Hei, olen 14 vuotias nuori. Minulla on alkanut murrosikä ja lantioni on leventynyt huomattavan paljon. Olen laiha eli paljon leveyttä ei mahassa minulla ei ole. Uimapuku päällä näytän aivan kamalalta kun lantio on niin leveä ja vyötärö niin ohut, en pidä siitä yhtään enkä halua pitää uimapukua päällä. Haluaisin vaan uida vaatteet päällä :( Miten voisin saada lantiotani kapeammaksi TAI mahaani LEVEÄMMÄKSI ei, en halua läskiä lisää tai "kaljamahaa" haluan leveämmän vatsan. Tuntuu että kelläkään muulla ei ole tälläistä lantiota.. Kiitos jos autatte
Olen epävarma itsestäni
Anonyymi
3
129
Vastaukset
Kaikilla on omanlaiset lantiot vatsat yms ja kaikki on kauniita just sellasena kun on. Määki on latiosta levempi kun muut tytöt mutkun sä et voi tehä mitään asialle. Jos murrosikä on alkanu niin luulen että olet sen takia vyötäröltä kapeampi koska pituutta on tullut lisää eikä painosi välttämttä pysy pituudessasi mukana.
- Anonyymi
Jep kaikki ovat juuri oman laisia
- Anonyymi
älä huoli kaikki pojat tykkää leveistä lantioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3802500IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk731935- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141326Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 98926
- 71872
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44870- 28843