Tokmannin kupeessa vaaran paikka

Anonyymi

Noin viikko sitten Tokmannin edessä taisin seisoskella ja näin kun autotieltä vanhempi henkilö ajoi suoraan parkkipaikkaan joka on ihan Tokmannin edessä niIn kävelytien ja nurmikon kautta. Voiko täällä näin ajella? Sama homma Torikadulla. Siellä jatkuva vandalisonti. Ajetaan kauheaa rallia väärin. Sehän on yksisuuntainen tie?, voisiko tänne suunnitella rallirataa jossa saa ajella miten lystää vai onko keskusta tarkoitettu siihen? Huligaania.

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin pitäisi varmistua, olitko juuri Tokmannin edessä. Kauheita hulikaaneja ja muita pelikaaneja tänne pesiytyykin. Se on varmaan se hevimusiikki ja videopelit syypää.

      • Anonyymi

        Olen kyllä aika varma, että seisoin Tokmannin edessä silloin. Tiedä sitten. Mutta on täällä kyllä vandalismia kun Torikatuakin sabotoidaan ajamalla väärin. Ja mitä tarkoitatte hevimusiikilla ja videopeleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä aika varma, että seisoin Tokmannin edessä silloin. Tiedä sitten. Mutta on täällä kyllä vandalismia kun Torikatuakin sabotoidaan ajamalla väärin. Ja mitä tarkoitatte hevimusiikilla ja videopeleillä.

        Omituista kun et ole varma, että seisoitko kyseisen liikkeen edessä. Ja millä lailla sitä Torikatua sabotoidaan ? Jos tällaista on niin kyllä ne vanhat ajat voittaa nykyhetken. Kuten laulussa sanotaan: pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituista kun et ole varma, että seisoitko kyseisen liikkeen edessä. Ja millä lailla sitä Torikatua sabotoidaan ? Jos tällaista on niin kyllä ne vanhat ajat voittaa nykyhetken. Kuten laulussa sanotaan: pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen.

        Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Vai eletäänkö jossain välimaastossa. Turhia niitä entisiä aikoja kaipailemaan kun nyky hetkessäkin on kauheasti tehtäviä ja hommaa. Olisi se Lieksan liikenne saatava kuriin ja ruotuun. Ensinnäkin tuo Torikadun legendaarinen raviajo tai tuo yksisuuntaisen tien väärin ajaminen.


    • Ralliratakin on yksisuuntainen ja sitä pitää ajaa kaikkien samaan suuntaan. Siksi sopii Lieksaan paremmin Torikatu jota kaikki saavat ajaa mihin suuntaan haluavat.

      • Anonyymi

        Onko näin? Eli liikennesäännöillä ei ole merkitystä?


    • Anonyymi

      Ainoa kunnon kiihdytysrata on Koski-Jaakon kadun Puustellin puoleinen kadunpätkä Moisionkadun koululle asti. Siinä kun ei ole oikealta tulevia liittymiä. Eikä poliisi valvo kiihdyttelijöitä, joiden vauhti on valkoisten rivitalojen kohdalla jo ainakin 100 km tunnissa. Moottoripyörillä pääsee vielä paljon nopeammin. Tienpätkällä on kahdeksan suojatietä ja läheltäpiti tapauksia on sattunut silloin tällöin. Hidasteita ei kaupunki laita, koska se haittaa kuulemma ambulanssiliikennettä terveysasemalta kaarisillalle päin ja talvikunnossapitoa. Hidaste laitettiin sen sijaan kappelille menevälle Kirkkotarhantielle hidastamaan hautajaissaattueiden ainaista kiihdyttelyä.

      • Anonyymi

        Vai semmosta on. Mutta erityisesti huolestuttaa tuo Torikadun hulina ja vilinä kun ei sitä kertakaikkiaan oikein osata ajaa oikein. Pitäisi olla ne säännät hallussa.


      • Anonyymi

        Olen minäkin nähnyt vaarallisen näköisiä eläjiä Tokmannin nurkilla? On ollut semmoisia linnunpelätin näköisiä nuoria jolla on farkut revitty sekä tatuointeja siellä sun täällä, on korvakilluttimia ja naamakoruja, vain sulat puuttuu perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai semmosta on. Mutta erityisesti huolestuttaa tuo Torikadun hulina ja vilinä kun ei sitä kertakaikkiaan oikein osata ajaa oikein. Pitäisi olla ne säännät hallussa.

        Koska minä asun siellä ja se on saatava kuriin. Nytkin tuossa poliisitalon edessä on pysäköity miten sattuu ja lystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin nähnyt vaarallisen näköisiä eläjiä Tokmannin nurkilla? On ollut semmoisia linnunpelätin näköisiä nuoria jolla on farkut revitty sekä tatuointeja siellä sun täällä, on korvakilluttimia ja naamakoruja, vain sulat puuttuu perseestä.

        Tässä kohta menee mielenterveys kun kahtoo tuota touhua täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohta menee mielenterveys kun kahtoo tuota touhua täältä.

        Sulla on jo mennyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      557
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe