Mikä on Pover tili? Ostin ko.liikkeestä kodinkoneita ja maksoin n , eli ei ole kyse mistään tililainasta.
Nyt sieltä, tai sillä nimellä on tullut muutama viesti, jossa pitäisi antaa S-posti osoite ect. Ihmettelen miksi?
Miksi eivät tarkista osto hetkellä, että on kyse siitä hölöstä, kuka väittää olevansa?
Ja ennehän ainakin , kun maksoi kortilla isomman summan oliko 300€, niin piti näyttää paperit, nyt sitä ei kysytä vaikka summa oli yli kaksinkertainen ?
Vasta DNA: ukko tivasi puhelimessa sos.tunnusta, että voi antaa ko.firman "tuotteen" 2 € halvemmalla/kk. ? No en antanut. Muutenkin olen kyllästynyt DNA:n, aion vaihtaa firmaa.
Ja nyt tämä?
Pover tili ?
Anonyymi
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Power itse tietää tietysti parhaiten, mikä Power-tili on, joten kysy sieltä tai lue kaupanteon yhteydessä mahdollisesti saamasi paperit. Mitään velvollisuutta antaa sähköpostiosoitteesi Powerille sinulla ei varmasti ole, jos olet ostoksesi jo kokonaan maksanut, maksusi on hyväksytty.
- Anonyymi
Joo, mietin , että liittyisikö se takuuaikaan? Mutta en nyt muutenkaan käytä tuota s-postia, se on tännä kaikenmaailman roskapostia, kuten tavallista. Itse en ole antanut osoitettani roskaposteille, mutta s-postin omistaja sen tekee.
Mutta kiitos vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877