Saunalahti Prepaid

Anonyymi

ostettu, paketin kannessa lukee rajoitukseton - paketit alkaen 19,90 sisältää normipuhelut,5000 viestiä,nopea netti, prepaid kaupassa ei sitä ole, olisko joku vanha tarjous? plussaa kun saa valita itse numeron, mitä siinä nyt muutama vaihtoehto oli.

13

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lukekaa, sitä per.eleen pakettia ei löydy, siksi kysyin, en löydä kuin 2! pakettia netillä missä puhe mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa, sitä per.eleen pakettia ei löydy, siksi kysyin, en löydä kuin 2! pakettia netillä missä puhe mukana.

        Kannattais varmaan ärrällä tai elisan asiakaspalvelussa kysellä eikä täällä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais varmaan ärrällä tai elisan asiakaspalvelussa kysellä eikä täällä. :)

        Parhaimman disinformation saa suoli24:ssä.


    • Anonyymi

      Dnan rajaton prepaid netillä, puheluilla ja tekstareilla maksaa 0,89e/vrk l. n. 27e/kk, mut viime aikoina on joka kk tullut lataustarjos, et kahen kympin latauksella saa femman bonusta. Niin että käytännössä tää on nyt tullut maksaa n. 22e/kk.

      • Anonyymi

        Saunalahdella on maailman hitain netti 1,28kbit/s 300 tekstaria 14,90/kk
        latausbonus voisivat kyllä parannella paketteja tälle vuosisadalle.


      • Anonyymi

        Tosikallis.
        19,90 Telialla rajaton eka vuosi ollut jonkin aikaa mm. Gigantista.
        Aloittajan mukaan Saunalahdelle tullut sama.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        22e/kk on kalliimpi kuin tämänhetkiset elian ja Saunalahden rajattomat 19,90e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22e/kk on kalliimpi kuin tämänhetkiset elian ja Saunalahden rajattomat 19,90e

        Nekin ovat kalliita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekin ovat kalliita..

        Puhepaketteja voi ahkera SIM-kortin vaihtelija viritellä ihan itse.
        (Puheliittymä oltava erikseen ja nettiliittymä ilman ulospäin soittelua erikseen)

        Niinä päivinä kun on paljon puheminuutteja, ottaa käyttöön DNA:n 0,89e/vrk
        Muina päivinä Super-prepaid. Olet tavoitettavissa pitkän päälle alle 1e/kuukausi
        _ _ _

        19,90 ei ole kallis rajattomasta puhekäytöstä. ja nettikäyttö siinä sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhepaketteja voi ahkera SIM-kortin vaihtelija viritellä ihan itse.
        (Puheliittymä oltava erikseen ja nettiliittymä ilman ulospäin soittelua erikseen)

        Niinä päivinä kun on paljon puheminuutteja, ottaa käyttöön DNA:n 0,89e/vrk
        Muina päivinä Super-prepaid. Olet tavoitettavissa pitkän päälle alle 1e/kuukausi
        _ _ _

        19,90 ei ole kallis rajattomasta puhekäytöstä. ja nettikäyttö siinä sivussa.

        Tarkoitatko 2 simmiä,toisessa rajaton prepaid, se vaan syö 5pväs saldon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhepaketteja voi ahkera SIM-kortin vaihtelija viritellä ihan itse.
        (Puheliittymä oltava erikseen ja nettiliittymä ilman ulospäin soittelua erikseen)

        Niinä päivinä kun on paljon puheminuutteja, ottaa käyttöön DNA:n 0,89e/vrk
        Muina päivinä Super-prepaid. Olet tavoitettavissa pitkän päälle alle 1e/kuukausi
        _ _ _

        19,90 ei ole kallis rajattomasta puhekäytöstä. ja nettikäyttö siinä sivussa.

        Puhepaketti on turha. Se hoituu netinkautta halvemmalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe