MTV3:n tentissä akka totesi Suomen olevan Välimeren maiden leirissä EU:n koronarahastossa, koska 'nuiva nelikko' haluaa leikata Suomen kannattamatonta maataloutta.
Uskomaton Kulmuni
12
79
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä luulet miksi teki velkaa 50 000 euroa?
- Anonyymi
Kulmuni oli tentin voittaja. Ylivoimainen voittaja.
- Anonyymi
Köyhät ajetaan kadulle, koska haluaa maataloustukea lisää ahne ämmä. Asumistuet ovat kepulien suosikki vinkumisen aihe, niistä saa hyvät rahat etenkin Etelä-Pohjanmaalle ja Lappiin maa-aatelistolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ajetaan kadulle, koska haluaa maataloustukea lisää ahne ämmä. Asumistuet ovat kepulien suosikki vinkumisen aihe, niistä saa hyvät rahat etenkin Etelä-Pohjanmaalle ja Lappiin maa-aatelistolle.
Köyhyys loppuu ja alkaa työt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se sydämestä ottaa kun joutuu töihin.... Ennen ei ole joutunut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä onnistua muutaman pöljän huijaamaan itsellesi perintötilalle ruotu-ukoksi, itse syön vaikka mieluummin puiden lehtiä ja paskaa kuin tulen sinulle törsäke maaorjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä onnistua muutaman pöljän huijaamaan itsellesi perintötilalle ruotu-ukoksi, itse syön vaikka mieluummin puiden lehtiä ja paskaa kuin tulen sinulle törsäke maaorjaksi.
Ja tuuli se siinä huulia heiluttaa...😏
- Anonyymi
Ilmeisesti maataloustukia ollaan nyt EU:ssa leikkaamassa.
- Anonyymi
Ilmeisesti ei olla....
- Anonyymi
Maataloustuen menetykset viljelijälle voidaan kompensoida.
- Anonyymi
Ei lähdetty pohjoisten maiden mukaan, vaan Välimeren maiden...
- Anonyymi
Huh, onneksi maataloustuen menetykset viljelijälle kompensoidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833