toinen mies siittäjänä

Anonyymi

Onko kellään kokemusta siitä että toinen mies naisi vaimoasi tai tyttöystävääsi tarkoituksena saada hänet raskaaksi? Meillä tälläinen tilanne. Voi olla joidenki mielestä outoa ja sairasta mutta näin meillä.
Kirjoitelkaa: [email protected]

15

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Tavoitteena olisi ihanteellisesti tälläinen pari tai useampi löytää, itselläni myös..

• Anonyymi

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

Siellä kävi yksi vajakki kertoo totuuden itsestään.

• Anonyymi

Tuollaista tarkoitusta ei ole meillä ollut mutta kahdesti on tilanne tullut yllättäin ja vaimoni on ollut yhdynnässä vieraan kanssa ilman ehkäisyä.

• Anonyymi

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

Kyllä läheltä liippasi, olisi mennyt aviomiehen piikkiin, niin siinä useimmiten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla mies sanoi että "kyllä vaimosi tuntui niin hyvältä" ja toinen, "kiihoittava vaimo sulla".

• Anonyymi

Voisi olla nautinnollista. Näillä paukuilla onnistuu taatusti.

• Anonyymi

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

Mitä tuohon sanovat vaimot kun näkevät miehensä panemassa toisen vaimoa ilman ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      610
      2514
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      414
      2001
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1900
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1506
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1478
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      66
      1412
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1223
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1020
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      968
    10. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      912
    Aihe