Aihe

Oon ollu ihastunu 4 vuotta samaan poikaan..... Onko enää mahkui

Anonyymi

Oon siis 12 vuotias tyttö ja oon ollu ihastunu tähän samaan poikaan 4 vuotta. Oikeestaan nähään vaan koulussa ja välillä kylillä. Se on laittanu mulle rakkaus kirjeen ykkösellä. Se tujottaa mua tunnilla ja punastuu, naauraa aina kun katon sitä. En tiiä pitäiskö yrittää vielä vai onko aika vaihtaa ihastusta ja olla miettimättä tätä poikaa. Haluisin tietää onko tuo ihastumista vai ihan normi. Oon kerta miettiny et yrittäisin sen kanssa kun koulut alkaa mut jos se ei sit tykkääkkään musta niin se ois inhottava ja noloa mulle. Kertokaa siis suoraan onko ihastusta.

1

<50

Vastaukset

• Riskejä on joskus pakko ottaa elämässä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      25397
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16367
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15115
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      12700
    5. Uskotteko että kumppaninne on teille se oikea

Haluaisin kuulla, että kuinka moni oikeasti on sellaisessa parisuhteessa jossa kumppanina on se ”elämä rakkaus”? Että pystyisi sanomaan rehellisesti e
      Parisuhde
      84
      1923