Missä vika kun aggregaatti käy ylikierroksilla? Ryypyllä sen saa käymään normaalitasolla. Kone honda gx200 kiinankopio.
aggregaatti käy ylikierroksilla
5
468
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on sinun ylikierrokset, jos se on invertteriaggregaatti?
- Anonyymi
Ei ole invertteri, vaan 2o v vanha tavallinen. Kiertää varmaan 6000/min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole invertteri, vaan 2o v vanha tavallinen. Kiertää varmaan 6000/min
No hyvähän tuo vaan on. Porakoneet ja jyrsimet käy tuplanopeudella ja työ joutuu.
- Anonyymi
Alkuperäinen jatkaa: Kävin mökillä ja vedin aggregaatin kaasuttimen päällä olevan mustan muoviosan rautalangalla kiinni, myötäpäivään niin paljon kun menee. Nyt käy sopivilla kierroksilla.
Joku alipainehomma rikki? - Anonyymi
Bensaletkut ehjät ? Halvemmista koneista on useammasta korjattu vuoto, imee ilmaa sekaan ja käy epätasaisesti tai ei ollenkaan, ryypyllä käy tasaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249