Hei,
Olen 26 vuotias mies uudeltamaalta haluaisin lahjoittaa ”siemeniä”, minulla on lapsia ennestään, olen täysin terve ei mitään diagnosoituja sairauksia tähän mennessä, lapseni ovat myös terveitä.
Ehtoja:
En halua olla mukana lapsen elämässä, mutta annan suostumuksen jos lapsi haluaa aikuisena oma aloitteisesti ottaa yhteyttä.
Toivon, että luovutuksen vastaanottaja on myös terve.
Voin luovuttaa koti-inseminaationa tai muulla toivomallasi tavalla
Täysin ilmaista en tarvitse minkäänlaista korvausta.
Lahjoittaja
8
209
Vastaukset
Moi! Etsin lahjoittajaa uudellamaalla.
- Anonyymi
kelpaako lasti postissa lähetettynä ?vai tuletko paikalle
Ei näköjään pysty jakaaman yhteystietoja joten profiilista löytyy meili yhteydenottoja varten.
Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.
Äidiksi1 kirjoitti:
Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.
Hei, laiton meiliä asiasta.
- Anonyymi
Hei,
Kiitos monelle yhteydenotosta,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.
Hei,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Lahjoittaja kirjoitti:
Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.
Hei,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Hei, miten sinuun saa yhteyden? :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt363326Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441646Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59963
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729