Moni kakku päältä kaunis. Myydään vanhoja taloja ja fiksataan päältä. Mutta suolet, eli putket jää vanhat, eikä niistä mainita mitään. Toivottavasti nuoria asunnon ostajia ei höynäytetä.
Myytävät omakotitalot
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tilanne kuin äänekoskella, asunnot eivät mene kaupaksi.
Ja väestö katoaa...- Anonyymi
Väki katoaa kun ei ole työpaikkoja ja elinkeinoa. Harmi. Nyt teollisuutta lisäämään Viitasaarelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väki katoaa kun ei ole työpaikkoja ja elinkeinoa. Harmi. Nyt teollisuutta lisäämään Viitasaarelle.
Ei täällä kenenkään kannata mitään yrittää niinkauan kun reppuselekä demareita a vanhoja maajussi kepuja on valtuusto pullollaan. Kummallakaan em. porukoista ei ole mitään käsitystä järkevästä kuntatalouden hoidosta. Yrittäjäystävällisyyttä ja työpaikkoja täällä tarvitaan. Viitasaari ei muuten nouse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se Hakkarainen ole saanut hankittua uutta teollisuutta sinne. Onhan sillä ollut aikaa jo vaikka kuinka paljon. Mutta tosiaankin, sehän lähti sinne isojen lihapatojen ääreen eurooppaan. Loppui siltä ainakin "rahahuolet".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kenenkään kannata mitään yrittää niinkauan kun reppuselekä demareita a vanhoja maajussi kepuja on valtuusto pullollaan. Kummallakaan em. porukoista ei ole mitään käsitystä järkevästä kuntatalouden hoidosta. Yrittäjäystävällisyyttä ja työpaikkoja täällä tarvitaan. Viitasaari ei muuten nouse!
Eikö ne yrittäjät osaa siellä itse yrittää ja tehdä hommia, ainako niille pitäisi olla työntämässä jotain tukiaisia?
- Anonyymi
Sulle-mulle periaatteella jaettavat veronmaksajien rahat eivät tuota mitään lisäarvoa.Päättäjien hovi johtavilla virkamiehillä täydennettynä pitävät huolen että muille ei riitä.Kun oma pussukka on täynnä muista viis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666338Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932886Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131047
- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75953- 66922