VAROITUS!!Markkinointi Huijaus Liikkeellä Myfamlyfun.com:in nimissä?

Anonyymi

Tietokoneeni ruutuun tuli kesken selailun ponnahdusikkuna, jossa oli onnittelut koneen arpoman kävijämäärän mukaan voittona Samsung Galaxy s10 ålypuhelin vain 1,50 euron hintaan, joita oli tarjolla ainoastaan 1 kpl, 2 muuta älypuhelinta oli jo mennyt voittoina! Tiedotteessa pyydettiin antamaan Visa Electron kortin numerosarja sekä vanhentumisvuosi ja 3 viimeistä cv numeroa palkinto lähetyksen vastaanottamiseksi.Veloitus 1,50 euroa lähti tililtä Myfamlyfun tilille veloituksena ja 3 vuorokauden kuluessa tilille ilmestyi 90,00 euron katevaraus kuukausimaksusta joka on kyseinen kuukausimaksu viihdepalvelusta joita yhtiö tarjoaa ilmoituksens ja verkkosivustojensa mukaan kuluttajille.En todellakaan likannut mitään verkkokatseluoikeutta kyseiseltä firmalta, ainoastaan kuvittelin tyhmyyttäni olevan onnekas voittaessa puhelimen arvonassa 1,50 euron lähetyskuluin!Suljin välittömästi korttini ja tilasin uuden tilalle kun huomasin katevarauksen tilillä jota ei vo poistaa kuin laskuttaja? Myfamly.com yhtiöstö vastattiin että emme arvo tai myy puhelimia, teemme vain tilauksia.Se vain ihmetyttää miksi tämä tekemäni toimenpidr johti tiauksen tekemiseen tv ja muun viihteen jatkuvaan tilaamisen 3 pvä: ilmaisen katseluoikeuden jälkeen,olivat lähettäneet vahvistus ja katselukoodin minulle joka löytyi minun Gmailin roskapostista myohemmin tutkiessa asiaa, en missään vaiheessa vahvistanut tilausta tai käyttänyt koodia hyväksi.peruutus oli pitänyt tedä kuulemma tehdä 3 vrk kuluessa yhtiön mukaan. Yhtiö lupasi palautta minulle maksut 7-10 pankkipäivän kuluessa, saa nähdä toteutuuko, luotto meni Myfamlyfun ,comin toimintatapoihin!

2

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle kävi sama ja he veloittivat sen 1,50e mutta myös palauttivat sen kun laitoin viestiä. Mutta sen jälkeen joka kuukausi tililtäni on lähtenyt 3,95e enkä tiedä miten voisin ottaa yhteyttä sinne ja että miksi he veloittavat minulta rahaa ja juuri tuon verran? Pitäisikö minun sulkea kortti myös?

• Anonyymi

Saitko rahat takaisin? Minulla sama kun toisella kommentoijalla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      34
      3169
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      63
      2602
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      54
      2409
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1338
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      303
      1263
    6. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1006
    7. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      987
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      982
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      79
      958
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      95
      886
    Aihe