Moi! Tulin vaa tänne kertoo tästä kun en voi muuallekkaan.. mut siis mun parhaat kaverit sano että mun sääret on tosi lyhyet ja myös että mun polvet ois tosi matalalla ja et ne olis nilkoissa.. vaikka mun mielestä mun sääret on ihan normaali pituiset mut nyt musta silti tuntuu et ne on väärän laiset..
Lyhyet sääret?
3
252
Vastaukset
On niitä selän pituuteen suhteutettuna lyhytsäärisiä mallejakin. Heidät tunnistaa helposti siitä, että ovat aina varpaillaan muotikuvauksissa ja käyttävät siviilissäkin hyvin korkeakorkoisia jalkineita.
Luultavasti sinäkin olet pitkäselkäinen, etkä lyhytsäärinen, jos mielestäsi sääresi ovat objektiivisesti tarkastellen aivan O.K. pituiset.
Ehkä sinulla on vääränlaisia kavereita? ; )- Anonyymi00001
kannattaa vaihtaa kaveripiiriä jos alkaa arvostelemaan
- Anonyymi00002
Aloittaja on hyvä sellaisena kuin hän on.
Kaverit on ilkeitä, jos puhuvat tuolla tavalla, eivät silloin oikeasti hyviä kavereita.
Ihminen on sen kokoinen kuin on, sen näköinen kuin on, parasta kelvata kaikille, toki myös itselle.
Itsetunto on sellainen, että se murtuu yllättävän herkästi, mutta lohdutuksena se, että sitä voi myös saada paremmaksi.
Älä aloittaja välitä kavereiden puheista. Ja ainahan voit sanoa, miltä heidän puheensa tuntuvat, on lupa sanoa, että "hei, tuo ei ollut yhtään kivaa, voisitteko lopettaa nuo puheet". Jaksamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 55725
- 43694
- 49654
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516