Siinäpä teille seuraava nokittava, no? menikö sisu kaulaan? minne katosi se yleinen huoli?
https://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FI37966/15&R=189
Jäätuulen kenneliin tullut D/D, 3/2 ! Tässä teille uusi ihmettelyn aihe.
9
830
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on avoin ja asia puitu.
- Anonyymi
En ole kyllä nähnyt että olisi missään puhunut asiaa.
- Anonyymi
”Hän on avoin, ja asia on puitu”Siis vaatiiko kasvattaminen sen aspektin että puit kaikki asiat (julkisesti) jossain, ja näin ollen saat -Hyvä kasvattaja leiman otsaasi ? Minulle tämä ei oikein avautunut 🤔 Edelleen ihmettelen miksi joidenkin tahojen päälle käydään heti jos aihetta ilmenee, ja jotkin tahot jäävät ilman mitään loukkaavia tekstejä..
No.. onneksi en kasvata. Elämä on liian lyhyt kiistelyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä nähnyt että olisi missään puhunut asiaa.
En minäkään ole missään nähnyt asiaa läpi käytävän. Toisaalta mitäpä se kenellekään kuuluu.
- Anonyymi
Tässä ei juuri vikaa ole harmi tuo toinen 3 kyynär. Muuten jalostuskelpoinen toisinkuin Elonkka
- Anonyymi
Mä en nää missään tota jalostuskelpoisena,itse en pentua ottas jos vanhemmalla tuo tulos.Koirahan voi kuitenkin elää normaalia elämää eikä lonkat välttämättä vaivaa ikinä,mut kyynärät voi sen tehdä.Kotikoirana varmaan ihan hyvä,kiva ja rakas,joskin harrastukset myös kärsii noista tuloksista.
- Anonyymi
Oliko tämä jonkun mielestä sitten ennustettavissa vanhempien terveystuloksien perusteella? Huonoa tuuria tai mahdollisesti tapaturma. Toivottavasti koira saa kivuttoman elämän. Varmaan kyynärät ne enemmän tulee vaivaamaan jos jotain kipuilee. Mutta hyvä keskustelunavaus kyynärkuvaamisen tärkeydestä, vielä löytyy kasvattajia jotka eivät ole kyynäristä mitenkään päin kiinnostuneita.
- Anonyymi
Millä perusteella täällä saa puhua toisen kasvattajan kasvatin huonoista terveystuloksista ilman mitään sensuuria mutta toisen kasvattajan kasvateista, jolla huonommat ei? :) Just curious.
Tällaisia tuloksia tulee kaikille kasvattajille jossain vaiheessa. Sitä, miksi kasvattajan pitäisi tätä enempää avata yhtään kenellekkään, en ymmärrä? - Anonyymi
Vanhemmista tuota ei voinut päätellä.Hyvä,että on tutkittu.
Tutkimaton koira ei ole terve,vain terveeksi tutkittu on terve.Se usein unohtuu niiltä, joiden koiria tai sukuja ei ole tutkittu.Suosittelenkin jokaista tutkituttamaan koiransa, vain niin tiedetään mitä yhdistelmistä on tullut,ja mitkä eivät ole jalostuskoiria.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873