sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin ihana. Sanoi että voisin alkaa lastensa äidiksi kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga naisista. Tietysti haluan olla lapsilleen äiti ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona.
On kiva määrätä ja leikkiä äitiä tai olen sitte äiti kun muutan miehen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin äitinä oloa.
On kiva olla äiti ja saada mies joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat taloon. Äitinä olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille.
Ollaan seukattu salaa yhden miehen kanssa
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä hätää, tulet sinäkin lihomaan !!
- Anonyymi
Taitaa olla kirjoittajan haaveilemaa koko juttu. Ei ole totta toi.
- Anonyymi
Se on sen yhden provoja, joka tekee kaikki aloitukset.
- Anonyymi
Ollaan seukattu salaa yhden naisen kanssa
sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin komia. Sanoi että voisin alkaa lastensa ISÄKSI kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga miehistä.Tietysti haluan olla lapsilleen ISÄ ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona ja autotallissa.
On kiva määrätä ja leikkiä ISÄÄ , tai olen sitte ISÄ, kun muutan naisen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin ISÄNÄ oloa.
On kiva olla ISÄ ja saada nainen joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat ja autoni taloon. ISÄNÄ olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille ja naiselle. - Anonyymi
Kiva mies tiettyyn painorajaan saakka. 😂
- Anonyymi
Koita päästä yli katkeruudestasi. Kirjoituksesi on kuin esiteinin päiväkirjasta
- Anonyymi
Olet sairas, apua on saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908