Olen huomannut sen, että monella olisi aikalailla parantamisen varaa siinä miten kohtaa asiakaspalvelutyötä tekevän ihmisen. 🤦♀️ Aina oletetaan, että on ok käyttäytyä huonosti kun "sehän on vain asiakaspalvelutyössä"
Maksaisiko liikaa vaivaa kiittää kassaa, kun olet koonnut ostoksesi ja kiidät kotia kohti? Maksaisiko liikaa vaivaa kiittää linja-auton kuljettajaa että hän vei sinut turvallisesti paikasta a paikkaan b? Maksaisiko liikaa vaivaa joskus kehua siivoojaa hyvin tehdystä työstä sen sijaan että nillität jos jossain on roskapaperi mitä se siivoja ei kerennyt minuuttiaikataulussaan nappaamaan?
Olisitte ihmiset enemmän kiitollisia siitä kun ihmiset tekevät työnsä hyvin niin olisi palvelualalla työskentelevilläkin paljon mukavampi aamulla herätä töihin taas teidän eteenne töitä paiskimaan. Ei mulla tässä muuta. Ite kiitän aina palvelualalla työskenteleviä enkä pidä heidän työpanostaan mitenkään itsestään selvyytenä.
Miten kohtaatte asiakaspalvelijan eri tilanteissa?
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan totuudenmukaista pohdintaa aloittajalta. En itse suoranaisesti ole asiakaspalvelualalla vaikka työhöni ajoittain henkilökohtaista palvelua kuuluukin. Kiitän nostamalla kättä poistuessani bussista ja kyllä olen ihan henkilökohtaisesti useamman kerran kiittänyt myyjiä S-marketissa jossa asioin.
Todellakin ei hyvän mielen jättäminen toiselle ihmiselle ole ylivoimaisen vaikeaa ja bonuksena mainitsemassani S-marketissa otetaan ja toteutetaan jonkin tuotteen ottamista valkikoimiin jota ystävällisesti olen tiedustellut. Ei varmaankaan näin toimittaisi, mikäli epäasiallisesti kohtelisin henkilökuntaa.
Olen itsekin ollut aikoinani epäasiallinen ja varmasti se asiakas jonka poistumista kaupasta moni myyjä suorastaan rukoili. Käytöstään voi muuttaa ja lopulta huomaa, kuinka omakin elämänlaatu paranee jättäessään tiuskivan ja kiukkuisen sekä kiireisen tärkeilijän elämästään lopullisesti ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31011387- 2174853
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112538- 1611881
- 1291881
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81157Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon341004- 83927