispäähine on oikeissa olosuhteissa ylivertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. No Pattaya-aiheisena ilmennyt olevan Lada, 2 litrainen Taunus, Karvalakki, ja muuta tärkeää.
Mieleeni tuosta tuli lausua, että turkispäähine on oikeissa olosuhteissa ylivertainen.Ladakuskien mieluinen lakki, punikin tunnus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladakuskien mieluinen lakki, punikin tunnus.
Kuuluu Suomen armeijan vakiovaatetukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladakuskien mieluinen lakki, punikin tunnus.
Suomen Armeijan Talvijuhlapuvun Karvalakki, tummansininen, kokardilla, Valtion Pukutehtaan valmistama, upseerin, juhlapuvun karvalakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Armeijan Talvijuhlapuvun Karvalakki, tummansininen, kokardilla, Valtion Pukutehtaan valmistama, upseerin, juhlapuvun karvalakki.
Aloittajan profiilikuva aahhaaahahHAH
- Anonyymi
Tämä saa myös hyvälle tuulelle
https://www.youtube.com/watch?v=FjFJ4OE5yR0 - Anonyymi
Filippiiniläistä talenttia ja kauneutta. Siellä puhutaan enkkua paljon ja se kuuluu siinä että nämä vääntää sitä täydellisesti. Kuten monet thaimaalaisetkin artistit.
https://www.youtube.com/watch?v=LLOnWWrGSaA - Anonyymi
Olipas mukava video Hra Nazilta, kiitos
Kiitän lämpimästi kiitoksista.
Saan niitä hyvin harvoin koska yleensä kirjoituksieni tarkoituksena on ärsyttää ja suututtaa viherpiipertäjiä ja kommunisteja sekä muita maamme tuhoajia.
Mielistely on homojen hommaa.
Kyllä suomalainen kulttuuri ja meidän pellavapää- naisemme ovat parasta maailmassa.
Vahinko vain että heidät on johdettu tähän mielipuoliseen massamaahanmuuton kannattamiseen joka tulee tuhoamaan kaiken tähän asti rakentamamme.
Toivoa ei enää ole.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän lämpimästi kiitoksista.
Saan niitä hyvin harvoin koska yleensä kirjoituksieni tarkoituksena on ärsyttää ja suututtaa viherpiipertäjiä ja kommunisteja sekä muita maamme tuhoajia.
Mielistely on homojen hommaa.
Kyllä suomalainen kulttuuri ja meidän pellavapää- naisemme ovat parasta maailmassa.
Vahinko vain että heidät on johdettu tähän mielipuoliseen massamaahanmuuton kannattamiseen joka tulee tuhoamaan kaiken tähän asti rakentamamme.
Toivoa ei enää ole.Mikä sut on sairastuttanut, oletko kokenut jonkun järkytyksen?
- Anonyymi
PS. Voin kertoa lisää tosi elämän kokemuksistani jos mode sallii.
- Anonyymi
Kannattaisi panostaa edes hiukan henkilökohtaiseen hygieniaan.
- Anonyymi
Haluatteko olla pahalla tuulella lopun elämäänne? No seuratkaa uutisista sitä kun meidän kosmetiikkamyyjä pääministeri lähetettiin "neuvottelemaan" 13 miljardin lahjan ehdoista Välimeren lurkeille. Senttikään ei tule takaisin Suomeen. Koijaus on klassikko, jossa sinisilmäistä Suomea viedään taas kuin kuoriämpäriä.
https://www.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0
Video kertoo tarkasti mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
