Rottweiler pentutehtailija

Anonyymi

Pentutehtailija mies asuu Pirkanmaan alueella, tarkemmin en voi kertoa identiteettini, ja oman terveyteni suojaamiseksi. Myy paperittomia Rottweilereita mm torissa, hakkaa ja potkii pentuja pois jaloista ja niiden vanhempia kurittaa rajulla väkivallalla. Ei ihme, että Rottweilereista löytyy hulluja yksilöitä, kun niitä tulee tuollaisista oloista.

5

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valvontaeläinlääkäriin yhteys asap!

      • Anonyymi

        Tiedän tapauksen, ainakin viisi ilmoitusta jo tehty, vielä ei ole ainakaan mitään tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen, ainakin viisi ilmoitusta jo tehty, vielä ei ole ainakaan mitään tapahtunut?

        Minäkin tiedän tämän tapauksen. Hoitaa erinomaisesti pentuja, ei moitteen sijaa. Sama henkilö täällä mustamaalaa perusteettomasti. Tosi noloa ja ilkeämielistä panettelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän tämän tapauksen. Hoitaa erinomaisesti pentuja, ei moitteen sijaa. Sama henkilö täällä mustamaalaa perusteettomasti. Tosi noloa ja ilkeämielistä panettelua.

        Hetkinen. Ainoat tuntomerkit tapauksesta ovat rotu, maakunta sekä koirien pahoinpitely. Silti tunnistat tapauksen? Koska Pirkanmaalla voi olla vaikka kuinka monta rotikkakasvattajaa, niin koirien pahoinpitely taisi sitten olla sinulle se tuntomerkki, josta itsesi (?) tunnistit. 🤣 Osuipa omaan nilkkaan, vaikka olitkin liian yksinkertainen sitä tajuamaan. Se vasta noloa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen, ainakin viisi ilmoitusta jo tehty, vielä ei ole ainakaan mitään tapahtunut?

        Millä tavalla ilmoitukset on tehty? Esim seyn sivujen kautta tehty ilmoitus häviää monesti bittiavaruuteen, mutta kun suoraan soittaa valvontaeläinlääkärille plus kertoo oman nimen, tietää ainakin että joku todellinen henkilö sen vastaanottaa. Voi myös tiedustella, mitä vastaavissa tilanteissa tehdään. Itse ainakin olen itä Suomessa ilmoittanut aina valvontaellille ja kyllä tulosta on näyttänyt tulevan. Joskus toki myös saattavat mainita, että tapaus tiedossa, mutta luultavasti lakia sen verran noudetaan, että ei ole akuuttia. Ja juu neuvoja ja aikaa joutuvat antaa - joskus (usein) ihan liikaa - ennen kuin pääsevät mitään radikaalimpaa tekemään. Valitettavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe