Mahtaakohan OIKEA Ulvila-murhaaja tunnustaa?

Kamapäissään sen voisi ehkä tehdäkin. Tai kovan kuntoilun jälkeen, pään tyhjetessä. Eikös se saata olla tuurijuoppokin? Viinaa koneeseen ja tunnustus.

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jonkun pitäisi mennä tarjoamaan sille kunnon ainetta. Ehkä alkaisi taas tapahtumaan?

    • Anonyymi

      Auer tunnusti sen jo kertaalleen. Kyllä se riittää.

      • Anonyymi

        Siinä se poliisin paha moka sattuikin. Tunnustus tuli sairaalassa ja jäi siihen. Silloin olisi pitänyt kysellä Auerilta sellaista, jonka tietää vain tekijä, niin myöhemmin tunnustuksen peruminen ei olisi enää auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se poliisin paha moka sattuikin. Tunnustus tuli sairaalassa ja jäi siihen. Silloin olisi pitänyt kysellä Auerilta sellaista, jonka tietää vain tekijä, niin myöhemmin tunnustuksen peruminen ei olisi enää auttanut.

        Niinpä, Auerilta ei olisi tarvinnut kysyä mitään muuta kuin, millä tavalla rikoit ikkunan ? Se olisi riittänyt tuomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, Auerilta ei olisi tarvinnut kysyä mitään muuta kuin, millä tavalla rikoit ikkunan ? Se olisi riittänyt tuomioon.

        Jokuha sitä kysyikin, miks rikoitte sen ikkunan. Jonkun mielestä se oli iso virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokuha sitä kysyikin, miks rikoitte sen ikkunan. Jonkun mielestä se oli iso virhe.

        Kumpi oli iso virhe? Ikkunan rikkominen vai kysyminen?


    • Anonyymi

      Tunnustaakohan uudestaan, ehkä jos vaikkapa sairastuu vakavasti, nuo kamat taitaa vaan saamaan olemaan ajattelematta mitä on tehnyt. Tai ehkä tytär tulee tunnontuskiin ja kertoo mitä äiskä teki ja osallistuiko itsekin.

      • Kyllä Anneli Auer on tutkittu jo niin tarkkaan, että varmasti tiedetään hänen olevan SYYTÖN miehensä murhaan. Aivan turha muuta marista. Kasvakaa aikuisiksi.


      • Anonyymi

        Voi sua höpönöpöä. Tekopaikalta löytyneiden todisteiden täytyy sopia tunnustukseen. Valetunnustus EI KELPAA. Tämän nyt tietää poripoliisikin.


      • Anonyymi
        OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:

        Kyllä Anneli Auer on tutkittu jo niin tarkkaan, että varmasti tiedetään hänen olevan SYYTÖN miehensä murhaan. Aivan turha muuta marista. Kasvakaa aikuisiksi.

        Höpön höpön.... 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön höpön.... 🤣🤣🤣🤣

        No kerro sitten tapahtumainkulku, joka aukottomasti näyttää AA:n syylliseksi. Etpä vaan osaa.


      • Anonyymi
        OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:

        Kyllä Anneli Auer on tutkittu jo niin tarkkaan, että varmasti tiedetään hänen olevan SYYTÖN miehensä murhaan. Aivan turha muuta marista. Kasvakaa aikuisiksi.

        Ei annulistien "tutkimuksilla" ole mitään virkaa, oikeat asiantuntijat ovat todenneet syylliseksi ja kahdesti tuomittukin. Ne kaksi hovinarria eivät ole asiantuntijoita, eivätkä kumonneet ainoatakaan todistetta syyllisyydestä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357739/oikeus-todisti-auerskan-syylliseksi-murhaan

        Hienoa että luotat kuuitenkin oikeuden lopulliseen päätökseen lastenraiskausjutussa, toivottavasti pian tulee auerskalle lopullinen tuomio myös murhasta.


    • Anonyymi

      On laitettu muutama nimimerkki taas vihemiehiin on kikkailtu multinikeillä, kun ei kukaan vastaa niin laitetaan saman nimimerkin teksti toisella multinikillä näkyviin kikkaa käyttämällä VAU miten nerokasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe