jatkuva kirjautuminen, ei helkutti

Anonyymi

Katson paperista veroilmoitusta ja mulla on omavero esillä ja jumankauta kirjaudu uudelleen.ei ehdi katsoa paperista kun jo pitää kirjautua uudelleen , saati kusella käydä. tietääkö joku keinoa pidentää aikaa. kiva olis

13

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla ei ilmeisesti ole evästeet päällä, ja sivusto päivittää itseään. Laita evästeet päälle ja noscript pois päältä! Olen huomannut että noscript saattaa joidenkin sivujen kohdalla tuottaa harmaita hiuksia koska päivittää usein sivua. Näin ainakin Elisan Omayhteisössä.

    • Anonyymi

      Kirjautuminen asettaa evästeen jonka pitäisi pitää sinut kirjautuneena. Tarkastele sivuston asettamia evästeitä, ja ennen kaikkea niiden vanhentumisaikoja. Onhan sinulla evästeiden asettaminen sallittu. Ei näihin istuntoaikoihin oikeastaan voi muutoin vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Esimerkkinä pastebin joka asettaa kolme evästettä, joista pisimmän kesto on 1 vrk, ja toinen joka vanhenee yhdessä tunnissa, ja kolmas vanhenee selausistunnon päättyessä.


    • Anonyymi

      Käytät välillä sitä sivustoa niin aika nollaantuu.

    • Anonyymi

      NoScript päivittää sivun vain silloin, kun käyttäjä muuttaa asetuksia.

      ***
      Miksi OmaVero heittää minut ulos palvelusta?

      Kirjaudut automaattisesti ulos OmaVerosta, jos et ole 60 minuutin aikana klikannut yhtäkään linkkiä OmaVerossa. Saat ilmoituksen 5 minuuttia ennen kuin istunto katkeaa. Jos klikkaat ilmoituksessa olevaa linkkiä, pääset jatkamaan asiointia OmaVerossa eikä sinun tarvitse kirjautua uudelleen.

      Jos taas saat ilmoituksen "istuntosi on vanhentunut" samaan aikaan kuin käytät OmaVeroa, se voi johtua internetyhteyksistä. Asiointipalvelun suuntaan voi näkyä, että käytät OmaVeroa useamman kuin yhden IP-osoitteen kautta.

      Tällainen tilanne voi syntyä esimerkiksi silloin, jos sinulla on reititin, joka käyttää sekä kiinteää laajakaistaa että mobiiliyhteyttä. Jos yhteystapa muuttuu, myös käyttämäsi IP-osoite voi muuttua. Tämän seurauksena OmaVero kirjaa sinut ulos palvelusta, koska turvallisuussyistä voit olla kirjautuneena OmaVeroon samanaikaisesti vain yhden IP-osoitteen kautta.

      Tässä tapauksessa sinun tai internet-palveluntarjoajasi kannattaa muuttaa nettiyhteyden asetuksia siten, että yhteytesi OmaVeroon tulee vain yhden IP-osoitteen kautta.
      https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asioi-verkossa/tietoa-omaverosta/ukk/miksi-omavero-heittää-minut-ulos-palvelusta/

      • Anonyymi

        "NoScript päivittää sivun vain silloin, kun käyttäjä muuttaa asetuksia."

        Tämä ei pidä paikkaansa kun käyttää Firefoxia Elisan omayhteisössä, siellä Noscript päivittää sivun säännöllisesti eikä vain silloin kun käyttäjä muuttaa asetuksia. Ilman Noscriptiä sivu ei päivity. Tämä voi toki olla vika Elisan sivustossa mutta jokatapauksessa kyllä se voi sivustosta riippuen päivittää itsensä säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "NoScript päivittää sivun vain silloin, kun käyttäjä muuttaa asetuksia."

        Tämä ei pidä paikkaansa kun käyttää Firefoxia Elisan omayhteisössä, siellä Noscript päivittää sivun säännöllisesti eikä vain silloin kun käyttäjä muuttaa asetuksia. Ilman Noscriptiä sivu ei päivity. Tämä voi toki olla vika Elisan sivustossa mutta jokatapauksessa kyllä se voi sivustosta riippuen päivittää itsensä säännöllisesti.

        NS ei päivitä kuin sen omien asetusten muuttuessa. Säätämisen mukaan kaikki auki olevat sivut tai vain kyseinen.
        Saat kokeiltua asian poistamalla NS:än kokonaan käytöstä Elisan sivulla. Olen varma, että sama ralli jatkuu silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NS ei päivitä kuin sen omien asetusten muuttuessa. Säätämisen mukaan kaikki auki olevat sivut tai vain kyseinen.
        Saat kokeiltua asian poistamalla NS:än kokonaan käytöstä Elisan sivulla. Olen varma, että sama ralli jatkuu silloin.

        NS (=NoScript) kyllä päivittää Elisan OMAYHTEISÖN SIVUILLA jatkuvasti jos NS on päällä, mene ja kokeile itse jos et usko:

        https://yhteiso.elisa.fi
        Itse menen sinne nykyään Seamonkeyllä johon kyseistä kikkaretta ei ole asennettuna.
        Noin muutoin NS toimii kyllä suht hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NS (=NoScript) kyllä päivittää Elisan OMAYHTEISÖN SIVUILLA jatkuvasti jos NS on päällä, mene ja kokeile itse jos et usko:

        https://yhteiso.elisa.fi
        Itse menen sinne nykyään Seamonkeyllä johon kyseistä kikkaretta ei ole asennettuna.
        Noin muutoin NS toimii kyllä suht hyvin.

        Pidin tunnin verran Elisan sivua auki eikä päivittänyt kertaakaan. NS:stä olin sallinut vain Elisan. Mitä sinä olet sallinut?

        Sanoit, että FF NS toimii kaikilla muilla sivuilla.
        Voisi ehkä olla parasta kysyä palstalta Yleistä ohjelmoinnista, josko joku siellä ehtisi tutustua Elisan rakenteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidin tunnin verran Elisan sivua auki eikä päivittänyt kertaakaan. NS:stä olin sallinut vain Elisan. Mitä sinä olet sallinut?

        Sanoit, että FF NS toimii kaikilla muilla sivuilla.
        Voisi ehkä olla parasta kysyä palstalta Yleistä ohjelmoinnista, josko joku siellä ehtisi tutustua Elisan rakenteeseen.

        Kävitkö siis elisa.fi sivulla vai yhteiso.elisa.fi sivulla? Nimittäin noissa on eroja, tuo keskustelupalsta todellakin päivittää sivua vähän väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö siis elisa.fi sivulla vai yhteiso.elisa.fi sivulla? Nimittäin noissa on eroja, tuo keskustelupalsta todellakin päivittää sivua vähän väliä.

        Olin tuolla mihin laitoit linkin eli https://yhteiso.elisa.fi/
        Et vastannut mitä kaikkea olet sallinut NS:llä Elisan työntää koneellesi.Siellä on 6-7 eri skriptiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tuolla mihin laitoit linkin eli https://yhteiso.elisa.fi/
        Et vastannut mitä kaikkea olet sallinut NS:llä Elisan työntää koneellesi.Siellä on 6-7 eri skriptiä.

        Sallin elisan ja cloudfrontin skriptit, jälkimmäisiä taitaa olla 3 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallin elisan ja cloudfrontin skriptit, jälkimmäisiä taitaa olla 3 kpl.

        En ole skriptien ja ohjelmoinnin asiantuntija, joten toistan aikaisemman:
        "Voisi ehkä olla parasta kysyä palstalta S24 Yleistä ohjelmoinnista, josko joku siellä ehtisi tutustua Elisan rakenteeseen."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe