Anne Kukkohovi escort?

Anonyymi

Tosi paljon hotellipostauksia Instassa....hmmm 🤔

21

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anne on parhaat päivänsä jo nähnyt. 50v menopaussinen-selluliiti-täti.

    • Anonyymi

      Maksaisiko jotain mummoista?
      Toki tapailla voi hotelleissa jollei voi kotio viedä, eikö joku teini tai nuori asu vielä kotona.
      Herrasmiehet maksaa hotellin.

      • Anonyymi

        Eikö exäkin asu vielä kotona?


      • Anonyymi

        Eix tommosia sanota kurtisaaneiksi, jos toinen ylläpitää elintasoa ja elintaso kuitataan "luonnossa?"


    • Anonyymi

      Anne on todella kaunis ikäisekseen.

    • Anonyymi

      Anne Kukkohovi on varsinainen escort, vaihdevuodet ovat jo alkaneet, varsinanen mummo.

    • Anonyymi

      Julkisuuteen tyrkyttäytyvillä kaunottarilla näyttää olevat huomattavan usein ns. upea bikinivartalo ja rutosti velkaa. Näin myös Kukkohovilla. Ehkä Kukkohovi ajattelee, että esittelemällä ulkonäköään hän saa kuralla olevat bisneksensä jaloilleen.
      Joku muu taas saattaa ajatella, että kun kiinnittää huolella tekoripsensä ja kekkuloi perä tanassa verovelka kuittautuu.
      Mistäs minä tiedän, mutta jokin tavoite on. Ei tuollaista muuten kukaan jaksa.

      • Anonyymi

        Tiedätkö tästä hänen ja ex miehen bisneksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö tästä hänen ja ex miehen bisneksestä?

        On siitä ollut lehdissä. Pisnekset ei oikein ole sujuneet. Googleta.


    • Anonyymi

      Mä olen Annen kanssa samanikäinen ja julkkisnaisissa Anne on mielestäni aika hotti Julkisuuden naisista.

    • Anonyymi

      Oikeesti🙄 Nainen on 50v. ja vielä kaunis, kun mikä. Haukutaanko täällä kaikki kauniit naiset. Miksei miehiä arvostella, vaan naiset on täällä kaikkien haukuttavana. Ilmeisesti miehet vaan juoruaa täällä.

      • Anonyymi

        Siltä välillä vaikuttaa. Tai sitten nuoret naiset arvostelee, kun niiden mielestä yli 30-vuotias ei saisi olla näyttävä. Täällähän aina väitetään, että katkerat "kurpat" haukkuu nuoria naisia, mutta oikeasti se on myös toisinpäin, että nuoret monesti halveeraavat vanhempia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä välillä vaikuttaa. Tai sitten nuoret naiset arvostelee, kun niiden mielestä yli 30-vuotias ei saisi olla näyttävä. Täällähän aina väitetään, että katkerat "kurpat" haukkuu nuoria naisia, mutta oikeasti se on myös toisinpäin, että nuoret monesti halveeraavat vanhempia ihmisiä.

        Jokainen vanhenee ja se käy yllättävän nopeasti. Rypyt tulee ja sitten hautaan. Tätä elämä on ja nuorena sitä luulee elävänsä ikuisuuden. Minä arvostan myös todella ikäihmisten kauneutta kaikkineen ryppyineen.


    • Anonyymi

      Miksi Anne käsittelee noin luonnottomiksi kuvat ig????

      • Anonyymi

        Koska Anne on jo vanha ja body ei ole enää tonuksessa.


    • Anonyymi

      Vanhan täti-ihmisen on vaikea hyväksyä, että sen nuoruus meni jo ja kauniimmat neitokaiset ajaa sivukaistalta ohi. Tuo sen itsensä tyrkyttäminen on jo noloa ja epätoivoista.
      Eihän tuo koskan ole ollut mikään suuren luokan kaunotar, ihan tavis nätti nainen, joka vanheemmiten on alkanut käyttämään kosmeettista kirurgiaa hyväkseen. Joka tapauksessa, sen "parasta ennen"- päiväys meni jo. Hän voi siirtyä syrjään!

      • Anonyymi

        Taas palikat lyövät täällä päätään yhteen niin, että kumina käy ja kipinät lentää. Vaikuttaa siltä, ettei joillekkin ole tullut edes sitä "parasta ennen päivää", ennen kun ovat pilaantuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas palikat lyövät täällä päätään yhteen niin, että kumina käy ja kipinät lentää. Vaikuttaa siltä, ettei joillekkin ole tullut edes sitä "parasta ennen päivää", ennen kun ovat pilaantuneet.

        🤩😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤩😂😂😂😂😂

        Näin on nuorena jo hapannut pystyyn😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Kyllä Kukkohovi on ollut ihan maailmalla menestynyt malli.


    • Voisin ronklata

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe