Tervetuloa maanantaina ja muinakin päivinä 😊
Laitetaan biisi soimaan
https://youtu.be/pIzq7dZ_jXk
Maanantain maja
122
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin vaan lähettää viestin ihastukselle et nähdäänkö. Mut oon niin tönkkö tuollaisissa. En osaa kirjoittaa viestejä.
En usko et mun tönköt viestit herättää kiinnostusta.
😒 Jaha, nyt näyttäs olevan vaan yks maja jälellä eikä ennää triplaa 👍
Poistivatten vaan kiireissään sen missä Pauli lohdutteli, jotta "Muutkin mokaa" 😅
No laitanpa uutta vanhaa musiikkia tähän kohtaan
https://youtu.be/UelDrZ1aFeY- Anonyymi
😊😊😊
👍 Mehtänainen!
Saunasta sujuvasti uuteen majoitukseen. Tämähän on kuin lomareissussa 😁
Vapaita kohti laskeutuessa työt senkun lisääntyy ja työpäivät pitenee 🙄 Asioilla ja ulkoilemassa kun töiden jälkeen käy, niin päivä onkin pulkassa.Eikös ookki 😁 Eikä tämä mikkään matalamaja ole vaan pytinki kaikilla mukavuuksilla ja makuupusseilla joita on kyllä ite asiassa nyt vaan yks😅 Haittaako Kukkis?
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Eikös ookki 😁 Eikä tämä mikkään matalamaja ole vaan pytinki kaikilla mukavuuksilla ja makuupusseilla joita on kyllä ite asiassa nyt vaan yks😅 Haittaako Kukkis?
No riippuu kuinka iso se makkari on ja kuinka monta sinne pitäis mahtua koisaamaan 😅?
Käytöskukka kirjoitti:
No riippuu kuinka iso se makkari on ja kuinka monta sinne pitäis mahtua koisaamaan 😅?
No makkuupaikka on ihan avara ja eihän täällä taija nyt olla muita kuin mie ja sie 😁 Mä voin olla ilman makuupussiaki kun onhan nyt kuuma ilmanki...mutta kuinkas tuon tyynyn kanssa kun niitäki on vaan yks
No makkuupaikka on ihan avara ja eihän täällä taija nyt olla muita kuin mie ja sie 😁 Mä voin olla ilman makuupussiaki kun onhan nyt kuuma ilmanki...mutta kuinkas tuon tyynyn kanssa kun niitäki on vaan yks
Eihän tänne nyt näytä varsinaista ruuhkaa olevan 😅 joten sovussa päästään nukkumajärjestelyt sopimaan. Mie en kans peittoa näillä keleillä tartte, joten päät vaan sammaan tyynyyn ja iltasatuja kertomaan 😀
Käytöskukka kirjoitti:
Eihän tänne nyt näytä varsinaista ruuhkaa olevan 😅 joten sovussa päästään nukkumajärjestelyt sopimaan. Mie en kans peittoa näillä keleillä tartte, joten päät vaan sammaan tyynyyn ja iltasatuja kertomaan 😀
Mennäänkö Kukkis silleen poikittain päälaet vastakkain vai vierekkäin 😁
Meinaa jo musatkin unohtua 🙄
Nyt estradille loistava Emma 🎶 Olisitko itse viejä vai se jota viedään (”vietävä” ei oikein sopinut suuhun tässä kohtaa 😀)
https://youtu.be/Ysz0MJcSwLYMä oon semmonen vietävä jottei mua ihan joka paikkaan viijäkkään, jos en taho 😁 Mutta jos tahon, niin kyllä mua saa viijä vaikka satanolla. Jos valita täytyy vaan jompikumpi niin sitte mie vien.
Mä oon semmonen vietävä jottei mua ihan joka paikkaan viijäkkään, jos en taho 😁 Mutta jos tahon, niin kyllä mua saa viijä vaikka satanolla. Jos valita täytyy vaan jompikumpi niin sitte mie vien.
Voihan vietävä. Sulla on se vyökin... 😅
Noh, mie kyllä tykkään olla ennemmin vietävissä, mutta siihen tarvitaan aika spesiaali tyyppi joka saa lähtemään matkaan. Ja turha muuten kysyä millä tavalla spesiaali, ei sitä voi etukäteen selittää tai kuvailla. Se on kemiaa, sähköä ja magnetismia, vastustamaton halu olla toisen kanssa. Ei ehkä ilmene ekalla tapaamisella mutta aika pian kyllä. Eikä tosiaan ole ensimmäisenä seksi mielessä. Arvaa vaan että heitä on kovin kovin harvassa ... 🙄Käytöskukka kirjoitti:
Voihan vietävä. Sulla on se vyökin... 😅
Noh, mie kyllä tykkään olla ennemmin vietävissä, mutta siihen tarvitaan aika spesiaali tyyppi joka saa lähtemään matkaan. Ja turha muuten kysyä millä tavalla spesiaali, ei sitä voi etukäteen selittää tai kuvailla. Se on kemiaa, sähköä ja magnetismia, vastustamaton halu olla toisen kanssa. Ei ehkä ilmene ekalla tapaamisella mutta aika pian kyllä. Eikä tosiaan ole ensimmäisenä seksi mielessä. Arvaa vaan että heitä on kovin kovin harvassa ... 🙄Aatteletkos sie Kukkis että mie olin kysymässä ja sen jälkeen kahtomassa peiliin 😅😉
Aatteletkos sie Kukkis että mie olin kysymässä ja sen jälkeen kahtomassa peiliin 😅😉
No en aatellut noin, höh 😊
Mietin vain miksi niin harvoin kohtaa kiinnostavia ihmisiä livessä. Pitäisi kai avata omia kaavamaisia tapoja katsoa ja kohdata ihmisiä.Käytöskukka kirjoitti:
No en aatellut noin, höh 😊
Mietin vain miksi niin harvoin kohtaa kiinnostavia ihmisiä livessä. Pitäisi kai avata omia kaavamaisia tapoja katsoa ja kohdata ihmisiä.Kun sä katsot "kaavamaisesti",niin miten sä Kukkanen sillon katot, varpaista päälakkeen vai toisinpäin vai jäätkö sahhaamaan edestakasi?
Kun sä katsot "kaavamaisesti",niin miten sä Kukkanen sillon katot, varpaista päälakkeen vai toisinpäin vai jäätkö sahhaamaan edestakasi?
😅 Hyvä kysymys Mehtis! Mulla on ikävä tapa ajatella että jos olisin jostain kiinnostunut, hän tuskin on minusta tai on kuitenkin varattu. Näen kaikki kiinnostavat saavuttamattomina.
Käytöskukka kirjoitti:
😅 Hyvä kysymys Mehtis! Mulla on ikävä tapa ajatella että jos olisin jostain kiinnostunut, hän tuskin on minusta tai on kuitenkin varattu. Näen kaikki kiinnostavat saavuttamattomina.
Vaihappa laseja tai (näkö)kulmaa muruseni 😅
Vaihappa laseja tai (näkö)kulmaa muruseni 😅
Ok Mehtis, yritän 😊 Alkaa uni hiipiä meidän makkarin alle. Päät sammaan tyynyyn ja sopu sijaa antaa muille ruumiinjäsenille.
Käytöskukka kirjoitti:
Ok Mehtis, yritän 😊 Alkaa uni hiipiä meidän makkarin alle. Päät sammaan tyynyyn ja sopu sijaa antaa muille ruumiinjäsenille.
Mie en lupaa että kaikki jäsenet on ruodussa tai nätisti, kun oon vähän levoton nukkuja, mutta yritän käyttäytyä ja potkia saa jos alan käyvä liikaa päälle 😅 Kauniita unia Kukkis 💕
Mie en lupaa että kaikki jäsenet on ruodussa tai nätisti, kun oon vähän levoton nukkuja, mutta yritän käyttäytyä ja potkia saa jos alan käyvä liikaa päälle 😅 Kauniita unia Kukkis 💕
Sehän nähhään, Mehtis. Nakkena kun nukkuu niin... Enkä aio potkia, nukkua ehtii seuraavassakin elämässä 😊 Nuku hyvin ❣️
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Sehän nähhään, Mehtis. Nakkena kun nukkuu niin... Enkä aio potkia, nukkua ehtii seuraavassakin elämässä 😊 Nuku hyvin ❣️
Mites olis, jos tarviitte kolmatta pyörää sinne makuupussiin niin pääsiskö? Vähän alkaa jo kylmä olla...paljas iho lämmittäisi mukavasti, jos lusikkaan pääsisi...siis nukkumaan vain. Niin kovin pitkä aika siitä, kun saanut naisen viereen nukahtaa. Ai, että sitä tunnetta.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites olis, jos tarviitte kolmatta pyörää sinne makuupussiin niin pääsiskö? Vähän alkaa jo kylmä olla...paljas iho lämmittäisi mukavasti, jos lusikkaan pääsisi...siis nukkumaan vain. Niin kovin pitkä aika siitä, kun saanut naisen viereen nukahtaa. Ai, että sitä tunnetta.
Hyvää yötä.kyllähän sinä varmaan saat heiltä sen makuupussin lämmikkeeksi, kun eivät sitä itse käyttäneet 😂
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.Hmm, liitytköhän se sie tähän hetkellisesti kadoksissa olleen makuupussin keissiin 😁
- Anonyymi
Tässähän tää varmistuu vaan.. Luotto täys nolla siihen et joskus kohtaisin naisen jonka kanssa tunteet ja ihastuminen olis molemminpuolista.
Tarvitsen vaan tältä naiselta sen et en kiinnosta häntä. En pysty muuten olemaan edes. Kun sais häneltä sen kuulla niin saisin pitää hänestä sitten yksipuolisesti etäällä. Mut hetki hetkeltä puristaa ja sattuu enemmän kun oon niin ihastunut ja mitään ei tapahdu.
Suoraan sanottuna itseni tuntien en todellakaan osaa tehdä asian eteen muuta kuin katsoa ja hymyillä kohdatessa. Mitä ihmettä muka laittaisin somen kautta "tuntemattomalle".
Tiedän ja tunnen myös sen et tää nainen on niin erityinen. Jos se ei ole hän niin ei sitten kukaan koskaan. Oon sitten yksin.- Anonyymi
Anna mahdollisuus itselle ihastua uusiin ihmisiin. Kyllä ne tunteet jossakin vaiheessa ovat molemmin puolisia. Päästä irti siitä kaukoihastuksesta ja yksipuolisesta ihailusta, jos tiedät, ettei siitä voi mitään tulla.
Tiedän sen, että liian kauan ei kannata mahdotonta havitella. Usko minua, tiedän kokemuksesta sen. Heti kun osasin päästää irti mahdottomasta annoin samalla mahdollisuuden löytää jotain vielä parempaa ja pääsin kokemaan myös sen vastarakkauden toiselta. Irti päästäminen rakkaudestaan on todella vaikeaa, mutta jos se kaikki on vain yksi puolista niin onko se edes oikeaa rakkautta? Etäältä ihailu on turvallista, mutta koet varmasti myös sen oikean rakkauden.
Edelleenkin se saavuttamaton kohde on aina silloin tällöin mielessä, mutta kivoina muistoina vain ei sen kummempina tunteina. Ja usko tai älä ajattelin monta vuotta, että en pysty ketään rakastamaan niin kuin tätä kohdetta. Irti päästämisen taito on harjoiteltava ja hyväksyttävä se tosi seikka, että toista ei voi saada. Siitä lähtee sitten se ihmisenä kasvaminen ja oikean rakkauden etsiminen. Onnea matkaan. Älä etsi liikaa, yleensä se oikea on melko lähellä ja tulee etsimättä. Yksin olossakaan ei ole mitään pahaa, opit tuntemaan itsesi niin parhaiten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mahdollisuus itselle ihastua uusiin ihmisiin. Kyllä ne tunteet jossakin vaiheessa ovat molemmin puolisia. Päästä irti siitä kaukoihastuksesta ja yksipuolisesta ihailusta, jos tiedät, ettei siitä voi mitään tulla.
Tiedän sen, että liian kauan ei kannata mahdotonta havitella. Usko minua, tiedän kokemuksesta sen. Heti kun osasin päästää irti mahdottomasta annoin samalla mahdollisuuden löytää jotain vielä parempaa ja pääsin kokemaan myös sen vastarakkauden toiselta. Irti päästäminen rakkaudestaan on todella vaikeaa, mutta jos se kaikki on vain yksi puolista niin onko se edes oikeaa rakkautta? Etäältä ihailu on turvallista, mutta koet varmasti myös sen oikean rakkauden.
Edelleenkin se saavuttamaton kohde on aina silloin tällöin mielessä, mutta kivoina muistoina vain ei sen kummempina tunteina. Ja usko tai älä ajattelin monta vuotta, että en pysty ketään rakastamaan niin kuin tätä kohdetta. Irti päästämisen taito on harjoiteltava ja hyväksyttävä se tosi seikka, että toista ei voi saada. Siitä lähtee sitten se ihmisenä kasvaminen ja oikean rakkauden etsiminen. Onnea matkaan. Älä etsi liikaa, yleensä se oikea on melko lähellä ja tulee etsimättä. Yksin olossakaan ei ole mitään pahaa, opit tuntemaan itsesi niin parhaiten.Voi kiitos 🤗
Mut en tosiaan oo etsinyt ketään.
Nähtiin vaan toisemme ja sydämessä tuntui kun katseemme kohtasi. Voi olla et kuvittelen vain kun oon niin ihastunut et tää ihanin myös ehkä olis kiinnostunut? Tai tuskin on, mut eipähän oo tullut asiaa selvitettyä. Kun oon niin huono näissä aloitteen tekemisissä. Etenkin tää tapaus on "vaikea", kun ollaan tosiaan vaan nähty ohimennen.
En oo koskaan tuntenut näin, kukaan ei oo saanut mua näin sekaisin ja ihastuneeksi. 💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos 🤗
Mut en tosiaan oo etsinyt ketään.
Nähtiin vaan toisemme ja sydämessä tuntui kun katseemme kohtasi. Voi olla et kuvittelen vain kun oon niin ihastunut et tää ihanin myös ehkä olis kiinnostunut? Tai tuskin on, mut eipähän oo tullut asiaa selvitettyä. Kun oon niin huono näissä aloitteen tekemisissä. Etenkin tää tapaus on "vaikea", kun ollaan tosiaan vaan nähty ohimennen.
En oo koskaan tuntenut näin, kukaan ei oo saanut mua näin sekaisin ja ihastuneeksi. 💖Piti vielä sanoa et ihastun _todella_ harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti vielä sanoa et ihastun _todella_ harvoin.
Mikä hänessä on saanut sit ihastumaan? :)
➕-merkillä tähänkin päivään 👍
https://youtu.be/CUjIY_XxF1gMoikka Kukkanen!
Siinäpä oli taas sanoja kerrakseen 😅
Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Sie kun olit lähteny jo sinne työmaalle kun mie heräsin, niin en päässy kysymään kuinka unet maistu. Taisin olla yön aikana muutamassa kohtaa aika levoton, mutta ei näy jaloissa pahempia mustelmia eli kiitos siitä kun siedit sätkyilijjää 😅
Makuupussia ei näkyny muuten aamulla missään. Mie etin sitä täällä pitkän aikaa (kun on majassa tätä lääniä). Sitten mie lopulta löysin sen tuolta majan olohuoneesta. Siekö sen sinne olit vieny vai onko täällä käyny muita yövieraita? 😁En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moikka Kukkanen!
Siinäpä oli taas sanoja kerrakseen 😅
Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Sie kun olit lähteny jo sinne työmaalle kun mie heräsin, niin en päässy kysymään kuinka unet maistu. Taisin olla yön aikana muutamassa kohtaa aika levoton, mutta ei näy jaloissa pahempia mustelmia eli kiitos siitä kun siedit sätkyilijjää 😅
Makuupussia ei näkyny muuten aamulla missään. Mie etin sitä täällä pitkän aikaa (kun on majassa tätä lääniä). Sitten mie lopulta löysin sen tuolta majan olohuoneesta. Siekö sen sinne olit vieny vai onko täällä käyny muita yövieraita? 😁Tervens! Ai ihmettelinkin töihin lähtiessä että oletko mahtanut vaellella majassa unissasi makkarin kanssa kun näin sen mytyssä lattialla 😅
Työt on tältä päivältä paketissa. Nyt on hyvä sauma lähteä polulle kun ei sada, ja samoilla bensoilla kaupoille käymään.
Mikähän viilennyskonsti mahtaa tänään olla käytössä? 😊Käytöskukka kirjoitti:
Tervens! Ai ihmettelinkin töihin lähtiessä että oletko mahtanut vaellella majassa unissasi makkarin kanssa kun näin sen mytyssä lattialla 😅
Työt on tältä päivältä paketissa. Nyt on hyvä sauma lähteä polulle kun ei sada, ja samoilla bensoilla kaupoille käymään.
Mikähän viilennyskonsti mahtaa tänään olla käytössä? 😊Moi 😊
En mie ainakaan tietääkseni oo missään yöllä sen ihmeemmin vaellellu makkuupussilla tai ilman 😅 Huomasinki tuossa, jotta joku anonyymi oli kyselly, josko pääsis sinne makuupussiin makkaamaan. Liekö sitten vaan hiljakseen ottanu sen ja lainannu, kun myö jo nukuttiin.
Hyvä että sait hommat pakettiin eikä menny iltahommiks. Kävitkös polulla? Mie oon kohta menossa. Suihkussa kävin itteeni aiemmin viilentämässä ja polun jälkeen tullee uus keikka.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi 😊
En mie ainakaan tietääkseni oo missään yöllä sen ihmeemmin vaellellu makkuupussilla tai ilman 😅 Huomasinki tuossa, jotta joku anonyymi oli kyselly, josko pääsis sinne makuupussiin makkaamaan. Liekö sitten vaan hiljakseen ottanu sen ja lainannu, kun myö jo nukuttiin.
Hyvä että sait hommat pakettiin eikä menny iltahommiks. Kävitkös polulla? Mie oon kohta menossa. Suihkussa kävin itteeni aiemmin viilentämässä ja polun jälkeen tullee uus keikka.Jep, Ano ehti check-iniin liian myöhään, uniportit oli jo kiinni 😁
Kävin kyllä, pitkän kivan lenkin metsäpoluilla ja vähän reiteilläkin. Mustikkaa on paikoin ihan mahottomasti. Ens viikolla pitää alkaa keruupuuhiin jotta saa talven marjat pakkaseen.
Oliko sulla Mehtis ryöstö-, bändi-, juonto-, hepsan- vai ehkä kuutamokeikka ? 😅 Varmaan jäi taas jotain tärkeää listalta pois.... 🙄Käytöskukka kirjoitti:
Jep, Ano ehti check-iniin liian myöhään, uniportit oli jo kiinni 😁
Kävin kyllä, pitkän kivan lenkin metsäpoluilla ja vähän reiteilläkin. Mustikkaa on paikoin ihan mahottomasti. Ens viikolla pitää alkaa keruupuuhiin jotta saa talven marjat pakkaseen.
Oliko sulla Mehtis ryöstö-, bändi-, juonto-, hepsan- vai ehkä kuutamokeikka ? 😅 Varmaan jäi taas jotain tärkeää listalta pois.... 🙄Mustikkaa näky tosi paljon tuollakin lenkillä missä mie olin. Kai se täytyy tässä joku päivä ottaa astia taas mukkaan ja lähteä keruupuuhiin. Oikein harmitti jättää nuokin mollukat mettään 🙄 Nyt oli tuossa semmonen kattaus sulla keikkoja etten millään keksi listalle lissää 😁 mutta suihkukeikkaa tarkotin.
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Jep, Ano ehti check-iniin liian myöhään, uniportit oli jo kiinni 😁
Oliko sulla Mehtis ryöstö-, bändi-, juonto-, hepsan- vai ehkä kuutamokeikka ? 😅 Varmaan jäi taas jotain tärkeää listalta pois.... 🙄Et nyt olisi niin aikaisin laittanut uniportteja kiinni. :D
Tänä yönä sitten makuupussille parempaa käyttöä. Sinne vain viereen nukkumaan. Vähän voin antaa päähierontaa ja hellyyttä, jos tulet lämmittämään viereen. Anonyymi kirjoitti:
Et nyt olisi niin aikaisin laittanut uniportteja kiinni. :D
Tänä yönä sitten makuupussille parempaa käyttöä. Sinne vain viereen nukkumaan. Vähän voin antaa päähierontaa ja hellyyttä, jos tulet lämmittämään viereen.😊 Päähieronnasta herkkähipiäisenä en ole ihan varma, mutta muutoin kuulostaa hyvältä. Lämpöä meikämannassa kyllä riittää lämmittämään viluisen vierustoverin 😊 Vaihtarina otan mielelläni vastaan muutaman silityksen ja lempeän sanan 😌
Käytöskukka kirjoitti:
😊 Päähieronnasta herkkähipiäisenä en ole ihan varma, mutta muutoin kuulostaa hyvältä. Lämpöä meikämannassa kyllä riittää lämmittämään viluisen vierustoverin 😊 Vaihtarina otan mielelläni vastaan muutaman silityksen ja lempeän sanan 😌
Jos työ meette pussiin, niin saanko mie pittää tyynyn 😁😅
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
😊 Päähieronnasta herkkähipiäisenä en ole ihan varma, mutta muutoin kuulostaa hyvältä. Lämpöä meikämannassa kyllä riittää lämmittämään viluisen vierustoverin 😊 Vaihtarina otan mielelläni vastaan muutaman silityksen ja lempeän sanan 😌
No, niin nyt ehdin check in:iin ajoissa. :D
Hellästi vain ohimoita vähän hieroisin ja lempeitä sanoja saisit kyllä, vaikka koko yön.
https://www.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPA - Anonyymi
Jos työ meette pussiin, niin saanko mie pittää tyynyn 😁😅
Et saa, kun tuut pussiin mukaan. Ensi yönä ei mitään tyynyjä tarvita. :D
Anonyymi kirjoitti:
Et saa, kun tuut pussiin mukaan. Ensi yönä ei mitään tyynyjä tarvita. :D
Onpa tuota tyynyäkin näköjään tarttettu. Mie kun kipasin saunamökillä iltasuihkussa ja sieltä kiirehin takasin, niin tultua huomasin, jotta on kadoksissa pussin lisäks myös tyyny. Eikä näkyny myöskään Kukkista 🌸 sen enempää kuin yöllistä vierasta/ehottelijjaa 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Missähän se sie Kukkis oot oikeen viime yön lämmitellyt ja ketä 😳 Mie olin iltasuihkussa saunamökillä (niinku tuolla anolle jo kertoilin) ja kun tulin takasi, niin täällä majassa ei ollu kettään, eikä ollu pussia tai tyynyäkään. Kuuntelin sitten täällä itekseen muutaman kipaleen ja oli se unikin jossain vaiheessa tullu 🙄
Missähän se sie Kukkis oot oikeen viime yön lämmitellyt ja ketä 😳 Mie olin iltasuihkussa saunamökillä (niinku tuolla anolle jo kertoilin) ja kun tulin takasi, niin täällä majassa ei ollu kettään, eikä ollu pussia tai tyynyäkään. Kuuntelin sitten täällä itekseen muutaman kipaleen ja oli se unikin jossain vaiheessa tullu 🙄
Moi Mehtis! 🌲 Siirryin sitte takapihalle koisimaan vermeiden kanssa ettei tule väärinymärryksiä kuka ja kenen kaa 😅 Ja nukku tulikin sitten heti.
Kuinka päiväsi on startannut? Täällä painetaan työmaalla niska limassa ja 😓(kuvaannollisesti tietty).Käytöskukka kirjoitti:
Moi Mehtis! 🌲 Siirryin sitte takapihalle koisimaan vermeiden kanssa ettei tule väärinymärryksiä kuka ja kenen kaa 😅 Ja nukku tulikin sitten heti.
Kuinka päiväsi on startannut? Täällä painetaan työmaalla niska limassa ja 😓(kuvaannollisesti tietty).Hui kauhiaa Kukkis kun tuolleen haahuilet 🙄😳 Jätäppä ens kerralla lappu majan pöyvälle tai ovveen jos tuolleen päätät kadota. Mie olin tosissani aikeissa soittaa virkavaltaa ja sen jälkeen päätin jo ottaa vallan ommiin kässiin. Sitten muistin, jotta oothan sä semmonen mimmi 💪, joka selviää varmasti vaikka ufo laskeutus tontille ja tulis usseempikin vieras 👽majaan 😅 Puhejudolla nääs jos ei ylilennot ja lukot auta 😁
Mä vetäsin just ruuat uuniin kun muistin, jotta en oo muistanu syyä. Seuraavaks meinasin vettää ne napaan (sua lainatakseni, kuvaannollisesti tietty).- Anonyymi
Onpa tuota tyynyäkin näköjään tarttettu. Mie kun kipasin saunamökillä iltasuihkussa ja sieltä kiirehin takasin, niin tultua huomasin, jotta on kadoksissa pussin lisäks myös tyyny. Eikä näkyny myöskään Kukkista 🌸 sen enempää kuin yöllistä vierasta/ehottelijjaa 😅
Ai joku tarpeeseensa vieny tyynynkin ☺. No onneksi sinä et välttämättä tyynyä tarvitse, voi olla pään alle jotai parempaa ☺❤
Anonyymi kirjoitti:
Ai joku tarpeeseensa vieny tyynynkin ☺. No onneksi sinä et välttämättä tyynyä tarvitse, voi olla pään alle jotai parempaa ☺❤
Ei ollu ku paita 👚mytty ja nyt on niska jumissa.
Käytöskukka kirjoitti:
Kuinka päiväsi on startannut? Täällä painetaan työmaalla niska limassa ja 😓(kuvaannollisesti tietty).Ruoka on nyt uunista ulos, mutta niin kuumaa 🔥jotta vaatii hetken itsekuria. Mun piti tulla kertomaan viä yks juttu tai kerron sen tarkemmin jos sie lupaat, jotta et tee ennää tuommosia katoamistemppuja iliman niitä lappuja. Mulla on alkanu ehkä mennä nyt nimmarista huolimatta vähän liikaa tunnetillaa päälle tai sitte oon ne ei niin kuuluisat hormoonit heittää sitä (sun) hupsankeikkaa tai mitä lie 😅 Tännään kävi semmonen juttu, jotta aattelin että onkohan ihan normaalia ennää 😁 mutta mikäpä mun elämässä olis....
Ruoka on nyt uunista ulos, mutta niin kuumaa 🔥jotta vaatii hetken itsekuria. Mun piti tulla kertomaan viä yks juttu tai kerron sen tarkemmin jos sie lupaat, jotta et tee ennää tuommosia katoamistemppuja iliman niitä lappuja. Mulla on alkanu ehkä mennä nyt nimmarista huolimatta vähän liikaa tunnetillaa päälle tai sitte oon ne ei niin kuuluisat hormoonit heittää sitä (sun) hupsankeikkaa tai mitä lie 😅 Tännään kävi semmonen juttu, jotta aattelin että onkohan ihan normaalia ennää 😁 mutta mikäpä mun elämässä olis....
Hyvänen aika, Mehtis. Pitääkö olla huolissaan 😕?
No luppaan luppaan. Sori. Sitä kun ei ole tottunut ilmottelemaan muille liikkeistänsä... 🙄Käytöskukka kirjoitti:
Hyvänen aika, Mehtis. Pitääkö olla huolissaan 😕?
No luppaan luppaan. Sori. Sitä kun ei ole tottunut ilmottelemaan muille liikkeistänsä... 🙄No mie kyllä nyt vähän olen, mutta taijan laittaa hieman huonohkojen ja lyhyiden yöunien (lomasta huolimatta) piikkiin tämän 😅
Tämähän on jo ihan oikiasti aika noloa, mutta menköön 😁
Mä oon sillä tavalla aika herkkä tyyppi, jotta mie en kestäny lapsenaka minkään bambien tai muittenka kuolemia ja näin isompanakaan ei tartte olla kummonen uutinen kun alakaa silmät kostua.
Mutta kuuleppa kun nyt se meinas tapahtua robotti-imurin kohalla 😅 Meillä on siis tuommonen jo aika vanha kapine joka saa hoitaa pahimmat rikat pikana jos ei aina jaksa tarttua ite imuriin. Noh, mie laitoin sen ruokaa uuniin hommatessa sitte tekemään omia hommia. Siinä oli lattaus kai jo vähissä tai sitten vetelee muuten viimesiään. Se täällä hetken hommas ja sitte alko piiputtaammaan ja jottai piippaski. Sitten se alko sillä tavalla laahustammaan, kun se etiskeli sitä lattauslaitetta. Pyöri sillee hitaasti ja surkian näkösenä. Ja Kukkis, mulla meni se vähän tunteisiin 😳 vaikka sehän on kone vaan. Mie kiikutin sen sitte sinne tankkauspisteelle. Nyt tarttis varmaan kirjottaa sinne "pittääkö olla huolissaan" hommeliin 😂En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No mie kyllä nyt vähän olen, mutta taijan laittaa hieman huonohkojen ja lyhyiden yöunien (lomasta huolimatta) piikkiin tämän 😅
Tämähän on jo ihan oikiasti aika noloa, mutta menköön 😁
Mä oon sillä tavalla aika herkkä tyyppi, jotta mie en kestäny lapsenaka minkään bambien tai muittenka kuolemia ja näin isompanakaan ei tartte olla kummonen uutinen kun alakaa silmät kostua.
Mutta kuuleppa kun nyt se meinas tapahtua robotti-imurin kohalla 😅 Meillä on siis tuommonen jo aika vanha kapine joka saa hoitaa pahimmat rikat pikana jos ei aina jaksa tarttua ite imuriin. Noh, mie laitoin sen ruokaa uuniin hommatessa sitte tekemään omia hommia. Siinä oli lattaus kai jo vähissä tai sitten vetelee muuten viimesiään. Se täällä hetken hommas ja sitte alko piiputtaammaan ja jottai piippaski. Sitten se alko sillä tavalla laahustammaan, kun se etiskeli sitä lattauslaitetta. Pyöri sillee hitaasti ja surkian näkösenä. Ja Kukkis, mulla meni se vähän tunteisiin 😳 vaikka sehän on kone vaan. Mie kiikutin sen sitte sinne tankkauspisteelle. Nyt tarttis varmaan kirjottaa sinne "pittääkö olla huolissaan" hommeliin 😂Vai sillä tavalla on asiat, Mustikkasuu😁 Ei kaiten hirveän huolestunut tartte olla, immeiset voi liikuttua mitä ihmeellisimmistä asioista. Joko olet toipunut tunnekuohusta? Jos pahemmaksi mennee eikä ”kohtaus” taho mennä ohi, niin sitte kannattaa miettiä mistä moinen johtuu.
Mutta on se varmasti surkea kattoa kun toinen, vanha ystävä, viimesillä voimillaan ryömien etsii kotipesää 💔 😅
Lopetin kuules vasta äsken työt 🙄 Nyt hetikohta kipinkipin liikkeelle 🧢🕶👟En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Hui kauhiaa Kukkis kun tuolleen haahuilet 🙄😳 Jätäppä ens kerralla lappu majan pöyvälle tai ovveen jos tuolleen päätät kadota. Mie olin tosissani aikeissa soittaa virkavaltaa ja sen jälkeen päätin jo ottaa vallan ommiin kässiin. Sitten muistin, jotta oothan sä semmonen mimmi 💪, joka selviää varmasti vaikka ufo laskeutus tontille ja tulis usseempikin vieras 👽majaan 😅 Puhejudolla nääs jos ei ylilennot ja lukot auta 😁
Mä vetäsin just ruuat uuniin kun muistin, jotta en oo muistanu syyä. Seuraavaks meinasin vettää ne napaan (sua lainatakseni, kuvaannollisesti tietty).Siepä oletkin Mehtis ollut tänään pulinatuulella 🗣 😁👍
Puhejudollapa juu taltutetaan kummajaiset ja muut ei-toivotut 😅 Lieneekö ne lentävät tyypit ymmärtää minun äidinkieltä? No jos eevät, pittää kokkeilla tällä ensimmäisellä kotimaesella. Viänttee ja kiänttee niin mahottomasti että jiävät kertakaekkijaa hoomoelasena kahtommaan ja tuijjottammaan ja siinähän jo sinääkkii jouvat paekalle minut pelastammaan omine otteines 🏃🏻♀️🦾😅Käytöskukka kirjoitti:
Siepä oletkin Mehtis ollut tänään pulinatuulella 🗣 😁👍
Puhejudollapa juu taltutetaan kummajaiset ja muut ei-toivotut 😅 Lieneekö ne lentävät tyypit ymmärtää minun äidinkieltä? No jos eevät, pittää kokkeilla tällä ensimmäisellä kotimaesella. Viänttee ja kiänttee niin mahottomasti että jiävät kertakaekkijaa hoomoelasena kahtommaan ja tuijjottammaan ja siinähän jo sinääkkii jouvat paekalle minut pelastammaan omine otteines 🏃🏻♀️🦾😅Ei se oo mittään joutumista, vaikka kyllä mie joutuen tulen jos sie oot pulassa Kukkanen 😉
Siinä vaiheessa jos ei-ystävällismieliset (vihreät)miehet tai muut muukalaiset eivät ymmärrä suomeksi hiljaa (nätisti) eivätkä savoksi kovvaa, niin otetaan muut keinot käyttöön ja siirrytään elekieleen, vaikkapa tähän tapaan 🖐️🙅♀️ 👊
Tämä majassa käyny vaikutti kyllä ihan ystävällismieliseltä, jotta sillon voi puhheen lisäksi sanoa myös vaikkapa näin 🙋Käytöskukka kirjoitti:
Vai sillä tavalla on asiat, Mustikkasuu😁 Ei kaiten hirveän huolestunut tartte olla, immeiset voi liikuttua mitä ihmeellisimmistä asioista. Joko olet toipunut tunnekuohusta? Jos pahemmaksi mennee eikä ”kohtaus” taho mennä ohi, niin sitte kannattaa miettiä mistä moinen johtuu.
Mutta on se varmasti surkea kattoa kun toinen, vanha ystävä, viimesillä voimillaan ryömien etsii kotipesää 💔 😅
Lopetin kuules vasta äsken työt 🙄 Nyt hetikohta kipinkipin liikkeelle 🧢🕶👟Oli se surkiaa 🙄 Kovasti oli hällä yritystä käyvä pesä(t) läpi, ykköseltä kakkoselle ja siittä kolmosen kautta kottiin, mutta tais jäähä jo siihe ykköseen.
Tiiätkö Kukkis sen tarinan missä kuletaan vierellä ja mennee kahet sandaalin jälet hiekassa ja sitte kun ne toiset jälet katoaa, nii se toinen kyssyy, jotta kuinka hänet oot jättäny sillon itekseen kun oli tosi vaikiaa. Tää toinen sitten toteaa että en mie sua jättäny, vaan niinä hetkinä mie kannoin sua ja siks vaan yhet jälet. Noin sitä kamunki kanssa mennään, eikös vaan. Kuljetaan vierellä, tuetaan ja tarvittaessa vaikka kannetaan. Niin mie tuolle pömpelillekin tein että pääs virkoomaan.
On se jo varmasti toipunu, niinku miekin 😅😉
Hetki sitten tulin toisenlaiselta helppireissulta ja voe herrandyydeli mimmosen pimatsun näin matkalla 😅 Tais jäähä multa silmät kieroon hetkeks 😁- Anonyymi
Ei se oo mittään joutumista, vaikka kyllä mie joutuen tulen jos sie oot pulassa Kukkanen 😉
Siinä vaiheessa jos ei-ystävällismieliset (vihreät)miehet tai muut muukalaiset eivät ymmärrä suomeksi hiljaa (nätisti) eivätkä savoksi kovvaa, niin otetaan muut keinot käyttöön ja siirrytään elekieleen, vaikkapa tähän tapaan 🖐️🙅♀️ 👊
Tämä majassa käyny vaikutti kyllä ihan ystävällismieliseltä, jotta sillon voi puhheen lisäksi sanoa myös vaikkapa näin 🙋No, minä luulin jo, että nyt tulee avokämmentä ja turpaan. Pitää yrittää olla ystävällinen jatkossakin, kun on "rajummat" naiset kyseessä. :D
Anonyymi kirjoitti:
No, minä luulin jo, että nyt tulee avokämmentä ja turpaan. Pitää yrittää olla ystävällinen jatkossakin, kun on "rajummat" naiset kyseessä. :D
Noh, ei täällä nyt sentään aleta päälle käymään, ainakaan huonolla tavalla 😁
Oli se surkiaa 🙄 Kovasti oli hällä yritystä käyvä pesä(t) läpi, ykköseltä kakkoselle ja siittä kolmosen kautta kottiin, mutta tais jäähä jo siihe ykköseen.
Tiiätkö Kukkis sen tarinan missä kuletaan vierellä ja mennee kahet sandaalin jälet hiekassa ja sitte kun ne toiset jälet katoaa, nii se toinen kyssyy, jotta kuinka hänet oot jättäny sillon itekseen kun oli tosi vaikiaa. Tää toinen sitten toteaa että en mie sua jättäny, vaan niinä hetkinä mie kannoin sua ja siks vaan yhet jälet. Noin sitä kamunki kanssa mennään, eikös vaan. Kuljetaan vierellä, tuetaan ja tarvittaessa vaikka kannetaan. Niin mie tuolle pömpelillekin tein että pääs virkoomaan.
Hetki sitten tulin toisenlaiselta helppireissulta ja voe herrandyydeli mimmosen pimatsun näin matkalla 😅 Tais jäähä multa silmät kieroon hetkeks 😁On tuttu ja liikuttava stoori, Mehtänainen 👍 Ja jos ei harteillansa jaksa kamua kantaa, kotti- ja nokkäkärryt on tehty sitä varten. Vähän roudaria ympärille niin pyssyy voipuneempikin tappaus kyydissä mukana 😅
Hyvä kuulla että molemmat ootte taas toipuneet ja ennallanne 😌
Haluatko kertoa helppihommista lissää? Sen pimatsun saat kernaasti pittää omanasi 😁 mutta jelppihomma kiinnostaa meikämannaa kyllä.Käytöskukka kirjoitti:
On tuttu ja liikuttava stoori, Mehtänainen 👍 Ja jos ei harteillansa jaksa kamua kantaa, kotti- ja nokkäkärryt on tehty sitä varten. Vähän roudaria ympärille niin pyssyy voipuneempikin tappaus kyydissä mukana 😅
Hyvä kuulla että molemmat ootte taas toipuneet ja ennallanne 😌
Haluatko kertoa helppihommista lissää? Sen pimatsun saat kernaasti pittää omanasi 😁 mutta jelppihomma kiinnostaa meikämannaa kyllä.Joo, roudarilla pysyy vaikka bändi matkassa. Taas huutas Haapasalo, jotta en (et) muuten tätäkään usko, jos mie sulle kertoisin, mitä kaikkea oon tuolla edellämainitulla (en Villellä vaan roudarilla) fiksannu ja korjannu 😅
Tuo helppihomma oli aika tavanomainen "kärräysreissu" ja pimatsu taas ei niin tavanomainen, mutta siitähän sää et tahtonukaan kuulla 😁En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Joo, roudarilla pysyy vaikka bändi matkassa. Taas huutas Haapasalo, jotta en (et) muuten tätäkään usko, jos mie sulle kertoisin, mitä kaikkea oon tuolla edellämainitulla (en Villellä vaan roudarilla) fiksannu ja korjannu 😅
Tuo helppihomma oli aika tavanomainen "kärräysreissu" ja pimatsu taas ei niin tavanomainen, mutta siitähän sää et tahtonukaan kuulla 😁Voe mahoton Mehtis... Nythän mie palan halusta kuulla siitä kärräysreissusta. Ja sie palat halusta kertoa siitä henkilöstä jonka näit... 😉?
Käytöskukka kirjoitti:
Voe mahoton Mehtis... Nythän mie palan halusta kuulla siitä kärräysreissusta. Ja sie palat halusta kertoa siitä henkilöstä jonka näit... 😉?
Kyllä mie Kukkis sytyn 🔥vähän toisenlaisista asioista, kuin pimatsutarinoiden kerronnasta, mutta niistähän sie et varmaan myöskään taho sen enempää tietää 😁
Tuo kärräys oli 🚙 lla kulettamista kun ite tarjouduin, jotta ei tartte julkisilla sompailla, varsinkaan kun ei pääse yhellä ja oli paljon kantamuksia 🛍️🎒En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kyllä mie Kukkis sytyn 🔥vähän toisenlaisista asioista, kuin pimatsutarinoiden kerronnasta, mutta niistähän sie et varmaan myöskään taho sen enempää tietää 😁
Tuo kärräys oli 🚙 lla kulettamista kun ite tarjouduin, jotta ei tartte julkisilla sompailla, varsinkaan kun ei pääse yhellä ja oli paljon kantamuksia 🛍️🎒😌👍 Siis oikea lähimmäisenrakkauventeko. Muista rakkaudenteoista ei joo tässä yhteydessä tarvii tässä ja nyt keskustellakaan 😉 Myöhemmin, kenties.... 😏
Käytöskukka kirjoitti:
😌👍 Siis oikea lähimmäisenrakkauventeko. Muista rakkaudenteoista ei joo tässä yhteydessä tarvii tässä ja nyt keskustellakaan 😉 Myöhemmin, kenties.... 😏
En mie Kukkaseni tyrkyttämään (tarinaa) ala 😅😉
Nyt on makuupussi ja tyyny kettingillä kiinni majan seinässä ja semmosella Abloylla, jotta sitähän ei ihan tuosta noin vaan tiirikoija. Toista yötä en ajatellu mennä paitamytyllä.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
En mie Kukkaseni tyrkyttämään (tarinaa) ala 😅😉
Nyt on makuupussi ja tyyny kettingillä kiinni majan seinässä ja semmosella Abloylla, jotta sitähän ei ihan tuosta noin vaan tiirikoija. Toista yötä en ajatellu mennä paitamytyllä.Hyvä Mehtis, mulla on heti levollisempi olo😊
Pittääkin jo alkaa pöyhiä tyynyä yöunia varten. Ei pysy silmät ennää auki...
Yöradioon tällainen toivebiisi ja sopu sijaa antaa, edelleenkin 😊
https://youtu.be/7wfYIMyS_dIKäytöskukka kirjoitti:
Hyvä Mehtis, mulla on heti levollisempi olo😊
Pittääkin jo alkaa pöyhiä tyynyä yöunia varten. Ei pysy silmät ennää auki...
Yöradioon tällainen toivebiisi ja sopu sijaa antaa, edelleenkin 😊
https://youtu.be/7wfYIMyS_dIKummasta (vai molemmista) Kukkis? Siitä etten tyrkytä vai että kamat on varmistettu 😅 Tyyny on tuuletettu ja pöyhitty, kuin myös pussi, joten älä ennää tähän aikaan hötkyile vaan ooppa hyvä ja paina pääsi tyynyyn. Mie jään vielä tähän istuskelemaan ja kuuntelen muutaman iltabiisin samalla kun valvon siun untasi.
Kummasta (vai molemmista) Kukkis? Siitä etten tyrkytä vai että kamat on varmistettu 😅 Tyyny on tuuletettu ja pöyhitty, kuin myös pussi, joten älä ennää tähän aikaan hötkyile vaan ooppa hyvä ja paina pääsi tyynyyn. Mie jään vielä tähän istuskelemaan ja kuuntelen muutaman iltabiisin samalla kun valvon siun untasi.
Sie se jaksat kaikki huolehtia ❣️ Siitä ennen kaikkea että varmuusvälineet (anteeksi 2-mielinen ilmaus) on testattu ja kunnossa. Nauti iltamusasta, ja kuten sanottu, nukkua ehtii seuraavassakin elämässä jos tulee mieleen tyrkyttää 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Sie se jaksat kaikki huolehtia ❣️ Siitä ennen kaikkea että varmuusvälineet (anteeksi 2-mielinen ilmaus) on testattu ja kunnossa. Nauti iltamusasta, ja kuten sanottu, nukkua ehtii seuraavassakin elämässä jos tulee mieleen tyrkyttää 😅
Kaikki on Kukkis testattu tai sanotaanko että niitä mitä ei ole niin ei tartte 😅
No miepä kattelen mitä tässä tullee mieleen 😉
Kauniita ja levollisia unia Kukkanen 🌹- Anonyymi
Oli se surkiaa 🙄 Kovasti oli hällä yritystä käyvä pesä(t) läpi, ykköseltä kakkoselle ja siittä kolmosen kautta kottiin, mutta tais jäähä jo siihe ykköseen.
Hetki sitten tulin toisenlaiselta helppireissulta ja voe herrandyydeli mimmosen pimatsun näin matkalla 😅 Tais jäähä multa silmät kieroon hetkeks 😁Millainen tää pimatsu oli? 😊
- Anonyymi
Kummasta (vai molemmista) Kukkis? Siitä etten tyrkytä vai että kamat on varmistettu 😅 Tyyny on tuuletettu ja pöyhitty, kuin myös pussi, joten älä ennää tähän aikaan hötkyile vaan ooppa hyvä ja paina pääsi tyynyyn. Mie jään vielä tähän istuskelemaan ja kuuntelen muutaman iltabiisin samalla kun valvon siun untasi.
No ihanaa palvelua, että on tuuletettu ja putsattu kamat niin saa taas raikkaassa nukkua tuon Kukkiksen kanssa.
Oli kyllä lämmin nukkua viime yönä. Voisi laittaa omaksi nimimerkiksi: Kyllä_osaanKyllä_tunnen. :D
Ai, että on kuuma nainen tuo Kukkis. Anonyymi kirjoitti:
No ihanaa palvelua, että on tuuletettu ja putsattu kamat niin saa taas raikkaassa nukkua tuon Kukkiksen kanssa.
Oli kyllä lämmin nukkua viime yönä. Voisi laittaa omaksi nimimerkiksi: Kyllä_osaanKyllä_tunnen. :D
Ai, että on kuuma nainen tuo Kukkis.Hmm...ja vielä toinenkin hmm. Piti uuvestaa lukasta tuo Kukkiksen aiempi, mutta en tiiä luinko kieroon jo tähän aikaan 😄 Näytti ilimottaneen, jotta meni pihalle vermeiden kans...google -> asusteet, synonyymi tavara. No tavara ku tavara 😅
Anonyymi kirjoitti:
Millainen tää pimatsu oli? 😊
Kuulostas tässä kohtaa ehkä ouvolta jos sanosin, jotta erittäin mukiinmenevä, vaikka on kai niitä isompiaki tuoppeja 😅
Kaikki on Kukkis testattu tai sanotaanko että niitä mitä ei ole niin ei tartte 😅
No miepä kattelen mitä tässä tullee mieleen 😉
Kauniita ja levollisia unia Kukkanen 🌹😂
Kylläpä nukuttikin hyvin 😊 Mutta Mehtänainen taisit kuunnella vielä pari albumillista musaa kun niin myöhään olet täällä pulissut 😉
Joo vermeet ku vermeet ... 😅
Saitkos sie tarpeeksi ja laadukasta lepoa jotta jaksat ryhtyä päivän koitoksiin?Käytöskukka kirjoitti:
😂
Kylläpä nukuttikin hyvin 😊 Mutta Mehtänainen taisit kuunnella vielä pari albumillista musaa kun niin myöhään olet täällä pulissut 😉
Joo vermeet ku vermeet ... 😅
Saitkos sie tarpeeksi ja laadukasta lepoa jotta jaksat ryhtyä päivän koitoksiin?Moikka! 😊
Mie kuulun Kukkanen muutamassa asiassa niihin, joilla ei jää aina yhteen tai kahteen ja yks niistä asioista on 🍬🍬 Noin siinä kävi sitten eilen myös Spotify biisien kanssa.
Tuo siun vermeesi olikin sitte hieman kattavampi kuin mie äkkiseltään ymmärsin 😅 Koskaan ei kai pitäis hätiköijä liikaa missään.
Mie olin aikeissa kysästä tuolta "muukalaiselta" myös, jotta onko hän mahollisesti tuo "Nukku", jonka sie ilmotitkin tulleen sitten heti (liekö paikalle vai muulla tavalla) 😁 mutta eihän tuommosta kehtaa kysyä 😇
Tässähän tämä päivä on taas menny. Yökukkumiset vähän tuntuu, mutta ei liikaa. Täytyy nyt koittaa ilta kerrallaan mennä aina vähän aiemmin petiin. Rytmi on aivan sekasi ja sehän ei sitten ennää ens viikolla oikein sovi kun työtkin alkaa. Eikä mulla ole ennää kätykään...En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moikka! 😊
Mie kuulun Kukkanen muutamassa asiassa niihin, joilla ei jää aina yhteen tai kahteen ja yks niistä asioista on 🍬🍬 Noin siinä kävi sitten eilen myös Spotify biisien kanssa.
Tuo siun vermeesi olikin sitte hieman kattavampi kuin mie äkkiseltään ymmärsin 😅 Koskaan ei kai pitäis hätiköijä liikaa missään.
Mie olin aikeissa kysästä tuolta "muukalaiselta" myös, jotta onko hän mahollisesti tuo "Nukku", jonka sie ilmotitkin tulleen sitten heti (liekö paikalle vai muulla tavalla) 😁 mutta eihän tuommosta kehtaa kysyä 😇
Tässähän tämä päivä on taas menny. Yökukkumiset vähän tuntuu, mutta ei liikaa. Täytyy nyt koittaa ilta kerrallaan mennä aina vähän aiemmin petiin. Rytmi on aivan sekasi ja sehän ei sitten ennää ens viikolla oikein sovi kun työtkin alkaa. Eikä mulla ole ennää kätykään...Jep Mehtis. Me vaihdetaan vuoroja, sie alat päivystää ja mie lompsin lomalla. Ainakin välillä kumpparit jalassa, näetsen. Mustikkaa ei tosin kaatosateessa pitäis eikä tykkäis poimia 🙄 Jätitkö muuten marjaa mullekin poimia majan metsäpihasta?
Mulla kanssa vaihtuu lomalla aikataulut luonnolliseen biorytmiin, eli Nukku (= Nukkumatti = se josta Lasse-setä muinoin satuili [enkä tunnista muita Nukkuja😉]) saapuu niillä hämmästyttävillä härveleillään ilta illalta myöhemmin 😁 Toivon mukaan kuiten saapuu.
Noh, taruilut sikseen ja takaisin sorvin ääreen... Liekö oli sinun aamuiset Katriinan jämät, mutta olipas aika paistunutta PK-sufeeta 😅Käytöskukka kirjoitti:
Jep Mehtis. Me vaihdetaan vuoroja, sie alat päivystää ja mie lompsin lomalla. Ainakin välillä kumpparit jalassa, näetsen. Mustikkaa ei tosin kaatosateessa pitäis eikä tykkäis poimia 🙄 Jätitkö muuten marjaa mullekin poimia majan metsäpihasta?
Mulla kanssa vaihtuu lomalla aikataulut luonnolliseen biorytmiin, eli Nukku (= Nukkumatti = se josta Lasse-setä muinoin satuili [enkä tunnista muita Nukkuja😉]) saapuu niillä hämmästyttävillä härveleillään ilta illalta myöhemmin 😁 Toivon mukaan kuiten saapuu.
Noh, taruilut sikseen ja takaisin sorvin ääreen... Liekö oli sinun aamuiset Katriinan jämät, mutta olipas aika paistunutta PK-sufeeta 😅Jep, mulla vaihtuu yöpäivystykset päiväpäivystykseen ja väittäsin, jotta rytmi johon jouvun kohta sopeutumaan ei ole mulle luonnollinen. Mä olen oikealta luonnoltani vähän yökukkuja.
Tässä majan lähellä on niin hyvät ja runsaat marjamättäät, että kyllä siekin ämpärit täyteen saat. Enhän mä millään olis jaksanu kyykkiä niin kauaa, että puskat olis tyhjänä. Ei näillä polvilla ja selällä mittään urotekoja sentään (ennää) tehhä 😁
Tekemisestä puheenollen, se on tainnu tehhä tuo "Nukku" sinnuun aikamoisen vaikutuksen Kukkis, kun toivot joka ilta saapuvan 😅
Hämmästyttävät härvelit ei kuulosta valkoselta 🐴 eli on sitte luultavasti nykyaikasempi rinsessa/(rinssi) ja tullee jollakin missä on enemmän kun yks heppa ja polttoaineena muu ku 🥕
Tiiätkö mitä mie meinasin nyt tehhä. Hetken mä olin aikeissa karauttaa erään 💐sen tykö kepparilla, mutta sitte ajattelin, jotta en ala minkään nukkujen kanssa kilipailemmaan 😅 Nyt laitanki sitten Puuman päähän ja lähen saalistammaan mustikoita ja ehkä jotain muutaki siinä sivussa 😅😉En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Jep, mulla vaihtuu yöpäivystykset päiväpäivystykseen ja väittäsin, jotta rytmi johon jouvun kohta sopeutumaan ei ole mulle luonnollinen. Mä olen oikealta luonnoltani vähän yökukkuja.
Tässä majan lähellä on niin hyvät ja runsaat marjamättäät, että kyllä siekin ämpärit täyteen saat. Enhän mä millään olis jaksanu kyykkiä niin kauaa, että puskat olis tyhjänä. Ei näillä polvilla ja selällä mittään urotekoja sentään (ennää) tehhä 😁
Tekemisestä puheenollen, se on tainnu tehhä tuo "Nukku" sinnuun aikamoisen vaikutuksen Kukkis, kun toivot joka ilta saapuvan 😅
Hämmästyttävät härvelit ei kuulosta valkoselta 🐴 eli on sitte luultavasti nykyaikasempi rinsessa/(rinssi) ja tullee jollakin missä on enemmän kun yks heppa ja polttoaineena muu ku 🥕
Tiiätkö mitä mie meinasin nyt tehhä. Hetken mä olin aikeissa karauttaa erään 💐sen tykö kepparilla, mutta sitte ajattelin, jotta en ala minkään nukkujen kanssa kilipailemmaan 😅 Nyt laitanki sitten Puuman päähän ja lähen saalistammaan mustikoita ja ehkä jotain muutaki siinä sivussa 😅😉😁 Oih.. kepparit on ihkuja, vielä ehdit kannustaa heposi hurjaan laukkaan kohti 🌺-laaksoa 😊 Nukku vois silloin viivytellä vaikka naapurissa vähän pidempään 😉 Pihapiirin mukulat muuten reenaavat tosisti keppari-esteradoillaan ja hyppivät rimojen yli korkeelta ja ketterästi. Hauska harrastus. Mie hääräilin siinä iässä vielä elävien hummain kanssa, eli pistin kauramoottorit hyppimään esteitä puolestani, hah 😅
Tarttuiko kynsiisi 😼 tällä kertaa muuta kuin sinistä supermarjaa, Mehtis 🌲?Käytöskukka kirjoitti:
😁 Oih.. kepparit on ihkuja, vielä ehdit kannustaa heposi hurjaan laukkaan kohti 🌺-laaksoa 😊 Nukku vois silloin viivytellä vaikka naapurissa vähän pidempään 😉 Pihapiirin mukulat muuten reenaavat tosisti keppari-esteradoillaan ja hyppivät rimojen yli korkeelta ja ketterästi. Hauska harrastus. Mie hääräilin siinä iässä vielä elävien hummain kanssa, eli pistin kauramoottorit hyppimään esteitä puolestani, hah 😅
Tarttuiko kynsiisi 😼 tällä kertaa muuta kuin sinistä supermarjaa, Mehtis 🌲?P.S. Mistä suunnasta Mehtänainen nyt salamoi?
Käytöskukka kirjoitti:
P.S. Mistä suunnasta Mehtänainen nyt salamoi?
Kukkiis!! Kehtaisitko laittaa taas jottain uutta majotusta pystyyn? Iski salamat nyt tästä meitin majan katosta läpi ja näytti sadepisaraa aamuyölle 🙄
Käytöskukka kirjoitti:
😁 Oih.. kepparit on ihkuja, vielä ehdit kannustaa heposi hurjaan laukkaan kohti 🌺-laaksoa 😊 Nukku vois silloin viivytellä vaikka naapurissa vähän pidempään 😉 Pihapiirin mukulat muuten reenaavat tosisti keppari-esteradoillaan ja hyppivät rimojen yli korkeelta ja ketterästi. Hauska harrastus. Mie hääräilin siinä iässä vielä elävien hummain kanssa, eli pistin kauramoottorit hyppimään esteitä puolestani, hah 😅
Tarttuiko kynsiisi 😼 tällä kertaa muuta kuin sinistä supermarjaa, Mehtis 🌲?Keppari on jo pilttuussaan ja vetelee sikkeitä tyytyväisenä kun on massu täynnä kauraa ja 🥕🥕 Käytiin pieni ravikierros tuon mun mehtäreissun jälkeen. Metästä tarttu mukkaan vaan sinistä, sekä ämpäriin että 🖐
Kukkiis!! Kehtaisitko laittaa taas jottain uutta majotusta pystyyn? Iski salamat nyt tästä meitin majan katosta läpi ja näytti sadepisaraa aamuyölle 🙄
Sanasi on lakini 😌
Mutta ennen sitä, kun en uutta pytinkiä tohi tällä käyttöön vihkiä, roudaan jo etukäteen ja vaivihkaa juoksumaton upouudelle laiturille ja alan reenaamaan uutta lajia. Mutta sanoppa sie viksumpana ratkaiseeko tässä nyt vauhti vai tyyli? 😅
https://youtu.be/9KaKyxfgqPE- Anonyymi
Moikka! 😊
Tässähän tämä päivä on taas menny. Yökukkumiset vähän tuntuu, mutta ei liikaa. Täytyy nyt koittaa ilta kerrallaan mennä aina vähän aiemmin petiin. Rytmi on aivan sekasi ja sehän ei sitten ennää ens viikolla oikein sovi kun työtkin alkaa. Eikä mulla ole ennää kätykään...Nukkuhan tulee heti paikalle, kun pääsee lämpimään makuupussiin ihanan Kukkiksen kanssa lähetysten. Ei saa muukalaiseksi sanoa, eikä vieraslajiksi.
Kukkis on niin saamarin hellä, mutta silti ihanan jämäkkä niin siinä ei kauan kestä tulla. ;D Tietäisit kyllä, jos olisit kokenut nuo kukkiksen ihanat otteet...
Ja vielä savonmurretta korvaan kuiskailoo hiljoo ja kovvoo niin eipä siihe muuta tarvihe. Käytöskukka kirjoitti:
Sanasi on lakini 😌
Mutta ennen sitä, kun en uutta pytinkiä tohi tällä käyttöön vihkiä, roudaan jo etukäteen ja vaivihkaa juoksumaton upouudelle laiturille ja alan reenaamaan uutta lajia. Mutta sanoppa sie viksumpana ratkaiseeko tässä nyt vauhti vai tyyli? 😅
https://youtu.be/9KaKyxfgqPEEi tässä mittään lakia tartte lukea, mutta kiitos Kukkis kun laitoit tallia pystyyn 💕
Siellä sitte siinä sulassa sovussa keppareiden ja kenen lie muidenkin kanssa 😁Anonyymi kirjoitti:
Nukkuhan tulee heti paikalle, kun pääsee lämpimään makuupussiin ihanan Kukkiksen kanssa lähetysten. Ei saa muukalaiseksi sanoa, eikä vieraslajiksi.
Kukkis on niin saamarin hellä, mutta silti ihanan jämäkkä niin siinä ei kauan kestä tulla. ;D Tietäisit kyllä, jos olisit kokenut nuo kukkiksen ihanat otteet...
Ja vielä savonmurretta korvaan kuiskailoo hiljoo ja kovvoo niin eipä siihe muuta tarvihe.Muukalainen oliki täppien "" sisällä 😉 Pientä deja vu'ta on ollu tässä ilimassa, mutta mie oon erehtyny jo niin monta kertaa, jotta piän aatokset omina.
- Anonyymi
Muukalainen oliki täppien "" sisällä 😉 Pientä deja vu'ta on ollu tässä ilimassa, mutta mie oon erehtyny jo niin monta kertaa, jotta piän aatokset omina.
Ok Mehtis😊 Aika heikko yritys heiltä muuten, mutta eipä myö hämmäännytä häröilijöistä.
Onko suunnitelmia huomiselle? Anonyymi kirjoitti:
Ok Mehtis😊 Aika heikko yritys heiltä muuten, mutta eipä myö hämmäännytä häröilijöistä.
Onko suunnitelmia huomiselle?Sori Mehtis.. Anona lähti tämä 🙄
Käytöskukka kirjoitti:
Sori Mehtis.. Anona lähti tämä 🙄
Yrittänyttä ei pann...laiteta 😁
Mie en aivan vähästä nykysellään hämäänny, mutta jotkut tyypit on saanu mut kyllä hämilleen pelkällä katseella. Hymy päälle ja hyvä kun on itellä viä taju päällä 😅
Ei oo mittään isompia suunnitelmia huomiselle. Onkos sulla? Alkaako sulla huomenna se loma?- Anonyymi
Mie en aivan vähästä nykysellään hämäänny, mutta jotkut tyypit on saanu mut kyllä hämilleen pelkällä katseella. Hymy päälle ja hyvä kun on itellä viä taju päällä 😅
Ei oo mittään isompia suunnitelmia huomiselle. Onkos sulla? Alkaako sulla huomenna se loma?Mulla taasen kävi niin et olin niin hämmentynyt yhdestä naisesta et en tainnut saada siinä hetkessä edes hymyiltyä. Katsottiin vaan (kun hän tuli mua vastaan) ja suorastaan sokaistuin kun samalla sydän muljahti ja katseeni painui alas. Huomasin vaan et otin oikein kädelläni rinnastani kiinni kun muljahti niin "pahasti". Henkihän siinä salpaantui. Oli niin erityinen kohtaaminen mulle.
Ei oo mittään isompia suunnitelmia huomiselle. Onkos sulla? Alkaako sulla huomenna se loma?Huomenta Juniori 😊 Jebo, tännään olis virallisesti viimeinen työpäivä ennen lommoo, mutta työlaitteet pittää pittää matkassa ja parina päivänä täytynee niillä jottain tehäkkin. Mutta eipä se minua rassaa, piäassii että asiat soljuu hihnalla etteenpäin 🌼
Sinun 🐴 mahtuu talliin mainiosti, on niin niukkaruokainenkin ja vähään tyytyvä, ”low maintenance” toisella kotimaisella ilmaistuna. Kavereina hällä on muiden muassa 🐔🐰🐖🦜🐮🐥🕷🦓. Sulassa sovussa kaikki. Tarjoilin just ruuat ja juomat avasin pihaton ovet jotta pääsevät jaloittelemaan ja mitä kukakin nyt tykkää aamuaskareinaan duunata 😁
Kuten huomaat Mehtis, työpöytä ammottaa jo tyhjyyttään kun on aikaa höpinöille 🙄 Mutta nyt täytyy ruveta ees itelle teeskentelemään kiireistä 🏃🏻♀️työpäivää 😅
Toivotan sulle (teille) positiivista perjantaita 💐Kaippa se tämäkin jossain välissä meille näyttäytyy 🌤
"Jälleen lähtee laulu soimaan..." ja "taivas lyö tulta..."
😅🔥 Nyt pittää lähteä viilentymään.
Mukavaa päivää!
https://youtu.be/G9Y3UK93S6M- Anonyymi
Ennen oon ollut pitkään jo ihan tyytyväinen yksin ja onnellinen.
Tää mun ihastus on "sekoittanut" kaiken. Mul on niin kova läheisyydenkaipuu et ei tosikaan. Haluisin tämän naiselle lähelle. 💖
En tiedä miten tämän voi kestää...
Tuli jo sellainen olo et mun pitäis soittaa jo apua kun kuolen tähän sisäiseen ahdistukseen. Aivan järjetön kaipuu hänen lähelle.- Anonyymi
Noh itseasiassa tuosta onnellisuudesta en nyt tiedä... Mut se on sivuseikka.
- Anonyymi
Ihan rauhassa vain. Mietit vain, että se on aivokemiaa nuo kaikki tuntemukset.
Rakkaus tuo aivoihin hormoneja sekä välittäjäaineita mitkä saa aikaan ekstaasin kaltaisen hyvänolon tunteen. Tutkimusten mukaan esim. morfiini tuottaa saman aivokuvan mikä on nähtävissä myös rakastuneen ihmisen aivokuvassa. Ei se ihme, jos naiseen jää koukkuun. :D
Tähän sopii hyvin Sannin eräs kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=goN4YYxCpI8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus tuo aivoihin hormoneja sekä välittäjäaineita mitkä saa aikaan ekstaasin kaltaisen hyvänolon tunteen. Tutkimusten mukaan esim. morfiini tuottaa saman aivokuvan mikä on nähtävissä myös rakastuneen ihmisen aivokuvassa. Ei se ihme, jos naiseen jää koukkuun. :D
https://www.youtube.com/watch?v=goN4YYxCpI8Okei. Kiitos. 🤗
Tää nainen on niin erityinen et ei mitään rajaa. Ja joo ei todellakaan oo ihme et oon jääny koukkuun... Hän on erityisin ja lempein. 💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=goN4YYxCpI8Ja joo tuon biisin sanat kyl osuu! 🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=goN4YYxCpI8Mut entäs kun mul on aika paha olo ja sattuu rintakehästä ja itkettää...
En tiedä mut tuntuu vaa nii surulliselta kun niin kova ikävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut entäs kun mul on aika paha olo ja sattuu rintakehästä ja itkettää...
En tiedä mut tuntuu vaa nii surulliselta kun niin kova ikävä.Etkö millään vois lähestyä häntä seuraavan kerran, kun näet hänet. Sanot vaikka sulla on ihana tyyli. Mistä oot hankkinut noi hyvännäköiset vaatteet? Tai sun hiukset on ihanat ja sopii sulle. Sun täytyy vaan päättää, että sanot jotain ja päätä etukäteen mitä sanot. Sitten vaan yrittämään. Ei haittaa jollei mene täydellisesti. Pääasia, että pääset eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö millään vois lähestyä häntä seuraavan kerran, kun näet hänet. Sanot vaikka sulla on ihana tyyli. Mistä oot hankkinut noi hyvännäköiset vaatteet? Tai sun hiukset on ihanat ja sopii sulle. Sun täytyy vaan päättää, että sanot jotain ja päätä etukäteen mitä sanot. Sitten vaan yrittämään. Ei haittaa jollei mene täydellisesti. Pääasia, että pääset eteenpäin.
Voi kiitos sulle 🤗☺️
Ihana kun autoit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos sulle 🤗☺️
Ihana kun autoitLisään vielä et jos sanotaan et on ujo niin mä oon sit oikeen extra ujo.
Huoh
(siis mulle on todella vaikea tutustua uusiin ihmisiin) - Anonyymi
Hyvä ihminen, soita !!!
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=goN4YYxCpI8Hyvä biisi 👍🏼
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Hyvä biisi 👍🏼
Joo, tämä on ihana.
Sannin uusimmalta levyltä löytyy kyllä parhaat kappaleet, kuten "psykologi", "yksinäinen milleniaali" sekä "hei kevät". Kaikki omalla tavallaan koskettavia ja hyvin pystyy samaistumaan noihin.
Kova mimmi tekemään musaa ja kitarankin pysyy hyvin hyppysissä. ;D
Uutta levyä odotellessa... Anonyymi kirjoitti:
Joo, tämä on ihana.
Sannin uusimmalta levyltä löytyy kyllä parhaat kappaleet, kuten "psykologi", "yksinäinen milleniaali" sekä "hei kevät". Kaikki omalla tavallaan koskettavia ja hyvin pystyy samaistumaan noihin.
Kova mimmi tekemään musaa ja kitarankin pysyy hyvin hyppysissä. ;D
Uutta levyä odotellessa...👍 Sanni on todellakin suuren arvostuksen arvoinen artisti. Helmi niin monen tavanomaisen tekijän rinnalla.
- Anonyymi
Huomasin vasta keskustelupalstanne, mielenkiintoista! Olen uusi näissä asioissa, mutta ehdotan seuraavaksi aloitukseksi Maanantaisauna :)
- Anonyymi
Saanko miekin ehottaa? 😅
Ehdottaahan saa, jos vaikka sattuisitkin olemaan eräs sitä minulle ehdottanut erityinen henkilö... Ottaisin kutsun heti vastaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaahan saa, jos vaikka sattuisitkin olemaan eräs sitä minulle ehdottanut erityinen henkilö... Ottaisin kutsun heti vastaan :)
No tuota tuota. Mie eppäilen, jotta en ole se henkilö, koska en oo tässä elämän varrella liioin ehotellu. Ne kerrat kun oon, niin oon tehny sen aika selkeästi ja myös vastaus on usseimmiten ollut selkeä. Joskus ois muutaman kohalla tehny mieli ehotella, mutta oon jättäny sen tekemättä 😅 Sulle mä olin aikeissa ihan vain ehdottaa nimmarin pykäämistä 😉 Ainakin näin ensi alkuun 😁 Eihän tuo mikkään pakollinen täällä ole, mutta mun mielestä ainaki helpottaa kommunikointia siinä vaiheessa, kun ei vielä kirjotustyyli ole käynyt tutuksi. Mutta tämä oli vain ehdotus, ja enhän mie tiiä ootko tullu vaan piipahtamaan pikavisiitin vai aikeissa ottaa pitemmänkin reissun...
- Anonyymi
No tuota tuota. Mie eppäilen, jotta en ole se henkilö, koska en oo tässä elämän varrella liioin ehotellu. Ne kerrat kun oon, niin oon tehny sen aika selkeästi ja myös vastaus on usseimmiten ollut selkeä. Joskus ois muutaman kohalla tehny mieli ehotella, mutta oon jättäny sen tekemättä 😅 Sulle mä olin aikeissa ihan vain ehdottaa nimmarin pykäämistä 😉 Ainakin näin ensi alkuun 😁 Eihän tuo mikkään pakollinen täällä ole, mutta mun mielestä ainaki helpottaa kommunikointia siinä vaiheessa, kun ei vielä kirjotustyyli ole käynyt tutuksi. Mutta tämä oli vain ehdotus, ja enhän mie tiiä ootko tullu vaan piipahtamaan pikavisiitin vai aikeissa ottaa pitemmänkin reissun...
En mä ainakaan tunnista/osaa yhdistää täällä yhenkään anonyymin kirjoituksia.
- Anonyymi
Olisihan se melkoista tuuria 😊. Taidanpa kirjautua nimimerkillä myöhemmin, kiitos kutsusta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se melkoista tuuria 😊. Taidanpa kirjautua nimimerkillä myöhemmin, kiitos kutsusta :)
Huomasin olevani epätarkka, kiitos ehdotuksesta siis 😀. Olisi kommentoitavaa yhteen jos toiseenkin aiempaan ketjuun, jos vaan ilkeää enää niihin kirjoitella 😶
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin olevani epätarkka, kiitos ehdotuksesta siis 😀. Olisi kommentoitavaa yhteen jos toiseenkin aiempaan ketjuun, jos vaan ilkeää enää niihin kirjoitella 😶
Ei se ole niin pilkun tarkkaa. Kyllä tuon voi kutsunaki ottaa 😉 Eikä siinä oo mittään ilkiää missään mielessä, vaikka usseempaankin aiempaan kommentois 😅
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai ilkiää jos löytää kiinnostavaa asiaa johon itellä ois kommentoitavaa 😊 Olen nähnyt S24-palstoilla nostoja vuosia vanhoista hyvistä keskusteluista, jotka sitten heräävät taas uudestaan henkiin. Suorastaan kannustan 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saunaa sinulle ehdottanut henkilö? Mä voisin eräälle ihanalle tyttöjen saunailtaa ehdottaa vaan ei hän ole täällä..
Anonyymi kirjoitti:
En mä ainakaan tunnista/osaa yhdistää täällä yhenkään anonyymin kirjoituksia.
Mulle on käyny tutuksi pari sillä tavalla, jotta tunnistan samaksi kirjotustyylin perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saunaa sinulle ehdottanut henkilö? Mä voisin eräälle ihanalle tyttöjen saunailtaa ehdottaa vaan ei hän ole täällä..
Mistäs sen tiedät?
- Anonyymi
Kirjoitustyylisi muistuttaa erään minulle tärkeän ihmisen tyyliä. Kaipaan häntä ja haluan kertoa hänelle monta asiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustyylisi muistuttaa erään minulle tärkeän ihmisen tyyliä. Kaipaan häntä ja haluan kertoa hänelle monta asiaa.
Tyyli ku lyyli, vaikken tuo kaipaamasi "lyyli" ookkaan 😊 Aiotkos kertoa vai haluatko vaan?
- Anonyymi
Tyyli ku lyyli, vaikken tuo kaipaamasi "lyyli" ookkaan 😊 Aiotkos kertoa vai haluatko vaan?
Olen kertonut, mutta on ollut niin monimutkainen juttu ollut järjestää ja ollut osaamattomana väärinymmärryksiä. Haluan tehdä sen hänen tavallaan, se on parasta minullekin omassa tilanteessani. Nyt löysin tämän palstan ja näen kuinka muutkin käyvät täällä läpi samantyylisiä tilanteita, tuntuu että alan päästä eteenpäin osaamattomuuteni ja ristiriitaisten tuntemusteni kanssa. Näissä keskusteluissa käydään läpi asioita, joiden kanssa olen yksin pyöriskellyt talven. Ja että voisin ymmärtää myös hänen näkökulmaansa, täällä on ollut monia erilaisia mielipiteitä, mahtavaa! Pelkään vain että on jo myöhäistä. Hän on elämäni rakkaus! Suuri kiitos keskusteluillenne!
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut, mutta on ollut niin monimutkainen juttu ollut järjestää ja ollut osaamattomana väärinymmärryksiä. Haluan tehdä sen hänen tavallaan, se on parasta minullekin omassa tilanteessani. Nyt löysin tämän palstan ja näen kuinka muutkin käyvät täällä läpi samantyylisiä tilanteita, tuntuu että alan päästä eteenpäin osaamattomuuteni ja ristiriitaisten tuntemusteni kanssa. Näissä keskusteluissa käydään läpi asioita, joiden kanssa olen yksin pyöriskellyt talven. Ja että voisin ymmärtää myös hänen näkökulmaansa, täällä on ollut monia erilaisia mielipiteitä, mahtavaa! Pelkään vain että on jo myöhäistä. Hän on elämäni rakkaus! Suuri kiitos keskusteluillenne!
Hyvä ettei tartte ennää itekseen pyöriskellä 😉
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä jatkoon, uskotaan että suhdanteet kääntyvät toivomaasi suuntaan 🧍🏼♀️->👩🏼🤝👩🏻
😊
Biisiä majaan 🎶🎵
https://youtu.be/7i0vzIrEVTI- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Wow, ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa tämä biisi tuntui 😍, kiitos jaosta😊
Anonyymi kirjoitti:
Wow, ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa tämä biisi tuntui 😍, kiitos jaosta😊
Olkaatten hyvä 😊
Laitetaan vielä yksi kiva radiosoitto jakoon 🎶
https://youtu.be/N-KKoe_FQgw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271