ostettu, paketin kannessa lukee rajoitukseton - paketit alkaen 19,90 sisältää normipuhelut,5000 viestiä,nopea netti, prepaid kaupassa ei sitä ole, olisko joku vanha tarjous? plussaa kun saa valita itse numeron, mitä siinä nyt muutama vaihtoehto oli.
Saunalahti Prepaid
13
976
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä puhe-, tekstari- ja nettipaketteja on tarjolla. Voit ostaa ärrältä tai ladata saldoa ja tilata tekstiviestillä tai... jne. https://elisa.fi/prepaid/prepaid-paketit/
- Anonyymi
Lukekaa, sitä per.eleen pakettia ei löydy, siksi kysyin, en löydä kuin 2! pakettia netillä missä puhe mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa, sitä per.eleen pakettia ei löydy, siksi kysyin, en löydä kuin 2! pakettia netillä missä puhe mukana.
Kannattais varmaan ärrällä tai elisan asiakaspalvelussa kysellä eikä täällä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais varmaan ärrällä tai elisan asiakaspalvelussa kysellä eikä täällä. :)
Parhaimman disinformation saa suoli24:ssä.
- Anonyymi
Dnan rajaton prepaid netillä, puheluilla ja tekstareilla maksaa 0,89e/vrk l. n. 27e/kk, mut viime aikoina on joka kk tullut lataustarjos, et kahen kympin latauksella saa femman bonusta. Niin että käytännössä tää on nyt tullut maksaa n. 22e/kk.
- Anonyymi
Saunalahdella on maailman hitain netti 1,28kbit/s 300 tekstaria 14,90/kk
latausbonus voisivat kyllä parannella paketteja tälle vuosisadalle. - Anonyymi
Tosikallis.
19,90 Telialla rajaton eka vuosi ollut jonkin aikaa mm. Gigantista.
Aloittajan mukaan Saunalahdelle tullut sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikallis.
19,90 Telialla rajaton eka vuosi ollut jonkin aikaa mm. Gigantista.
Aloittajan mukaan Saunalahdelle tullut sama.Vaivattomasti vertailen R-tarjouksista.
Näinä viikkoina tulleita rajaton-12kk ei tästä löydy:
https://www.r-kioski.fi/tuotteet/prepaid-liittymat/prepaid-tarjoukset/ - Anonyymi
22e/kk on kalliimpi kuin tämänhetkiset elian ja Saunalahden rajattomat 19,90e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22e/kk on kalliimpi kuin tämänhetkiset elian ja Saunalahden rajattomat 19,90e
Nekin ovat kalliita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin ovat kalliita..
Puhepaketteja voi ahkera SIM-kortin vaihtelija viritellä ihan itse.
(Puheliittymä oltava erikseen ja nettiliittymä ilman ulospäin soittelua erikseen)
Niinä päivinä kun on paljon puheminuutteja, ottaa käyttöön DNA:n 0,89e/vrk
Muina päivinä Super-prepaid. Olet tavoitettavissa pitkän päälle alle 1e/kuukausi
_ _ _
19,90 ei ole kallis rajattomasta puhekäytöstä. ja nettikäyttö siinä sivussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Puheliittymä oltava erikseen ja nettiliittymä ilman ulospäin soittelua erikseen)
Muina päivinä Super-prepaid. Olet tavoitettavissa pitkän päälle alle 1e/kuukausi
_ _ _
19,90 ei ole kallis rajattomasta puhekäytöstä. ja nettikäyttö siinä sivussa.Tarkoitatko 2 simmiä,toisessa rajaton prepaid, se vaan syö 5pväs saldon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
_ _ _
19,90 ei ole kallis rajattomasta puhekäytöstä. ja nettikäyttö siinä sivussa.Puhepaketti on turha. Se hoituu netinkautta halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818