Onko kenelläkään tietoa, missä mahtaa olla taidemaalari Jukka Väänäsen teos "Sari" ? Taulu on tietojeni mukaan maalattu 80-luvun puolivälin jälkeen. Jos tiedät teoksen olinpaikan, olisin tiedosta hyvin kiitollinen. Kiittäen "Sari"
Jukka Väänänen maalaukset
18
3504
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö yhtään minkä tyyppisestä taulusta on kysymys? Muotokuva ilmeisesti, mutta minkälainen?
- Anonyymi
Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"
Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?
Kyseessä nuoren naisen kuva. Ilmeisesti näköiskuva. Itse en ole taulua nähnyt, enkä edes valokuvaa ko taulusta.
- Anonyymi
Onko se kasvokuva?
- Anonyymi
Ilmeisesti on kasvokuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti on kasvokuva
Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?
Laittaisin jos osaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisin jos osaisin.
Voisin myydä kyllä pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, onko sinulla edelleen kyseinen muotokuva? Kuvassa saattaa olla äitini, jonka muotokuvaa kuumeisesti etsin.
- Anonyymi
Minulla on Jukka Väänäsen maalaama muotokuva nuoresta vaaleatukkaisesta naisesta-
Muotokuva on maalattu 1982 - Anonyymi
Minunulla on Jukka Väänäsen 1982 maalaama taulu,joka esittää nuorta vaaleatukkaista naista. Olen hankkinut taulun kehystettynä , "Sari" nimi ei ole ainakaan näkyvissä.
- Anonyymi
Onko sinulla mahdollisesti laittaa siitä valokuvaa tähän liitteeksi? En kyllä usko sen olevan taulu, jota etsin, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin sen nähdä.. Edes valokuvana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984