Kiukutus

Kyllä rupee ketuttaan, ja etenkin harmittamaan. Vihdoin sain alulle unelmani toteuttamisen. Eli kesyrotan hankkimisen. Mutta nyt ei ole kohta yhtään mutkaa puuttunut tästä hommasta.

Ensimmäiseksi olin ostamassa häkkiä ja kun kuulin sellaisen saavani, kävin varaamassa 2 kpl rottia. Ja sitten ilmoitettiinkin että rottia on saatavilla. Jipii ajattelin.
No sitten ilmeni ettei häkkiä voinutkaan myydä, koska se oli hajonnut.
No vihdoin sain metsästettyä upean kotosen rotille, vieläpä todella edullisesti. Jä tänään häkki saapui perille.
No joten ei muuta kun eläinkauppaan tiedustelemaan rotista, kun sieltä ei ollut mitään kuulunut. Ilmenipä sitten, että rotat oli jo myyty... Eli "kasvattaja" joka oli rotat eläinkauppaan luvannut, olikin myynyt ne ilmeisesti ystävälleen.
Eli taas odotellaan vaihteeksi taas rottia. Ikävintä tässä on se ettei täällä päin ole kasvattajia.
Mutta ei auta muu kuin odottaa... Ei ole tarkotus todellakaan ketää syytellä tai mustamaalata, Mutta piti saada kiukutus jonnekkin puretuks. KIITOS =)

4

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jansku

      Missä päin asustelet?Ajattelin vaan että kyllä varmaan joku sulle pystyy rottia toimittamaan. Kasvattajat käyvät varmasti näyttelyissä edes vähän lähempänä ja joku varmasti asuukin sen verran lähellä ettei kuljetus tuota ongelmia. Harmi että rottien hankkiminen aiheuttaa ongelmia, mutta ahkeruus palkitaan ja ilo on sitäkin suurempi kun saat vihdoin pienokaiset kotiin. Onnea etsintään!

      • qwertty

        Meille syntyisi kesällä tai sitä ennen
        rex sileäkarva yhdistelmästä rottia.
        Eli olisi sitten rexejä ja sileäkarvaisia.
        Emä on: cinnamon/european berkshire, rex
        isä: buff

        Eli hienoja poikasia olisi luvassa.
        Mutta et varmaankaan jaksa odottaa niin kauaa:)


      • qwertty kirjoitti:

        Meille syntyisi kesällä tai sitä ennen
        rex sileäkarva yhdistelmästä rottia.
        Eli olisi sitten rexejä ja sileäkarvaisia.
        Emä on: cinnamon/european berkshire, rex
        isä: buff

        Eli hienoja poikasia olisi luvassa.
        Mutta et varmaankaan jaksa odottaa niin kauaa:)

        Nii joo mikkelissä asustetaan. No mutta toivon mukaan lähiaikoina soiteltais sieltä eläinkaupasta vaikka =).


      • jansku
        qwertty kirjoitti:

        Meille syntyisi kesällä tai sitä ennen
        rex sileäkarva yhdistelmästä rottia.
        Eli olisi sitten rexejä ja sileäkarvaisia.
        Emä on: cinnamon/european berkshire, rex
        isä: buff

        Eli hienoja poikasia olisi luvassa.
        Mutta et varmaankaan jaksa odottaa niin kauaa:)

        Mulla noita rottia on jo useampikin ja kumpaakin sukupuolta...mutta rex-rotasta olen haaveillut. Missäpäin sä asut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe