Lahjoittaja

Anonyymi

Hei,

Olen 26 vuotias mies uudeltamaalta haluaisin lahjoittaa ”siemeniä”, minulla on lapsia ennestään, olen täysin terve ei mitään diagnosoituja sairauksia tähän mennessä, lapseni ovat myös terveitä.

Ehtoja:
En halua olla mukana lapsen elämässä, mutta annan suostumuksen jos lapsi haluaa aikuisena oma aloitteisesti ottaa yhteyttä.
Toivon, että luovutuksen vastaanottaja on myös terve.
Voin luovuttaa koti-inseminaationa tai muulla toivomallasi tavalla
Täysin ilmaista en tarvitse minkäänlaista korvausta.

8

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi! Etsin lahjoittajaa uudellamaalla.

      • Anonyymi

        kelpaako lasti postissa lähetettynä ?vai tuletko paikalle


    • Ei näköjään pysty jakaaman yhteystietoja joten profiilista löytyy meili yhteydenottoja varten.

      • Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.


      • Äidiksi1 kirjoitti:

        Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.

        Hei, laiton meiliä asiasta.


    • Anonyymi

      Hei,

      Kiitos monelle yhteydenotosta,

      Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.

      • Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.

        Hei,

        Kiitos monelle yhteydenotosta,

        Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.


      • Lahjoittaja kirjoitti:

        Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.

        Hei,

        Kiitos monelle yhteydenotosta,

        Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.

        Hei, miten sinuun saa yhteyden? :)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe