Noin viikko sitten Tokmannin edessä taisin seisoskella ja näin kun autotieltä vanhempi henkilö ajoi suoraan parkkipaikkaan joka on ihan Tokmannin edessä niIn kävelytien ja nurmikon kautta. Voiko täällä näin ajella? Sama homma Torikadulla. Siellä jatkuva vandalisonti. Ajetaan kauheaa rallia väärin. Sehän on yksisuuntainen tie?, voisiko tänne suunnitella rallirataa jossa saa ajella miten lystää vai onko keskusta tarkoitettu siihen? Huligaania.
Tokmannin kupeessa vaaran paikka
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin pitäisi varmistua, olitko juuri Tokmannin edessä. Kauheita hulikaaneja ja muita pelikaaneja tänne pesiytyykin. Se on varmaan se hevimusiikki ja videopelit syypää.
- Anonyymi
Olen kyllä aika varma, että seisoin Tokmannin edessä silloin. Tiedä sitten. Mutta on täällä kyllä vandalismia kun Torikatuakin sabotoidaan ajamalla väärin. Ja mitä tarkoitatte hevimusiikilla ja videopeleillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä aika varma, että seisoin Tokmannin edessä silloin. Tiedä sitten. Mutta on täällä kyllä vandalismia kun Torikatuakin sabotoidaan ajamalla väärin. Ja mitä tarkoitatte hevimusiikilla ja videopeleillä.
Omituista kun et ole varma, että seisoitko kyseisen liikkeen edessä. Ja millä lailla sitä Torikatua sabotoidaan ? Jos tällaista on niin kyllä ne vanhat ajat voittaa nykyhetken. Kuten laulussa sanotaan: pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituista kun et ole varma, että seisoitko kyseisen liikkeen edessä. Ja millä lailla sitä Torikatua sabotoidaan ? Jos tällaista on niin kyllä ne vanhat ajat voittaa nykyhetken. Kuten laulussa sanotaan: pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Vai eletäänkö jossain välimaastossa. Turhia niitä entisiä aikoja kaipailemaan kun nyky hetkessäkin on kauheasti tehtäviä ja hommaa. Olisi se Lieksan liikenne saatava kuriin ja ruotuun. Ensinnäkin tuo Torikadun legendaarinen raviajo tai tuo yksisuuntaisen tien väärin ajaminen.
Ralliratakin on yksisuuntainen ja sitä pitää ajaa kaikkien samaan suuntaan. Siksi sopii Lieksaan paremmin Torikatu jota kaikki saavat ajaa mihin suuntaan haluavat.
- Anonyymi
Onko näin? Eli liikennesäännöillä ei ole merkitystä?
- Anonyymi
Ainoa kunnon kiihdytysrata on Koski-Jaakon kadun Puustellin puoleinen kadunpätkä Moisionkadun koululle asti. Siinä kun ei ole oikealta tulevia liittymiä. Eikä poliisi valvo kiihdyttelijöitä, joiden vauhti on valkoisten rivitalojen kohdalla jo ainakin 100 km tunnissa. Moottoripyörillä pääsee vielä paljon nopeammin. Tienpätkällä on kahdeksan suojatietä ja läheltäpiti tapauksia on sattunut silloin tällöin. Hidasteita ei kaupunki laita, koska se haittaa kuulemma ambulanssiliikennettä terveysasemalta kaarisillalle päin ja talvikunnossapitoa. Hidaste laitettiin sen sijaan kappelille menevälle Kirkkotarhantielle hidastamaan hautajaissaattueiden ainaista kiihdyttelyä.
- Anonyymi
Vai semmosta on. Mutta erityisesti huolestuttaa tuo Torikadun hulina ja vilinä kun ei sitä kertakaikkiaan oikein osata ajaa oikein. Pitäisi olla ne säännät hallussa.
- Anonyymi
Olen minäkin nähnyt vaarallisen näköisiä eläjiä Tokmannin nurkilla? On ollut semmoisia linnunpelätin näköisiä nuoria jolla on farkut revitty sekä tatuointeja siellä sun täällä, on korvakilluttimia ja naamakoruja, vain sulat puuttuu perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmosta on. Mutta erityisesti huolestuttaa tuo Torikadun hulina ja vilinä kun ei sitä kertakaikkiaan oikein osata ajaa oikein. Pitäisi olla ne säännät hallussa.
Koska minä asun siellä ja se on saatava kuriin. Nytkin tuossa poliisitalon edessä on pysäköity miten sattuu ja lystää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin nähnyt vaarallisen näköisiä eläjiä Tokmannin nurkilla? On ollut semmoisia linnunpelätin näköisiä nuoria jolla on farkut revitty sekä tatuointeja siellä sun täällä, on korvakilluttimia ja naamakoruja, vain sulat puuttuu perseestä.
Tässä kohta menee mielenterveys kun kahtoo tuota touhua täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kohta menee mielenterveys kun kahtoo tuota touhua täältä.
Sulla on jo mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353