Apua! Perin tädiltäni mankelin ja tarvitsisi korjausta. Onko Jyväskylässä edullista yritystä joka suorittaisi mankelin telojen oikaisua? Valmet varmaan kiskoo kauheaa hintaa.
Mankeli kuntoon
Anonyymi
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Valmetilla on vankka kokemus telojen valmistuksesta ja huollosta. Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä yhtiön sanneerausosaston huoltoinsinööriin joka varmasti osaa kertoa hinnankin.
- Anonyymi
Minä laitoin meidän mummon mankelintelat Saksaan oikaistavaksi.
Oikaisu rahtilulut yhteensä 2200 euroa. Hyvät tuli! - Anonyymi
Varastosta löytyisi halvalla vielä vanhoja varmatoimisia mankeleita. 1975 vuosimallisia ja tehdasrasvoissa. Säilytetty hyvässä varastossa. UPO-merkkisiä.
- Anonyymi
Onko niiden telojen materiaali vielä WDEG- bakeliittia vai jo HUPD- kumia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243