En tajuu omaa seksuaalisuutta. Suurimman osan ajasta minun seksuaalisuutta voisi kuvata homoksi, mutta välillä tulee viikkojakin kestäviä vaiheita kun vastakkainen sukupuoli kiinnostaa kovasti ihan kiihoittumisiinkin saakka. Kuitenkin ajan kuluttua se kiinnostus katoaa yhtä nopeasti kun se tulikin. Onko muilla biseksuaaleilla tälläisiä tuntemuksia vai olenko vain kieroutunut yksilö?
Olenko bi?
7
57
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä bisse. Bisset ei oikein pysty sitoutumaan pitkäksi aikaa. Aina on se ruoho vähän vihreäpää aidan toisell puolella... Homot karttaa bissejä just sen takia.
- Anonyymi
Myöskään kaikki bisset eivät ole samasta muotista veistettyjä. Sitoutuvia bissejä on myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskään kaikki bisset eivät ole samasta muotista veistettyjä. Sitoutuvia bissejä on myös.
No, eipä ole vastaan tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä on. Sen sijaan eipä ole montaa sitoutunutta homoa tullut vastaan. Vähintään pettävät järjestäen aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä on. Sen sijaan eipä ole montaa sitoutunutta homoa tullut vastaan. Vähintään pettävät järjestäen aina.
Niin ja tälläkin palstalla lesbot valittaa että bi nainen vaihtaa kohta taas mieheen tai on niin tehnyt hänelle. Vaikka kyllähän nuo lesbot itse näyttävät vaihtavan naista aika usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei pysty sitoutumaan!
Tässä yksi bimies, jolla 20 vuotta aviossa...
Nyt eronneena villi ja vapaa 50-vuotias! Ja liitossa ollessani olin täysin uskollinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei pysty sitoutumaan!
Tässä yksi bimies, jolla 20 vuotta aviossa...
Nyt eronneena villi ja vapaa 50-vuotias! Ja liitossa ollessani olin täysin uskollinen!Osu ja uppos, kun suutuit.
Vaihdoitkos muuten naisen mieheen vaiko miehen naiseen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822