En tajuu omaa seksuaalisuutta. Suurimman osan ajasta minun seksuaalisuutta voisi kuvata homoksi, mutta välillä tulee viikkojakin kestäviä vaiheita kun vastakkainen sukupuoli kiinnostaa kovasti ihan kiihoittumisiinkin saakka. Kuitenkin ajan kuluttua se kiinnostus katoaa yhtä nopeasti kun se tulikin. Onko muilla biseksuaaleilla tälläisiä tuntemuksia vai olenko vain kieroutunut yksilö?
Olenko bi?
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä bisse. Bisset ei oikein pysty sitoutumaan pitkäksi aikaa. Aina on se ruoho vähän vihreäpää aidan toisell puolella... Homot karttaa bissejä just sen takia.
- Anonyymi
Myöskään kaikki bisset eivät ole samasta muotista veistettyjä. Sitoutuvia bissejä on myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskään kaikki bisset eivät ole samasta muotista veistettyjä. Sitoutuvia bissejä on myös.
No, eipä ole vastaan tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä on. Sen sijaan eipä ole montaa sitoutunutta homoa tullut vastaan. Vähintään pettävät järjestäen aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä on. Sen sijaan eipä ole montaa sitoutunutta homoa tullut vastaan. Vähintään pettävät järjestäen aina.
Niin ja tälläkin palstalla lesbot valittaa että bi nainen vaihtaa kohta taas mieheen tai on niin tehnyt hänelle. Vaikka kyllähän nuo lesbot itse näyttävät vaihtavan naista aika usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei pysty sitoutumaan!
Tässä yksi bimies, jolla 20 vuotta aviossa...
Nyt eronneena villi ja vapaa 50-vuotias! Ja liitossa ollessani olin täysin uskollinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei pysty sitoutumaan!
Tässä yksi bimies, jolla 20 vuotta aviossa...
Nyt eronneena villi ja vapaa 50-vuotias! Ja liitossa ollessani olin täysin uskollinen!Osu ja uppos, kun suutuit.
Vaihdoitkos muuten naisen mieheen vaiko miehen naiseen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589