Sinä bi nainen kaipaatko suhteita miehiin ja naisiin yhtä aikaa? Onko sinulla mies ja nais kausia, jolloin vain tietty sukupuoli kiinnostaa? Vai ihastutko henkilöön eikä sukupuolella niinkään väliä? Oletko sitoutuvaa tyyppiä vai uusia kokemuksia eri kumppaneiden kanssa janoava?
Bi nainen ja parisuhteet
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sitoutuva. Ihastun ihmiseen enkä pysty valitsemaan onko hän mies vai nainen.
- Anonyymi
Sama kuin edellä. Sitoutuva ja ihastun sekä miehiin että naisiin, tosin viehätyn hieman eri asioista eri sukupuolissa. Avoimet suhteet, polysuhteet, pettäminen eivät houkuttele sitten yhtään eli olen tiukan monogaminen.
- Anonyymi
Ihastun myöskin ihmiseen, miehissä pääosin romanttisesti en kuitenkaan tunne isommin fyysistä vetovoimaa. Naisissa sekä että, tunnen sekä romanttista että fyysistä vetovoimaa.
Olen sitoutuva, tosin juuri tällä hetkellä on aivan hyvä olla yksin. Seikkailut kuuluivat nuoruuteen ja koko ajatus on nykyään pelkästään rasittava.
Koen naiset läheisimmiksi. En ole päässyt mieskumppania koskaan niin lähelle kuin naista, joten en enää harkitse miestä. Miksi tekisin niin, koska tunnen nyt itseni paremmin - ja olisi syytäkin tässä vaiheessa elämää. Identiteetiltäni olen siis lähempänä lesboa, mutta taustaltani bi, joten vastaan kysymyksiin täälläkin. (Sitä paitsi lepakkopuolella oli tylsemmät ketjut menossa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887