Ollaan seukattu salaa yhden miehen kanssa

Anonyymi

sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin ihana. Sanoi että voisin alkaa lastensa äidiksi kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga naisista. Tietysti haluan olla lapsilleen äiti ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona.
On kiva määrätä ja leikkiä äitiä tai olen sitte äiti kun muutan miehen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin äitinä oloa.
On kiva olla äiti ja saada mies joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat taloon. Äitinä olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille.

7

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä hätää, tulet sinäkin lihomaan !!

• Anonyymi

Taitaa olla kirjoittajan haaveilemaa koko juttu. Ei ole totta toi.

• Anonyymi

Se on sen yhden provoja, joka tekee kaikki aloitukset.

• Anonyymi

Ollaan seukattu salaa yhden naisen kanssa
      sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin komia. Sanoi että voisin alkaa lastensa ISÄKSI kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga miehistä.Tietysti haluan olla lapsilleen ISÄ ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona ja autotallissa.
      On kiva määrätä ja leikkiä ISÄÄ , tai olen sitte ISÄ, kun muutan naisen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin ISÄNÄ oloa.
      On kiva olla ISÄ ja saada nainen joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat ja autoni taloon. ISÄNÄ olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille ja naiselle.

• Anonyymi

Kiva mies tiettyyn painorajaan saakka. 😂

• Anonyymi

Koita päästä yli katkeruudestasi. Kirjoituksesi on kuin esiteinin päiväkirjasta

• Anonyymi

Olet sairas, apua on saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      162
      11510
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5984
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4957
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4724
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4265
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      95
      3605
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80