Hei,
Olen 26 vuotias mies uudeltamaalta haluaisin lahjoittaa ”siemeniä”, minulla on lapsia ennestään, olen täysin terve ei mitään diagnosoituja sairauksia tähän mennessä, lapseni ovat myös terveitä.
Ehtoja:
En halua olla mukana lapsen elämässä, mutta annan suostumuksen jos lapsi haluaa aikuisena oma aloitteisesti ottaa yhteyttä.
Toivon, että luovutuksen vastaanottaja on myös terve.
Voin luovuttaa koti-inseminaationa tai muulla toivomallasi tavalla
Täysin ilmaista en tarvitse minkäänlaista korvausta.
Lahjoittaja
8
217
Vastaukset 8
Moi! Etsin lahjoittajaa uudellamaalla.
- Anonyymi
kelpaako lasti postissa lähetettynä ?vai tuletko paikalle
Ei näköjään pysty jakaaman yhteystietoja joten profiilista löytyy meili yhteydenottoja varten.
Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.
Äidiksi1 kirjoitti:
Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.
Hei, laiton meiliä asiasta.
- Anonyymi
Hei,
Kiitos monelle yhteydenotosta,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.
Hei,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Lahjoittaja kirjoitti:
Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.
Hei,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Hei, miten sinuun saa yhteyden? :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571232
- 1121009
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35728Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8679- 70668
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50622- 65611
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23581Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568