Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀
ILMAINEN TIETOKONE
15
206
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä menemällä töihin, saat yritykseltä koneen.
- Anonyymi
Ite nii SER-jätteestä otin konneen mutta oli siinä linuks joka halkaisi bioksen. Semmoista.
- Anonyymi
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
Kokkeile asentaa Pro Tools?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkeile asentaa Pro Tools?
Miksi kone pitäisi tauhkalla täyttää?
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
Minkä lainen tabletti se on
- Anonyymi
Naamakirjan roskat ja aarteet ryhmistä kannattaa kysellä.
- Anonyymi
Tori.fi:ssä on myös "Annetaan" -ilmoituksia.
Nytkin siellä oli ainakin yksi kannettava ja pöytätietokone ilmaiseksi annettavien joukossa. - Anonyymi
Pikkuviallisia saa joskus olemattoman halvalla, esim. 10 €.
Joskus niissä ei edes ole mitään vikaa, omistaja vaan ei osaa käyttää. - Anonyymi
Hyviä koneita on kuntien ser- romu paikat täynnä. Eri asia sitten on kuinka ne sielä testaat ja pystytkö viemään pois.
- Anonyymi
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
On tautologiaa käyttää varastamisesta kahta samaa asiaa tarkoittavaa sanaa.
- Anonyymi
Joskus voi olla tori.fi :ssä "annetaan" tietokone osaavalle.... Eivät enää taida antaa niistä kirjastoista ja kouluista vanhoja pois kun pitäisi siivota ennen luovutusta helpompi antaa valtuutetulle ser-kerääjälle
- Anonyymi
Mitäs jos menisit töihin, niin ei tarvitseisi kerjätä ilmaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
