Ettekös te saa sitä vanhaa aihealuelistaa tuohon vasempaan laitaan takaisin. Tämä nykyinen systeemi on tosi syvältä. Sinne ei tosiaankaan valo kajasta. Aikaa kuluu ja etsiä täytyy. Tämä(kin) "uudistus" oli teiltä silkkaa kiusantekoa.
Vanha lista takaisin
13
363
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi
Tämä nykyinen leveä palsta on parempi. Ei vaadi pahasti kelaamista
- Anonyymi
Joo paskaa touhuu tää uusjuttu
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään tullessa S24:ään alkaa etsiä palstoja aihealueista vaan palstat avataan kirjanmerkeistä. Simppeliä.
- Anonyymi
todella pilattu koko juttu, en viitsi kelata ja häivyn....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todella pilattu koko juttu, en viitsi kelata ja häivyn....
Eipähän tuu oltua täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän tuu oltua täällä
Näköjään et.
- Anonyymi
Samaa mieltä tämä on niin älyttömän sekava.
- Anonyymi
Kukaan ei kait ole laittanut niille palautelomaketta. Siksi ei ole mitään selitystäkään.
- Anonyymi
Halinetin aikaan viime vuosituhannella kaikki toimi hyvin selkeästi. Keskusteluketjustakin näki heti, mitä mihinkin oli vastattu - nykyisin täytyy kelata ja etsiä.
- Anonyymi
Aloittaja täysin oikeassa - aihealuelista vanhaan paikkaansa, pliis!
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Vaan kuten on saatu havaita, kiusanteko on suolen väelle suurinta hauskuutta. Jatkuvia heikennyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446