toinen mies siittäjänä

Anonyymi

Onko kellään kokemusta siitä että toinen mies naisi vaimoasi tai tyttöystävääsi tarkoituksena saada hänet raskaaksi? Meillä tälläinen tilanne. Voi olla joidenki mielestä outoa ja sairasta mutta näin meillä.
Kirjoitelkaa: [email protected]

15

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Tavoitteena olisi ihanteellisesti tälläinen pari tai useampi löytää, itselläni myös..

• Anonyymi

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

Siellä kävi yksi vajakki kertoo totuuden itsestään.

• Anonyymi

Tuollaista tarkoitusta ei ole meillä ollut mutta kahdesti on tilanne tullut yllättäin ja vaimoni on ollut yhdynnässä vieraan kanssa ilman ehkäisyä.

• Anonyymi

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

Kyllä läheltä liippasi, olisi mennyt aviomiehen piikkiin, niin siinä useimmiten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla mies sanoi että "kyllä vaimosi tuntui niin hyvältä" ja toinen, "kiihoittava vaimo sulla".

• Anonyymi

Voisi olla nautinnollista. Näillä paukuilla onnistuu taatusti.

• Anonyymi

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

Mitä tuohon sanovat vaimot kun näkevät miehensä panemassa toisen vaimoa ilman ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      404
      3159
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      448
      2899
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      122
      1606
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      54
      1455
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      95
      1285
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      998
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      962
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      885
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      127
      882
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      859
    Aihe