Jukka Väänänen maalaukset

Anonyymi

Onko kenelläkään tietoa, missä mahtaa olla taidemaalari Jukka Väänäsen teos "Sari" ? Taulu on tietojeni mukaan maalattu 80-luvun puolivälin jälkeen. Jos tiedät teoksen olinpaikan, olisin tiedosta hyvin kiitollinen. Kiittäen "Sari"

18

3704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö yhtään minkä tyyppisestä taulusta on kysymys? Muotokuva ilmeisesti, mutta minkälainen?

• Anonyymi

Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulema muotokuva maalaus. Näin sanovat taulun nähneet. Hän teki minusta useita lyijykynä hahmotelmia, joiden pohjalta ko. maalaus lienee syntynyt. Itse en ole nähnyt koko taulua, mutta kuulin sellaisen taulun olleen J.Väänäsen näyttelyssä 1980 -90 luvun tienoilla. Taulun olemassa olo selvisi minulle varmuudella vuonna 2018. Jos on tietoa taulusta ja sen olinpaikasta, niin hyvin kiitollinen. Terv. Se "Sari"

Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko maalauksen takana nimi ”Sari” vai kuinka sen voisi tunnistaa etsimäksesi? Väänänenhän teki kai useita muotokuvia. Onko kyseessä lapsen vai nuoren naisen muotokuva? Voitko antaa yhtään selkeämpiä tunnusmerkkejä?

Kyseessä nuoren naisen kuva. Ilmeisesti näköiskuva. Itse en ole taulua nähnyt, enkä edes valokuvaa ko taulusta.

• Anonyymi

Onko se kasvokuva?

• Anonyymi

Ilmeisesti on kasvokuva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti on kasvokuva

Mustat hiukset ja -85 kasvokuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat hiukset...?? Voitko laittaa valokuvaa liitteeksi?

Laittaisin jos osaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittaisin jos osaisin.

Voisin myydä kyllä pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, onko sinulla edelleen kyseinen muotokuva? Kuvassa saattaa olla äitini, jonka muotokuvaa kuumeisesti etsin.

• Anonyymi

Minulla on Jukka Väänäsen maalaama muotokuva nuoresta vaaleatukkaisesta naisesta-
      Muotokuva on maalattu 1982

• Anonyymi

Minunulla on Jukka Väänäsen 1982 maalaama taulu,joka esittää nuorta vaaleatukkaista naista. Olen hankkinut taulun kehystettynä , "Sari" nimi ei ole ainakaan näkyvissä.

• Anonyymi

Onko sinulla mahdollisesti laittaa siitä valokuvaa tähän liitteeksi? En kyllä usko sen olevan taulu, jota etsin, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin sen nähdä.. Edes valokuvana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5469
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1881
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      360
      1831
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      70
      782
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      36
      684
    Aihe