Onkohan kellään kokemusta artemis sr900s ilmakivääristä. Taitaa olla harvinainen Suomessa. Näin sellaisen itäsuomalaisessa minimanissa, ainakaan Googlea selaillessani ei ole tullut vastaan firmoja jotka myisivät kyseistä asetta. Sen verran saanut selville että niitä on 4,5 ja 5, 5mm jossain maailmalla myynnissä. Suht koht tehokas 4,5mm 900fps 5,5mm 750fps sivuvipu viritteinen 9 luodin lippaalla. Pystyy kyllä varmaan tilaamaan netin kautta ulkomailta, mutta ajattelin että voisi käydä ostamassa kyseisen yksilön (4,5mm)kuleksimasta sieltä minimanissa pois kun on tuossa lähelläkin.
Artemis sr900s
Anonyymi
2
291
Vastaukset
Haitko pyssyn pois, onko soiva peli? Itselläkin tällaisen hankinta harkinnassa.
- Anonyymi
Enpä ole vielä. Ostin hiljattain asg schofield revolverin, ihan kiva peli sekin. Kävin tässä äskettäin minimanissa, näytti artemis olevan vieläkin siellä, täytyy harkita jos vaikka hommais sen revolverin kaveriksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1113690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.63995- 45861
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5819Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95730- 40717