Jukka Väänänen maalaukset

Anonyymi

Onko kenelläkään tietoa, missä mahtaa olla taidemaalari Jukka Väänäsen teos "Sari" ? Taulu on tietojeni mukaan maalattu 80-luvun puolivälin jälkeen. Jos tiedät teoksen olinpaikan, olisin tiedosta hyvin kiitollinen. Kiittäen "Sari"

18

3306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedätkö yhtään minkä tyyppisestä taulusta on kysymys? Muotokuva ilmeisesti, mutta minkälainen?

      • Anonyymi

        Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"

        Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?

        Kyseessä nuoren naisen kuva. Ilmeisesti näköiskuva. Itse en ole taulua nähnyt, enkä edes valokuvaa ko taulusta.


    • Anonyymi

      Onko se kasvokuva?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti on kasvokuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on kasvokuva

        Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.

        Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?

        Laittaisin jos osaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisin jos osaisin.

        Voisin myydä kyllä pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.

        Hei, onko sinulla edelleen kyseinen muotokuva? Kuvassa saattaa olla äitini, jonka muotokuvaa kuumeisesti etsin.


    • Anonyymi

      Minulla on Jukka Väänäsen maalaama muotokuva nuoresta vaaleatukkaisesta naisesta-
      Muotokuva on maalattu 1982

    • Anonyymi

      Minunulla on Jukka Väänäsen 1982 maalaama taulu,joka esittää nuorta vaaleatukkaista naista. Olen hankkinut taulun kehystettynä , "Sari" nimi ei ole ainakaan näkyvissä.

      • Anonyymi

        Onko sinulla mahdollisesti laittaa siitä valokuvaa tähän liitteeksi? En kyllä usko sen olevan taulu, jota etsin, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin sen nähdä.. Edes valokuvana


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe