Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀
ILMAINEN TIETOKONE
15
132
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä menemällä töihin, saat yritykseltä koneen.
- Anonyymi
Ite nii SER-jätteestä otin konneen mutta oli siinä linuks joka halkaisi bioksen. Semmoista.
- Anonyymi
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
Kokkeile asentaa Pro Tools?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkeile asentaa Pro Tools?
Miksi kone pitäisi tauhkalla täyttää?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lainen tabletti se on
- Anonyymi
Naamakirjan roskat ja aarteet ryhmistä kannattaa kysellä.
- Anonyymi
Tori.fi:ssä on myös "Annetaan" -ilmoituksia.
Nytkin siellä oli ainakin yksi kannettava ja pöytätietokone ilmaiseksi annettavien joukossa. - Anonyymi
Pikkuviallisia saa joskus olemattoman halvalla, esim. 10 €.
Joskus niissä ei edes ole mitään vikaa, omistaja vaan ei osaa käyttää. - Anonyymi
Hyviä koneita on kuntien ser- romu paikat täynnä. Eri asia sitten on kuinka ne sielä testaat ja pystytkö viemään pois.
- Anonyymi
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
On tautologiaa käyttää varastamisesta kahta samaa asiaa tarkoittavaa sanaa.
- Anonyymi
Joskus voi olla tori.fi :ssä "annetaan" tietokone osaavalle.... Eivät enää taida antaa niistä kirjastoista ja kouluista vanhoja pois kun pitäisi siivota ennen luovutusta helpompi antaa valtuutetulle ser-kerääjälle
- Anonyymi
Mitäs jos menisit töihin, niin ei tarvitseisi kerjätä ilmaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258