Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa
Pituuden kasvatus
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pituus tulee ihan geeneistä, ei siihen voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Joo ostat vihreet teetä kaupasta ensi ja sitte teet siihe bägii reijä ja valutat sen teen sielt helvettii. Sitte pyydät apteekist sellast TN-1 nimistä särkylääkettä, mitä pitäis saada ihan ilman reseptii. Sitte otat jonku kaulimen ja muussaat ne ja laitat johki astiaa. Sitte sekotat viel proteiinipirtelöö sekaa ja dippaat kilin sin about kolme kertaa joka päivä ja kuukaudes kasvo itel jonku 9cm. Ei paljoo, mut kuiteski varmaa tuplaantuu .
Kappa- Anonyymi
Älä usko tota.
- Anonyymi
Muuten hyvä (eli harvinaisen huono) trollaus mutta TN-1-nimistä lääkettä ei ole olemassakaan. Sitä paitsi aloittaja ei kysynyt kileistä eli vohlista eli vuohenpoikasista.
Terveisin farmasian opiskelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896