Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀
ILMAINEN TIETOKONE
15
162
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä menemällä töihin, saat yritykseltä koneen.
- Anonyymi
Ite nii SER-jätteestä otin konneen mutta oli siinä linuks joka halkaisi bioksen. Semmoista.
- Anonyymi
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
Kokkeile asentaa Pro Tools?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkeile asentaa Pro Tools?
Miksi kone pitäisi tauhkalla täyttää?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lainen tabletti se on
- Anonyymi
Naamakirjan roskat ja aarteet ryhmistä kannattaa kysellä.
- Anonyymi
Tori.fi:ssä on myös "Annetaan" -ilmoituksia.
Nytkin siellä oli ainakin yksi kannettava ja pöytätietokone ilmaiseksi annettavien joukossa. - Anonyymi
Pikkuviallisia saa joskus olemattoman halvalla, esim. 10 €.
Joskus niissä ei edes ole mitään vikaa, omistaja vaan ei osaa käyttää. - Anonyymi
Hyviä koneita on kuntien ser- romu paikat täynnä. Eri asia sitten on kuinka ne sielä testaat ja pystytkö viemään pois.
- Anonyymi
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
On tautologiaa käyttää varastamisesta kahta samaa asiaa tarkoittavaa sanaa.
- Anonyymi
Joskus voi olla tori.fi :ssä "annetaan" tietokone osaavalle.... Eivät enää taida antaa niistä kirjastoista ja kouluista vanhoja pois kun pitäisi siivota ennen luovutusta helpompi antaa valtuutetulle ser-kerääjälle
- Anonyymi
Mitäs jos menisit töihin, niin ei tarvitseisi kerjätä ilmaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1255242Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853444Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411747Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821315- 991299
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741010Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96947