Kamapäissään sen voisi ehkä tehdäkin. Tai kovan kuntoilun jälkeen, pään tyhjetessä. Eikös se saata olla tuurijuoppokin? Viinaa koneeseen ja tunnustus.
Mahtaakohan OIKEA Ulvila-murhaaja tunnustaa?
13
182
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkun pitäisi mennä tarjoamaan sille kunnon ainetta. Ehkä alkaisi taas tapahtumaan?
- Anonyymi
Auer tunnusti sen jo kertaalleen. Kyllä se riittää.
- Anonyymi
Siinä se poliisin paha moka sattuikin. Tunnustus tuli sairaalassa ja jäi siihen. Silloin olisi pitänyt kysellä Auerilta sellaista, jonka tietää vain tekijä, niin myöhemmin tunnustuksen peruminen ei olisi enää auttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se poliisin paha moka sattuikin. Tunnustus tuli sairaalassa ja jäi siihen. Silloin olisi pitänyt kysellä Auerilta sellaista, jonka tietää vain tekijä, niin myöhemmin tunnustuksen peruminen ei olisi enää auttanut.
Niinpä, Auerilta ei olisi tarvinnut kysyä mitään muuta kuin, millä tavalla rikoit ikkunan ? Se olisi riittänyt tuomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, Auerilta ei olisi tarvinnut kysyä mitään muuta kuin, millä tavalla rikoit ikkunan ? Se olisi riittänyt tuomioon.
Jokuha sitä kysyikin, miks rikoitte sen ikkunan. Jonkun mielestä se oli iso virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokuha sitä kysyikin, miks rikoitte sen ikkunan. Jonkun mielestä se oli iso virhe.
Kumpi oli iso virhe? Ikkunan rikkominen vai kysyminen?
- Anonyymi
Tunnustaakohan uudestaan, ehkä jos vaikkapa sairastuu vakavasti, nuo kamat taitaa vaan saamaan olemaan ajattelematta mitä on tehnyt. Tai ehkä tytär tulee tunnontuskiin ja kertoo mitä äiskä teki ja osallistuiko itsekin.
Kyllä Anneli Auer on tutkittu jo niin tarkkaan, että varmasti tiedetään hänen olevan SYYTÖN miehensä murhaan. Aivan turha muuta marista. Kasvakaa aikuisiksi.
- Anonyymi
Voi sua höpönöpöä. Tekopaikalta löytyneiden todisteiden täytyy sopia tunnustukseen. Valetunnustus EI KELPAA. Tämän nyt tietää poripoliisikin.
- Anonyymi
OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:
Kyllä Anneli Auer on tutkittu jo niin tarkkaan, että varmasti tiedetään hänen olevan SYYTÖN miehensä murhaan. Aivan turha muuta marista. Kasvakaa aikuisiksi.
Höpön höpön.... 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpön.... 🤣🤣🤣🤣
No kerro sitten tapahtumainkulku, joka aukottomasti näyttää AA:n syylliseksi. Etpä vaan osaa.
- Anonyymi
OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:
Kyllä Anneli Auer on tutkittu jo niin tarkkaan, että varmasti tiedetään hänen olevan SYYTÖN miehensä murhaan. Aivan turha muuta marista. Kasvakaa aikuisiksi.
Ei annulistien "tutkimuksilla" ole mitään virkaa, oikeat asiantuntijat ovat todenneet syylliseksi ja kahdesti tuomittukin. Ne kaksi hovinarria eivät ole asiantuntijoita, eivätkä kumonneet ainoatakaan todistetta syyllisyydestä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357739/oikeus-todisti-auerskan-syylliseksi-murhaan
Hienoa että luotat kuuitenkin oikeuden lopulliseen päätökseen lastenraiskausjutussa, toivottavasti pian tulee auerskalle lopullinen tuomio myös murhasta.
- Anonyymi
On laitettu muutama nimimerkki taas vihemiehiin on kikkailtu multinikeillä, kun ei kukaan vastaa niin laitetaan saman nimimerkin teksti toisella multinikillä näkyviin kikkaa käyttämällä VAU miten nerokasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483