Huutokaupat on sujuvasti siirtynyt nettikauppaan. Hyvä että saivat reippaasti avustusta uuden nettihuutokaupan perustamiseen. Näkyy olevan taas perjantaille viikon tarjonnassa hyvää tavaraa laidasta laitaan. Markun linnunpönttökin on hieno designtuote, kuka sen saakaan? Paikan päälläkin voi näköjään taas käydä maistelemassa Markun mainioita makkaroita ja hyviä kahvipullia. Eiköhän siellä taaskin ole TV-ryhmä aloittelemassa uutta tuotantokautta, kannattaa käydä pelipaikalla niin pääsee valtakunnalliseen suosituimpaan TV-ohjelmaan. Kyllä Keisarikunta pitää pintansa kovassa kilpailussa ja porskuttaa hyvin!
Keisarin uusi tuleminen
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan itse piti sitten kirjoittaa. Pitikö Heli kiinni Akin nakkisormesta, ja ohjasi mitä näppäimiä pitää hipaista, että tulee tekstiä. Se on sitten ilmainen mainostaminen täällä sallittua?
Laittakaas ihan reippaasti numerofaktaa "valtakunnan suosituimmasta ohjelmasta".
Nolo kirjoitus, tunnen syvää myötöhäpeää. - Anonyymi
Vai hyvää tavaraa, suurin osa näkyi olevan ihan rössäkkää, jota löytyy ykköseuroilla kaikilta kirpputoreiltakin, ei meklarin pikku kätönen niistä kultakimpaleita tee.
- Anonyymi
Justiinsa semmosta roinaa, mitä itse kannan roskikseen, kun kevätsiivous hinkumania iskee.
Tai oikeasti, ei meikäläisellä ole noin romuisaa tavaraa edes kertynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa semmosta roinaa, mitä itse kannan roskikseen, kun kevätsiivous hinkumania iskee.
Tai oikeasti, ei meikäläisellä ole noin romuisaa tavaraa edes kertynyt.Vuan toisen romuhan suattaapi olla toisen aarre, niin se monasti männöö, ainakin noissa huuteloissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuan toisen romuhan suattaapi olla toisen aarre, niin se monasti männöö, ainakin noissa huuteloissa
Joopa joo, kaikilla on nurkat väärällään peltipurkkia ja arvotonta lasikippoa.
Ole hyvä aki, pidä rössäkkäs.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883