Niin eli mitä mieltä ootte TV-ottelu valinnasta mikä Neloselta tulee? Kun samana iltana on myös ottelu AC Milan - Inter Milan. Miä olisin ainakin mielummin kattonut jälkimmäisen ottelun.
Mitä mieltä TV -ottelusta?
9
623
Vastaukset
- Moskito
Kyllä itsekin kattoisin mieluummin Italialaista palloilua, mutta ilmeisesti brittiläinen joukkue on suomalaisille läheisempi. Vaikka tuskin Bluesin peli ketään kiinnostaa...
- Yamma
No ainakin pientä lisäväriä tohon saadaan sillä, että Mourinho on luvannut Forssellin palaavan vaihtopenkille tuossa ottelussa (jos vaikka sais minuutteja?)
Ja Milanon paikalliskamppailut pakkaa olemaan turhan vähämaalisia. Tänä vuonna 0-0 ja 1-0. Viimeksi CL:ssä väännettiin 0-0 ja 1-1. Toimii tämä valinta. - EmCee
Hyvä valinta mun mielestä, mä ainaki katon mieluummin Chelsea-Bayern. Ja tuleehan Milan-Inter nauhotettuna nelonen plussalta.
- l.brandy
ettei Liverpool-Juventus ottelua televisioida Nelosella, kyseessä todella tärkeä ottelu, eikä pelkästään kentällä, tiedän kyllä että on eri päivä mutta voisi silti, ei taida "hinttikanavan" lompakko kestää.
- ruotsialukemassa
l.brandy kirjoitti:
ettei Liverpool-Juventus ottelua televisioida Nelosella, kyseessä todella tärkeä ottelu, eikä pelkästään kentällä, tiedän kyllä että on eri päivä mutta voisi silti, ei taida "hinttikanavan" lompakko kestää.
Ootkos varma, ettei toisten osaotteluiden aikaan näytetä neloselta Poolin peliä, kun se taitaa osua keskiviikolle??
- l.brandy
ruotsialukemassa kirjoitti:
Ootkos varma, ettei toisten osaotteluiden aikaan näytetä neloselta Poolin peliä, kun se taitaa osua keskiviikolle??
ja näkyä, hyvä niin.
- blackmagictiger
ruotsialukemassa kirjoitti:
MUTTA AINAKI PSG JA ITALIASTA JUVENTUS ON KOVIA.
- Jans
AC Milan - Inter on ihan helvetin tylsä 0-0-peli, jossa tulee yksi maalipaikka molempiin suuntiin. Kuka muistaa italialaisten keskinäisen kammottavan finaalin jokunen vuosi sitten? Ei italialaisia, kiitos. Chelski - Bayern oli fiksu valinta, jälkikäteen osoittautui vielä fiksummaksi, kun Miklulla on säänssit päästä kehiin!
- Moskito
Näin jälkikäteen voi kyllä sanoa, että osui kohdalleen TV-pelin valinta. Paljon maaleja ja tilanteita, eli hyvä peli vaikka (mun mielestä) väärä joukkue voitti! :) Ja pääsihän se Miklukin koskemaan palloon..
Tosin ei tullut Milanon derbystäkään nolla-nollaa, onneksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673