MTV3:n tentissä akka totesi Suomen olevan Välimeren maiden leirissä EU:n koronarahastossa, koska 'nuiva nelikko' haluaa leikata Suomen kannattamatonta maataloutta.
Uskomaton Kulmuni
12
82
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä luulet miksi teki velkaa 50 000 euroa?
- Anonyymi
Kulmuni oli tentin voittaja. Ylivoimainen voittaja.
- Anonyymi
Köyhät ajetaan kadulle, koska haluaa maataloustukea lisää ahne ämmä. Asumistuet ovat kepulien suosikki vinkumisen aihe, niistä saa hyvät rahat etenkin Etelä-Pohjanmaalle ja Lappiin maa-aatelistolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ajetaan kadulle, koska haluaa maataloustukea lisää ahne ämmä. Asumistuet ovat kepulien suosikki vinkumisen aihe, niistä saa hyvät rahat etenkin Etelä-Pohjanmaalle ja Lappiin maa-aatelistolle.
Köyhyys loppuu ja alkaa työt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se sydämestä ottaa kun joutuu töihin.... Ennen ei ole joutunut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä onnistua muutaman pöljän huijaamaan itsellesi perintötilalle ruotu-ukoksi, itse syön vaikka mieluummin puiden lehtiä ja paskaa kuin tulen sinulle törsäke maaorjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä onnistua muutaman pöljän huijaamaan itsellesi perintötilalle ruotu-ukoksi, itse syön vaikka mieluummin puiden lehtiä ja paskaa kuin tulen sinulle törsäke maaorjaksi.
Ja tuuli se siinä huulia heiluttaa...😏
- Anonyymi
Ilmeisesti maataloustukia ollaan nyt EU:ssa leikkaamassa.
- Anonyymi
Ilmeisesti ei olla....
- Anonyymi
Maataloustuen menetykset viljelijälle voidaan kompensoida.
- Anonyymi
Ei lähdetty pohjoisten maiden mukaan, vaan Välimeren maiden...
- Anonyymi
Huh, onneksi maataloustuen menetykset viljelijälle kompensoidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540