OutoSim, joka tietää joitakin asioita

Anonyymi

Miten satut tietämään joitain The Sims-sarjan ominaisuuksia? Kuten modit, muokkaukset ja erikoismenetelmät?

8

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noihan nyt tietää kaikki jotka ovat vähän pidempään pelejä pelanneet ja netistäkin löytyy kaikki kun jaksaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä. Paria pelleä tarvitse palvoa..

• Anonyymi

Tähän riittää yksi vastaus ja se on Radola.

• Anonyymi

Eipä museoidusta radolasta löydy juuri mitään tietoa, ainakaan ajankohtaisesti. OutoSimin tietämys ylittää radolan sisällön selvästi. Jollet viittaa pellejenpalvontaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä museoidusta radolasta löydy juuri mitään tietoa, ainakaan ajankohtaisesti. OutoSimin tietämys ylittää radolan sisällön selvästi. Jollet viittaa pellejenpalvontaan...

Voi hyvä jumala, mikä on ongelma? Kaikki jotka ovat pelanneet sims pelejä vähän kauemmin kuin pari vuotta tietävät tämän "outosimin" kikat. Ja kaikki kyllä löytyy myös netistä jos viitsii ja jaksaa vähän etsiä. Taidat olla itse outosim joka vähän bostailee täällä lol.
        Ihmettelyä ihan perus tiedoista, jeshus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvä jumala, mikä on ongelma? Kaikki jotka ovat pelanneet sims pelejä vähän kauemmin kuin pari vuotta tietävät tämän "outosimin" kikat. Ja kaikki kyllä löytyy myös netistä jos viitsii ja jaksaa vähän etsiä. Taidat olla itse outosim joka vähän bostailee täällä lol.

Anna mä arvaan, englanti ei suju ja kaiken pitää olla suomeksi..niimpä niin..
        Vinkki, suurin osa vinkeistä ja tiedosta löytyy englanniksi, jos ette osaa sitä käyttäkää vaikka google translator kääntäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ottanut kantaa OutoSimin tietoihin verrattuna perusgooglehakuihin, vaan ainoastaan radolaan, jota ei nykyään voi oikein mainitakaan tietolähteeksi.

• Vastaan tähän aloitukseen ensimmäistä kertaa - ja vaikka olen taannoin kirjoittanut muilla nimimerkeillä ja myös anonyyminä, en ole keskustelun kestäessä tähän mennessä vielä nimimerkkiä vaihtanut.

Kuten joku anon hyvin arvasikin, ei minun tiedoissani ole mitään erikoista; ne juontavat pelihistoriasta, käyttämistäni pelityyleistä (tai niiden puuttumisesta) ja myös siitä, että olen vuosien mittaan muokannut peliä oman makuni mukaiseksi.

Että joku vaivautuu minua nimittelemään pelleksi tai pariksikin, ei minua jää millään tavoin vaivaamaan. Varmaan olen pelleillytkin, vaikka olen itse mielestäni pyrkinyt olemaan jollakin tavalla avuksi. Nimittely joka tapauksessa antaa usein paremman kuvan nimittelijästä itsestään kuin nimittelyn kohteesta ja sydämen kyllyydestähän se suu puhuu ja näppis kirjoittaa.

En kuitenkaan varsinaisesti pelkää puskista huutelevia kirjoittajia. Saatanpa heille huvikseni vastatakin. Etten heille useinkaan viitsi antaa palautetta, johtuu lähinnä siitä että minun mielestäni vaikeneminen osoittaa ylenkatseen yhtä hyvin kuin rettelöinti - ja paikoin paremminkin.

Se, etten enää kenties kauaa vastaile mihinkään tällä palstalla ei johdu saamastani kritiikistä sen enempää kuin kiitoksistakaan. Syynä on, että koen EA:n ajaneen pelisarjansa alennustilaan, eikä viimeksi pelaamani The Sims 4 enää ansaitse enempää huomiota minulta. En arvosta bugien paljoutta ja rikkinäistä peliä.

Olen ehtinyt tätä kirjoittaessani jo vaihtaa muihin peleihin ja itseni tuntien odotan lähivuosina unohtavani muinoin mielenkiintoisilta ja lupaavilta vaikuttaneet Simsit jokseenkin kokonaan. Minun puolestani saavat muut kirjoitella, kysellä ja vastailla kysymyksiin ihan kuinka vain haluavat. Vaikeaa se ei tosiaankaan ole - aivan kuten tässä keskustelussa on jo todettukin.

• Anonyymi

Pelaatko The Sims 3:sta? Itsellä on The Sims 3, mutta puuttuu vielä Island Paradise. En näe syytä ostaa The Sims 4:ää, kun siellä on kaikki kolmosen osat tehty uudelleen ja EA rahastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe