Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa
Pituuden kasvatus
5
241
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pituus tulee ihan geeneistä, ei siihen voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Joo ostat vihreet teetä kaupasta ensi ja sitte teet siihe bägii reijä ja valutat sen teen sielt helvettii. Sitte pyydät apteekist sellast TN-1 nimistä särkylääkettä, mitä pitäis saada ihan ilman reseptii. Sitte otat jonku kaulimen ja muussaat ne ja laitat johki astiaa. Sitte sekotat viel proteiinipirtelöö sekaa ja dippaat kilin sin about kolme kertaa joka päivä ja kuukaudes kasvo itel jonku 9cm. Ei paljoo, mut kuiteski varmaa tuplaantuu .
Kappa- Anonyymi
Älä usko tota.
- Anonyymi
Muuten hyvä (eli harvinaisen huono) trollaus mutta TN-1-nimistä lääkettä ei ole olemassakaan. Sitä paitsi aloittaja ei kysynyt kileistä eli vohlista eli vuohenpoikasista.
Terveisin farmasian opiskelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1171553Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 771217
- 501046
- 59755
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196711Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137660- 27658
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56655Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65600