Lopetin työni lopullisesti.

Anonyymi

Hei. Nyt vihdoin tunnen että, pystyn kertomaan kansalle miten asiakkaat saattavat saada sinut pois asiakaspalvelu alalta. Asiakas sai minut tuntemaan mitättömältä, tuli olo että, olemmeko vain robotteja heille emmekä eläviä ihmisiä. Tapahtumat sijoittuivat yli 2v takaperin. Olin töissä eräässä buffet ravintolassa. Oli perjantai iltapäivä ja asiakkaita riitti mukavasti. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttämään ja lopulta minä pyörryin paistopisteellä.

Heräsin siihen kun asiakas tökki minua ja ensimmäinen asia mitä asiakas sanoi oli. "Kauanko menee vielä pizzoissa, olen odottanut jo 5minuuttia." Tämän jälkeen minä ärähdin hänelle ja kerroin että, "olin pyörtynyt etkö huomaa kun makasin maassa!!!???" Asiakas vastasi "niin, entäs sitten? Minä odotan pizzaa". Minulle soitettiin ambulanssi ja minulla huomattiin sydänperäistä oireilua. Lopulta hoitajien saattelemana kyseinen asiakas mollasi minua minkä kerkesi. "Olet paskin kokki mitä olen koskaan nähnyt, miksi tollainen on edes tämmösellä alalla." Pomo hermostui hänelle ja käski lähteä pois. Soitin sairaalasta ja kerroin että, irtisanon itseni. Kokemus tuosta vuorosta jätti ikävät arvet.

Pitäisikö meidän kokkien ja asiakaspalvelijoiden palvella vaikka voimme huonosti? Miksi asiakas valittaa eikä tahdo edes ymmärtää että, me olemme oikeasti ihmisiä emmekä robotteja. En ole tehnyt tuon vuoron jälkeen ainuttakaan vuoroa asiakapalvelu alalla. Kyseinen asiakas jätti minuun ikuiset arvet. En tule antamaan sitä koskaan hänelle anteeksi.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä sinulle! ❤️ Todella vastuutonta ja törkeätä käytöstä asiakkaalta. Toivottavasti lukisi tämän ja miettisi edes pienen hetken mitä teki. 😤

    • Anonyymi

      Voimia sinulle. Jotain on tultava muutoksia myös liiketilojen sääntöihin. Ei asiakas voi noin käyttäytyä!!!!

    • Anonyymi

      varsin keksitty tarina

      • Anonyymi

        Et ole työskennellyt päivääkään asiakaspalvelijana! Sinä et voi tietää miltä minusta tuntuu!!!!! Onneksi uskalsit sanoa asiasi vain netissä ja siihen se myös jää.


      • Anonyymi

        Trolli on hyvä ja tulee kertomaan, että miten tapahtunut asia on keksitty? ALA JO TULLA KERTOMAAN!!!!!!! VASTAA!!!!!


      • Anonyymi

        VASTAA JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        VASTAAA!!!!!!


      • Anonyymi

        Vastaa!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Vastaaaa!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Osaatko sinä vastata vai et!!!!!???????? VASTAA!!!


      • Anonyymi

        "varsin keksitty tarina"

        Hei. Kauanko sinulla kestää vastata? Jos kirjoittelet jotain tällaista niin varmaan osaat perustella ja seistä sanojesi takana! Joko olet typerä trolli tai muuten vain sekaisin. Tule tänne kertomaan jos uskallat.


      • Anonyymi

        Jos on kanttia kirjoittaa, että keksitty tarina niin silloin pitäisi olla kanttia myös perustella. Pelkurit olet, mutta minkäs sille voi.


      • Anonyymi

        Olen nyt pian 2kk odottanut vastausta.


    • Anonyymi

      Elämme mahdottoman hypokriittisessä yhteiskunnassa. Kun käytät palveluita ja odotat kaiken toimivan niinkuin toimii vain siksi koska sinä maksat siitä, et samalla ymmärrä että lopulta se kaikki on "rahoitettu" lihasvoimalla, eivätkä ne ihmiset todellakaan juuri ole robotteja vaan ihmisiä jotka joskus eivät jaksa vaikka saisivatkin rahaa. Tällä tavoin ihmisiä epäinhimillistetään, koska mitkään säännöt yms eivät kata kaikkia poikkeustilanteita mitä voi työskentelijälle tulla.

      Mutta kuten sanottu niin tämä "ikuisen kasvun utopia" yhteiskunta romahti tosi-asiassa jo vuonna 2008 mutta kaikki eivät ole vielä tätä tajunneet ja siksi romahdus realismiin on jyrkkä jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        koneet tekevät valtaosan työstä. Näin on ollut jo kauan. Talouden kasvu tapahtuu ihmistyön ulkopuolella . Se kenelle hyöty kanavoituu on toinen tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koneet tekevät valtaosan työstä. Näin on ollut jo kauan. Talouden kasvu tapahtuu ihmistyön ulkopuolella . Se kenelle hyöty kanavoituu on toinen tarina.

        Jos koneet eivät osaa asiakaspalvelua niin teettekö valituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koneet eivät osaa asiakaspalvelua niin teettekö valituksen?

        kone ottaa valitukset ja roiskeet vastaan ilolla. Koneeseenkin voidaan esiohjelmoida empaattisuuden ominaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kone ottaa valitukset ja roiskeet vastaan ilolla. Koneeseenkin voidaan esiohjelmoida empaattisuuden ominaisuudet.

        Ihmiset ottavat myös valitukset vastaan jos ne ovat asiallisia ja aiheellisia. Itse en ota ainuttakaan raivoamista vastaan. Jos asiakas aloittaa pienenkin äänenkorotuksen niin minulla alkaa kaffi paussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ottavat myös valitukset vastaan jos ne ovat asiallisia ja aiheellisia. Itse en ota ainuttakaan raivoamista vastaan. Jos asiakas aloittaa pienenkin äänenkorotuksen niin minulla alkaa kaffi paussi.

        Helppohan sitä on duunia tehdä jos kaikki ovat ns. asiallisia. Se osaaminen mitataan silloin kun asiakas on poissa tolaltansa ja yhtä huutoa. Siitä erottaa ammattilaisen ja amatöörin. Ammattilainen saa melkein tilanteen kuin tilanteen raiteillensa. Amatööri luikkii kaffipaussillensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan sitä on duunia tehdä jos kaikki ovat ns. asiallisia. Se osaaminen mitataan silloin kun asiakas on poissa tolaltansa ja yhtä huutoa. Siitä erottaa ammattilaisen ja amatöörin. Ammattilainen saa melkein tilanteen kuin tilanteen raiteillensa. Amatööri luikkii kaffipaussillensa.

        Ymmärrän raivoamisen jos kyse on jostain todella suuresta ja vakavasta asiasta. Jos raivoaminen ja syyttely on aiheetonta niin käsken painua sinne minne aurinko ei paista ja haistatan kaupan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän raivoamisen jos kyse on jostain todella suuresta ja vakavasta asiasta. Jos raivoaminen ja syyttely on aiheetonta niin käsken painua sinne minne aurinko ei paista ja haistatan kaupan päälle.

        Ymmärsitkö!!!????


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe