Niin eli mitä mieltä ootte TV-ottelu valinnasta mikä Neloselta tulee? Kun samana iltana on myös ottelu AC Milan - Inter Milan. Miä olisin ainakin mielummin kattonut jälkimmäisen ottelun.
Mitä mieltä TV -ottelusta?
9
629
Vastaukset
- Moskito
Kyllä itsekin kattoisin mieluummin Italialaista palloilua, mutta ilmeisesti brittiläinen joukkue on suomalaisille läheisempi. Vaikka tuskin Bluesin peli ketään kiinnostaa...
- Yamma
No ainakin pientä lisäväriä tohon saadaan sillä, että Mourinho on luvannut Forssellin palaavan vaihtopenkille tuossa ottelussa (jos vaikka sais minuutteja?)
Ja Milanon paikalliskamppailut pakkaa olemaan turhan vähämaalisia. Tänä vuonna 0-0 ja 1-0. Viimeksi CL:ssä väännettiin 0-0 ja 1-1. Toimii tämä valinta. - EmCee
Hyvä valinta mun mielestä, mä ainaki katon mieluummin Chelsea-Bayern. Ja tuleehan Milan-Inter nauhotettuna nelonen plussalta.
- l.brandy
ettei Liverpool-Juventus ottelua televisioida Nelosella, kyseessä todella tärkeä ottelu, eikä pelkästään kentällä, tiedän kyllä että on eri päivä mutta voisi silti, ei taida "hinttikanavan" lompakko kestää.
- ruotsialukemassa
l.brandy kirjoitti:
ettei Liverpool-Juventus ottelua televisioida Nelosella, kyseessä todella tärkeä ottelu, eikä pelkästään kentällä, tiedän kyllä että on eri päivä mutta voisi silti, ei taida "hinttikanavan" lompakko kestää.
Ootkos varma, ettei toisten osaotteluiden aikaan näytetä neloselta Poolin peliä, kun se taitaa osua keskiviikolle??
- l.brandy
ruotsialukemassa kirjoitti:
Ootkos varma, ettei toisten osaotteluiden aikaan näytetä neloselta Poolin peliä, kun se taitaa osua keskiviikolle??
ja näkyä, hyvä niin.
- blackmagictiger
ruotsialukemassa kirjoitti:
MUTTA AINAKI PSG JA ITALIASTA JUVENTUS ON KOVIA.
- Jans
AC Milan - Inter on ihan helvetin tylsä 0-0-peli, jossa tulee yksi maalipaikka molempiin suuntiin. Kuka muistaa italialaisten keskinäisen kammottavan finaalin jokunen vuosi sitten? Ei italialaisia, kiitos. Chelski - Bayern oli fiksu valinta, jälkikäteen osoittautui vielä fiksummaksi, kun Miklulla on säänssit päästä kehiin!
- Moskito
Näin jälkikäteen voi kyllä sanoa, että osui kohdalleen TV-pelin valinta. Paljon maaleja ja tilanteita, eli hyvä peli vaikka (mun mielestä) väärä joukkue voitti! :) Ja pääsihän se Miklukin koskemaan palloon..
Tosin ei tullut Milanon derbystäkään nolla-nollaa, onneksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007