Ollaan seukattu salaa yhden miehen kanssa

Anonyymi

sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin ihana. Sanoi että voisin alkaa lastensa äidiksi kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga naisista. Tietysti haluan olla lapsilleen äiti ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona.
On kiva määrätä ja leikkiä äitiä tai olen sitte äiti kun muutan miehen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin äitinä oloa.
On kiva olla äiti ja saada mies joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat taloon. Äitinä olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille.

7

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä hätää, tulet sinäkin lihomaan !!

• Anonyymi

Taitaa olla kirjoittajan haaveilemaa koko juttu. Ei ole totta toi.

• Anonyymi

Se on sen yhden provoja, joka tekee kaikki aloitukset.

• Anonyymi

Ollaan seukattu salaa yhden naisen kanssa
      sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin komia. Sanoi että voisin alkaa lastensa ISÄKSI kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga miehistä.Tietysti haluan olla lapsilleen ISÄ ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona ja autotallissa.
      On kiva määrätä ja leikkiä ISÄÄ , tai olen sitte ISÄ, kun muutan naisen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin ISÄNÄ oloa.
      On kiva olla ISÄ ja saada nainen joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat ja autoni taloon. ISÄNÄ olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille ja naiselle.

• Anonyymi

Kiva mies tiettyyn painorajaan saakka. 😂

• Anonyymi

Koita päästä yli katkeruudestasi. Kirjoituksesi on kuin esiteinin päiväkirjasta

• Anonyymi

Olet sairas, apua on saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe