Onko kellään kokemusta siitä että toinen mies naisi vaimoasi tai tyttöystävääsi tarkoituksena saada hänet raskaaksi? Meillä tälläinen tilanne. Voi olla joidenki mielestä outoa ja sairasta mutta näin meillä.
Kirjoitelkaa: [email protected]
toinen mies siittäjänä
15
1386
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta siittämisestä ja tavara liikkuvaa. [email protected]
- Anonyymi
laita viestiä [email protected]
Tavoitteena olisi ihanteellisesti tälläinen pari tai useampi löytää, itselläni myös..
- Anonyymi
Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.
Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,
Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää
Siellä kävi yksi vajakki kertoo totuuden itsestään.
- Anonyymi
Tuollaista tarkoitusta ei ole meillä ollut mutta kahdesti on tilanne tullut yllättäin ja vaimoni on ollut yhdynnässä vieraan kanssa ilman ehkäisyä.
- Anonyymi
Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.
Kyllä läheltä liippasi, olisi mennyt aviomiehen piikkiin, niin siinä useimmiten käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla mies sanoi että "kyllä vaimosi tuntui niin hyvältä" ja toinen, "kiihoittava vaimo sulla".
- Anonyymi
Voisi olla nautinnollista. Näillä paukuilla onnistuu taatusti.
- Anonyymi
Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.
Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.
Mitä tuohon sanovat vaimot kun näkevät miehensä panemassa toisen vaimoa ilman ehkäisyä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4043159Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944482899- 1221606
- 541455
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951285- 61998
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26962Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39885Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127882En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30859