Google-tilin palautus

Anonyymi

Hei!

Mitä teen kun en pysty kirjautumaan gmail.com päätteiselle Google-tililleni. Vaihdoin salasanan tililleni ja unohdin sen myös heti. Pyysin salasanan palauttamista ja toimin googlen antamien ohjeiden mukaan. Olen nyt antanut kaikkeni asian suhteen, eli toinen sähköpostiosoite, puhelinnumero ja tehnyt niin kuin vaaditaan. Google ei kuitenkaan pysty todentamaan minua gmail-tilin omistajaksi. Soitin hätäpäissäni poliisillekin, mutta sieltä annettin vain ohjeita kuten että kirjoita asiasta vaikka suomi24 sivuille.

Eli voisiko joku fiksumpi neuvoa. Pitäisi kaiketi saada yhteys Googlelle johonkin aitoon henkilöön tämän tietokoneen kanssa keskustelun sijaan. Googlelle ei oikein yhteystietoja löydy ja lisäksi pitäisi hallita englannin taito.

Mitä teen, kun nyt meni kaikki tiedot yhden tilin mukana? Epäasiallisia vastauksia en kaipaa.

6

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja lisään vielä, että nyt en pysty sulkemaan Tinder tiliäni. Se olisi oikeastaan tärkeämpi saada suljettua, koska muuten veloitus tapahtuu kuukauden välein ja kuvani ym. pysyy tinderissä hamaan loppuun.

    • Anonyymi

      no, lohdutuksen sana... ostin googleandroid luurin ja siihen piti "luoda" gmail-tili... kävi samoin, Oikeastaan Google ryösti nimeni ja takaisin sitä ei taida saada..

      työmaalla kun naputtelin hiukan virheellistä salaa, niin illalla palautukset päätyi "emme voineet todentaa..."

      ehkä 7-8 kertaa naputtelin salasanan väärin, sanoisin jos kolmannella kerralla salasana ei onnistu kirjautumiseen, niin lopettakaa yrittäminen, ja menkää lukemaan muistiinpanoista.

      Gmail aina aloitetaan keksimällä "taiteilijanimi", kun on oppinut käyttämään näin saatuja google-palveluja, niin uusitili omalla nimellä, jos tarpeen, en suosittelisi kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Ei vaan oikealla nimellä heti.


    • Anonyymi

      hyvin huonoja neuvoja tuntuu olevan tarjolla..

      • Anonyymi

        Hyviä neuvoja..


    • Anonyymi

      Googlaa "Google Finland Customer Service". Googlella on työntekijöitä suunnilleen kaikissa maissa, joten ei tarvitse yrittää selittää asiaa englanniksi jollekin intialaiselle, vaan voit ottaa yhteyttä ihan suomeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe