Jukka Väänänen maalaukset

Anonyymi

Onko kenelläkään tietoa, missä mahtaa olla taidemaalari Jukka Väänäsen teos "Sari" ? Taulu on tietojeni mukaan maalattu 80-luvun puolivälin jälkeen. Jos tiedät teoksen olinpaikan, olisin tiedosta hyvin kiitollinen. Kiittäen "Sari"

13

2054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö yhtään minkä tyyppisestä taulusta on kysymys? Muotokuva ilmeisesti, mutta minkälainen?

• Anonyymi

Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"

Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?

Kyseessä nuoren naisen kuva. Ilmeisesti näköiskuva. Itse en ole taulua nähnyt, enkä edes valokuvaa ko taulusta.

• Anonyymi

Onko se kasvokuva?

• Anonyymi

Ilmeisesti on kasvokuva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti on kasvokuva

Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.

Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?

Laittaisin jos osaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittaisin jos osaisin.

Voisin myydä kyllä pois?

• Anonyymi

Minulla on Jukka Väänäsen maalaama muotokuva nuoresta vaaleatukkaisesta naisesta-
      Muotokuva on maalattu 1982

• Anonyymi

Minunulla on Jukka Väänäsen 1982 maalaama taulu,joka esittää nuorta vaaleatukkaista naista. Olen hankkinut taulun kehystettynä , "Sari" nimi ei ole ainakaan näkyvissä.

• Anonyymi

Onko sinulla mahdollisesti laittaa siitä valokuvaa tähän liitteeksi? En kyllä usko sen olevan taulu, jota etsin, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin sen nähdä.. Edes valokuvana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      3655
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      206
      2647
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      58
      1262
    4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      313
      1089
    5. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      60
      947
    6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      818
    7. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      803
    8. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      803
    Aihe