Hei,
Olen 26 vuotias mies uudeltamaalta haluaisin lahjoittaa ”siemeniä”, minulla on lapsia ennestään, olen täysin terve ei mitään diagnosoituja sairauksia tähän mennessä, lapseni ovat myös terveitä.
Ehtoja:
En halua olla mukana lapsen elämässä, mutta annan suostumuksen jos lapsi haluaa aikuisena oma aloitteisesti ottaa yhteyttä.
Toivon, että luovutuksen vastaanottaja on myös terve.
Voin luovuttaa koti-inseminaationa tai muulla toivomallasi tavalla
Täysin ilmaista en tarvitse minkäänlaista korvausta.
Lahjoittaja
8
208
Vastaukset
Moi! Etsin lahjoittajaa uudellamaalla.
- Anonyymi
kelpaako lasti postissa lähetettynä ?vai tuletko paikalle
Ei näköjään pysty jakaaman yhteystietoja joten profiilista löytyy meili yhteydenottoja varten.
Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.
Äidiksi1 kirjoitti:
Etsin luovuttajaa Tampereelta. Vaikka meillä on välimatkaa niin jos pystyt vaikka joskus tulemaan tänne päin ja jos olisit kiinnostunut luovuttamaan niin laita s posti viestii.
Hei, laiton meiliä asiasta.
- Anonyymi
Hei,
Kiitos monelle yhteydenotosta,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.
Hei,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Lahjoittaja kirjoitti:
Hups, en huomannut että julkaisin anonyymina.
Hei,
Nyt on syyskuulle tulossa kolme luovutusta, siinä on sopivasti ”urakkaa” kuukaudelle jos toiveena yrittää lokakuussa tai sen jälkeen laittakaa ihmeessä viestiä. Vielä tarkennuksena luovutan vain ja ainoastaan muumimuki-menetelmällä.Hei, miten sinuun saa yhteyden? :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253140Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.722168Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096