"Facebook julkaisee kiinalaiselle Tiktokille oman vastineen, amerikkalaisyhtiön arvellaan hyötyvän kieltopuheista"
https://www.hs.fi/talous/art-2000006574395.html
Kasaarijuutalaiset jotka omistavat jo yli 90 % kaikista länsimaisista medioista ja myös Facebookin, mustamaalaavat nyt joukolla Tiktokkia, koska Fecebookki rosvoyrityksenä hyötyy siitä, että sen oman heimon monopolimediat mustamaalaavat alkuperäisen idean keksijää Tiktokkia.
Tämä toiminta on tuolle heimolle hyvin tyypillistä rosvoamista, jos tilanne olisikin toisin päin, niin nuo mediat parkuisivat viikkotolkulla, kuinka suuri rosvo tuo vastapuoli on ja hakisi näin nyyhkytarinoilleen muitten tukea.
Toivottavasti EU ei lähde noin ala arvoiseen vihanpitokampanjaan, tuon hyeenalauman mukana.
Kirjoitan Tiktokista jota en käytä, mutta tuo asetelma ärsytti, taas kerran
Anonyymi
1
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka vakoilee.. Ostin tyttäreni koneella häenen etsimänsä kännyn kuoret ja panssarilasin. Ostospaikka E-bay. Tyttätreni opiskelee ulko paikkakunalla ja oli katsonut 17" kanettavan opiskelu laukku salkkuja omalla yhteydellään ja koneellaan jolla maksoin E-bayssä kerran. Viime viikolla S-postiini alkoi tulvia käsittämättömästä syystä 17" laptop salkku mainoksia asia paljastui eilen kun #olisi tarvetta uudelle kanettavan koululaukulle...##
Nimimerkki: Tikotakotok vai Goggelisgokkelis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013