vanha mut tuuaan uuestaa esille

chinchu

suomalainen ruotsalainen ja norjalainen kilpaili kenen esine tippuu ensimmäisenä maahan. Ruotsalainen tiputti päärynän. Norjalainen tiputti omenan ja suomalainen tiputti pommin. Kun he laskeutuivat maahan henäkivät tytön joka itki koska hänen päähänsä oli tippunut päärynä. Sitten ne näki pojan joka itki kun sen päähän oli tippunut appelsiini. Sitten ne näki pojan joka nauro.
-Miksi sinä naurat? suomalainen kysyi.
-No, eka mä pierasin niin koko koulu räjähti sit sen jälkee noiden kahden päähän tippu hedelmiä.

4

2437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stara

Intiaanipäällikkö rakastui valkoihoiseen kauniiseen naiseen ja sanoi hänelle, että hän antaa naiselle mitä vain jos hän saa naisen vaimokseen!

Nainen hieman vaivautuneena kiemurteli että hän ei ihan halvalla kyllä miestä itselleen ota, sillä hänellä täytyy olla varallisuutta runsaasti!
      Hänen pitää ensin ostaa minulle esimerkiksi hyvin arvokas minkkiturkki!

"Ugh"! sanoi päällikkö naiselle. Minä rakastaa valkoinen nainen niin paljon. Minä ostan hänelle heti kymmenen minkkiturkkia, ja niin hän toteutti heti naisen toiveen ja turkit tulivat heti!

Nainen hieman yllättyi moisesta ja koitti päästä tilanteesta uudella toiveella ja sanoi päällikölle, että kiitos turkeista, mutta hän tarvitsee myös aivan viimeistä huutoa olevan limusiini Mersun!

"Ugh"! sanoi päällikkö naiselle! Minä rakastaa valkoinen nainen ja minä ostan hänelle kymmenen limusiini Mersua, ja niin päällikkö toteutti naisen toiveen ja Mersut tulivat paikalle heti!

Nainen vaivautui todenteolla kosiomiehen elkeistä ja koitti jotenkin päästä tilanteesta pois, ja sitten hän keksi erään oivallisen ajatuksen ja sanoi. Minun tulevalla aviomiehelläni tulee myös olla 30 cm,n pituinen penis!

"Ugh"! sanoi päällikkö naiselle! Minä rakastaa valkoinen nainen niin niin paljon, minä leikkaan kymmenen senttiä pois! "Ugh"! ;)

• stara

Toi tuli väärään mestaan, mutta tuli mikä tuli! :/

Moi vaan!

• Väärin

se on väärin kirjotettu koko vitsi!!!!

Ja sitse kuka sen appellssiinin tiputti eiks ruotsailsen päärynä tippunu ollenkaan

• missäs se peruna ?

J a suomalaisen pommi oli atomipommi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe