Miten saa maksuttoman esimerkiksi hotmailin ja gmailin sähköpostien yhteen näyttöön yhdistävän kokonaisuuden?
Harmittaa kun pitää molemmat repiä auki erikseen ja vaivasta palkkioksi loputtomasti mainoksia etekin kun on vanhus ja sairas niin turhan roskan kanssa joutuu taisteleen.
Miten saa maksuttoman
20
114
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi posti riittää ja laittaa kirjanmerkkeihin ja se on siinä. Helppoa ja nopeaa..
- Anonyymi
Sähköpostiojelmalla.
- Anonyymi
Windows 10 -käyttöjärjestelmässä on hyvä ohjelma johon voi kerätä eri sähköpostit ja lukea ne yhdestä paikasta. Aiheesta lisää osoitteessa
https://www.digivinkit.fi/windows-10-sahkopostiohjelma-ja-sahkopostitilin-maaritys/- Anonyymi
Yksi osoite riittää.. Turha alkaa vanhanaikaisia ohjelmia asentamaan..
- Anonyymi
Mutta onko tietoa jos osoitteita myydään edelleen mainostajien käyttöön?
Monilla on tietämättää käytössä cortana vakoilijana jo ja se ei ole ollenkaan kiva... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla on tietämättää käytössä cortana vakoilijana jo ja se ei ole ollenkaan kiva...Ei niitä myydä ellei itse jaa ympäri nettiä tai osallistu kilpailuihin mihin osoitetta tarvitaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tulee ihan oletuksena, ei sitä tarvitse mitään asennella.
Aloituksessa vaan klikkaa sähköposti laatikkoa ja lisää tilejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla on tietämättää käytössä cortana vakoilijana jo ja se ei ole ollenkaan kiva...Käyttää vain suomenkielistä Windows 10 niin ei cortanat paljon vaivaa. "Ei cortana ole käytettävissä alueellasi"
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto on Gmail-viestien automaattinen edelleenlähetys toiselle tilille vaikka sitten Hotmail / Outlook tilille.
- Anonyymi
Jos linux-ratkaisu käy, niin postit saa haettua IMAP/POP3:a tukevilta servereiltä fetchmaililla ja kun konfiguroi lisäksi sendmailin, saa meilit myös lähetettyä em. servereille. Lisäksi tarvitaan jokin meili-clientti, vaikka alpine. Fetchmail on aika helppo nakki konfiguroida, tarvitsee vain tehdä .fetchmailrc kotihakemistoon, jossa kerrotaan millä käyttäjätunnuksella ja miltä serveriltä meili haetaan. Jokaisella käyttäjällä voi siis olla oma konfiguraationsa. Sendmail onkin sitten oma juttunsa, mutta netistä löytyy kyllä ohjetta - hankalampaa se kyllä on.
Vaihtoehto on käyttää thunderbirdiä, joka on graafinen käyttöliittymä sähköpostiin. Siinä pystyy määrittämään em. serveriosoitteet, mutta en ole kokeillut sitä kuin meiliboxi.fi:n serverin kanssa, missä se kyllä toimi heittämällä. Ja siihen voi kanssa määritellä useita eri servereitä.- Anonyymi
Vanhanaikaista käyttää moista sekavaa ohjelmaa:D Kuin palaisi aikakoneella Windows XP aikakauteen:D
- Anonyymi
Ton perusteellahan ikäihminen pistää meilit kuntoon ihan tosta vaan suit sait! Kuinka simppeliä Linuxiin siirtyminen onkaan!
Itse käytän Mozilla Thunderbirdiä. Sen Kansiot > Yhdistetty -asetuksella saa kaikki omien sähköpostiluukkujen viestit näkymään yhdessä ikkunassa. Aika paljon näppärämpää kuin eri selainvälilehdillä vapustelu. ; )
- Anonyymi
Thunderbird on todella pätevä ilmaisohjelma sähköpostien kanssa puuhailuun.
https://www.thunderbird.net/fi/
Vielä kun muistaa että aktiivista osoitetta ei kannata jakaa jokaiseen tarjouskilpailuun vaan käyttää silloin tilapäistä ja vain hetken elävää osoitetta
https://temp-mail.org/fi/
niin välttyy enimmiltä roskaposteilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thunderbird on todella pätevä ilmaisohjelma sähköpostien kanssa puuhailuun.
https://www.thunderbird.net/fi/
Vielä kun muistaa että aktiivista osoitetta ei kannata jakaa jokaiseen tarjouskilpailuun vaan käyttää silloin tilapäistä ja vain hetken elävää osoitetta
https://temp-mail.org/fi/
niin välttyy enimmiltä roskaposteilta.Thunderbird. Käyttänyt jo yli kymmenen vuotta. Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thunderbird. Käyttänyt jo yli kymmenen vuotta. Suosittelen.
Oli aikoinaan hyvä. Nykyään vanhanaikainen ja epäkäytännöllinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli aikoinaan hyvä. Nykyään vanhanaikainen ja epäkäytännöllinen.
Vapunenkin oli aikoinaan hyvä. Nykyään vanhanaikainen ja epäkäytännöllinen.
Anonyymi kirjoitti:
Vapunenkin oli aikoinaan hyvä. Nykyään vanhanaikainen ja epäkäytännöllinen.
Vapusessa oli ja on edelleenkin se, ettei hän tunnista erilaisten ihmisten eri tilanteissa erilaisia tietotekniikkatarpeita, vaan junttaa aina samaa, omaa käsitystään hyvin rajallisen oman kokemuksensa pohjalta, mikä ei tietenkään sovi kaikille joka tilanteeseen ja tarpeisiin.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Vapusessa oli ja on edelleenkin se, ettei hän tunnista erilaisten ihmisten eri tilanteissa erilaisia tietotekniikkatarpeita, vaan junttaa aina samaa, omaa käsitystään hyvin rajallisen oman kokemuksensa pohjalta, mikä ei tietenkään sovi kaikille joka tilanteeseen ja tarpeisiin.
Jenni Pääskysaaren juontama ensimmäinen tuotantokausi esitettiin syys–marraskuussa 2009. Kausi sisälsi 12 jaksoa. Sarja palkittiin ensimmäisen kauden esittämisen jälkeen Venla-palkinnolla vuoden 2009 parhaana kotimaisena tosi-tv-sarjana.[2]
Sarjan toisen tuotantokauden avausjakso esitettiin 31. elokuuta 2010. Sarjan katsojaluvut kasvoivat huomattavasti toisella tuontantokaudella. Finnpanelin mittausten mukaan kauden viides jakso keräsi keskimäärin 813 000 katsojaa, mikä teki ohjelmasta yhden MTV3:n suosituimmista.[7] Toinen tuotantokausi palkittiin Kultaisella Venlalla vuoden 2010 parhaana realityohjelmana.[3]
18. tammikuuta 2010 esitettiin erikoisjakso "Miten tarina jatkui?", jossa nähtiin ensimmäiseltä ja toiselta tuotantokaudelta kadonneita ihmisiä etsineitä henkilöitä. Ohjelmassa nähtiin, miten heidän elämänsä on muuttunut ja onko yhteys löytyineisiin läheisiin säilynyt.[8]
Sarjan kolmas tuotantokausi esitettiin MTV3-kanavalla keväällä 2012.[8] Kausi sisälsi yhteensä kymmenen jaksoa, joista puolet juonsi Jenni Pääskysaari ja puolet Antero Vartia.[9][10] Sarjan neljäs tuotantokausi alkoi MTV3-kanavalla 19. maaliskuuta 2014. Kaudella Jenni Pääskysaaren korvasi Eva Kela, joka juonsi puolet jaksoista ja puolet Antero Vartia.[11][12]
Sarja siirtyi Nelosen ohjelmistoon seuraavalla kaudella ja sen juontajaksi tuli Anni Hautala. Haku ohjelmaan käynnistyi huhtikuussa 2016[5] ja ohjelman esittäminen vielä saman vuoden syyskuussa. Kuudennella kaudella ohjelman tulee juontamaan Ellen Jokikunnas.[13]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289