toinen mies siittäjänä

Anonyymi

Onko kellään kokemusta siitä että toinen mies naisi vaimoasi tai tyttöystävääsi tarkoituksena saada hänet raskaaksi? Meillä tälläinen tilanne. Voi olla joidenki mielestä outoa ja sairasta mutta näin meillä.
Kirjoitelkaa: [email protected]

15

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Tavoitteena olisi ihanteellisesti tälläinen pari tai useampi löytää, itselläni myös..

• Anonyymi

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

Siellä kävi yksi vajakki kertoo totuuden itsestään.

• Anonyymi

Tuollaista tarkoitusta ei ole meillä ollut mutta kahdesti on tilanne tullut yllättäin ja vaimoni on ollut yhdynnässä vieraan kanssa ilman ehkäisyä.

• Anonyymi

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

Kyllä läheltä liippasi, olisi mennyt aviomiehen piikkiin, niin siinä useimmiten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla mies sanoi että "kyllä vaimosi tuntui niin hyvältä" ja toinen, "kiihoittava vaimo sulla".

• Anonyymi

Voisi olla nautinnollista. Näillä paukuilla onnistuu taatusti.

• Anonyymi

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

Mitä tuohon sanovat vaimot kun näkevät miehensä panemassa toisen vaimoa ilman ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27