Laitan viestin tänne koska Outlook-osiossa näyttää olevan hiirenhiljaista.
Olen tehnyt Outlook 2016:n paikallisen kansion (Arkisto.pst), jonne raahailen viestejä sitä mukaan kun olen ne lukenut (siirron yhteydessä viesti poistuu IMAP-tililtä eli palvelimelta) OK. Olen tehnyt kyseiseen hakemistoon tietty jonkinlaisen hakemistorakenteen.
Nyt tein uuden paikallisen kansion (Arkisto_2017_2018.pst) jonne siirsin vanhoja viestejä, syystä että Outlook alkoi temppuileen (sain sen kyllä taas toimiin) mutta ajattelin, että osasyy temppuilemiselle vois olla se, että tuo (Arkisto.pst) on kasvanut liian isoksi (2 GT).
Siirto sujui mallikkaasti mutta jostain syystä (Arkisto.pst) bittikoko ei pienentynyt vaikka tyhjensin kaikki mahdolliset roskikset yms.
Nyt tietsikan Outlook-kansiossa on kaksi tiedostoa, alkuperäinen (Arkisto.pst) ja tuo uusi (Arkisto_2017_2018.pst). Ensin mainitussa edelleen 2 GT ja jälkimmäisessä 1 GT.
Ajatus oli, että Outlookin avautuminen helpottuu kun ladattavan PST:n koko pienenee ja vanhat tiedot säilyy tallessa eri PST:ssä, jota ei ladata käynnistyksen yhteydessä (eli kun olin vanhat tiedot siirtänyt, poistin kyseisen PST:n Outlookista: Sulje "Arkisto_2017_2018.pst").
Miksi alkuperäinen (Arkisto.pst) ei pienentynyt ja millä sen saa pieneneen?
T: Sirkku
Outlookin paikallinen kansio eli PST - onko paikalla Outlook tuntijaa?
Anonyymi
1
253
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaistu... Kesti jokusen tunnin kunnes (Arkisto.pst) päivittyi, nyt kuten pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147