Torstain talli

Tervetuloa höpinätalliin, moottoreilla tai ilman, asialla tai asiatta 😁

147

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Voi kyllä koskettaa 💔💖


      • Ihan kiva. :)


    • Mieki laita biisiä talliin. Lindseyta vaihteeks 😉 Mulla tuli tästä videosta jännällä tavalla tosi lämmin olo. Ei semmonen kuuma kun joskus joistaki tullee 😅 vaan semmonen pehmeän lämmin..
      https://youtu.be/ScVWkYZkZFk

      • Tykkään, ja ymmärrän mistä puhut 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tykkään, ja ymmärrän mistä puhut 😊

        Sie jos kuka ymmärrät 😉


      • Voi juukeli, eksyin näköjään majaan pulisemaan 🙄 Laitetaas postaus tänne talliin minne se kuuluu. Ja se kuuluu näin:

        Huomenta Juniori 😊 Jebo, tännään olis virallisesti viimeinen työpäivä ennen lommoo, mutta työlaitteet pittää pittää matkassa ja parina päivänä täytynee niillä jottain tehäkkin. Mutta eipä se minua rassaa, piäassii että asiat soljuu hihnalla etteenpäin 🌼
        Sinun 🐴 mahtuu talliin mainiosti, on niin niukkaruokainenkin ja vähään tyytyvä, ”low maintenance” toisella kotimaisella ilmaistuna. Kavereina hällä on muiden muassa 🐔🐰🐖🦜🐮🐥🕷🦓. Sulassa sovussa kaikki. Tarjoilin just ruuat ja juomat avasin pihaton ovet jotta pääsevät jaloittelemaan ja mitä kukakin nyt tykkää aamuaskareinaan duunata 😁
        Kuten huomaat Mehtis, työpöytä ammottaa jo tyhjyyttään kun on aikaa höpinöille 🙄 Mutta nyt täytyy ruveta ees itelle teeskentelemään kiireistä 🏃🏻‍♀️työpäivää 😅
        Toivotan sulle (teille) positiivista perjantaita 💐Kaippa se tämäkin jossain välissä meille näyttäytyy 🌤
        😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi juukeli, eksyin näköjään majaan pulisemaan 🙄 Laitetaas postaus tänne talliin minne se kuuluu. Ja se kuuluu näin:

        Huomenta Juniori 😊 Jebo, tännään olis virallisesti viimeinen työpäivä ennen lommoo, mutta työlaitteet pittää pittää matkassa ja parina päivänä täytynee niillä jottain tehäkkin. Mutta eipä se minua rassaa, piäassii että asiat soljuu hihnalla etteenpäin 🌼
        Sinun 🐴 mahtuu talliin mainiosti, on niin niukkaruokainenkin ja vähään tyytyvä, ”low maintenance” toisella kotimaisella ilmaistuna. Kavereina hällä on muiden muassa 🐔🐰🐖🦜🐮🐥🕷🦓. Sulassa sovussa kaikki. Tarjoilin just ruuat ja juomat avasin pihaton ovet jotta pääsevät jaloittelemaan ja mitä kukakin nyt tykkää aamuaskareinaan duunata 😁
        Kuten huomaat Mehtis, työpöytä ammottaa jo tyhjyyttään kun on aikaa höpinöille 🙄 Mutta nyt täytyy ruveta ees itelle teeskentelemään kiireistä 🏃🏻‍♀️työpäivää 😅
        Toivotan sulle (teille) positiivista perjantaita 💐Kaippa se tämäkin jossain välissä meille näyttäytyy 🌤
        😁

        Moikka Kukkis 😊
        Jep jep, viimestä lomapäivää viiään täällä. Onneks on kuitenki vielä viikonloppu. Maanantaina sitten alotellaan työpostin perkaamisella, mitä onkin aikamoinen kasa tullu kun oon muutaman kerran vilkassu. Maanantaina onki sopivasti unikeonpäivä eli saapa nähhä oonko ajoissa konneen äärellä 😅
        Sen pimatsun (jonka näin toissapäivänä) suhteen kävi muutens aika jännä juttu. Tai en mä tiiä olisko sen muitten mielestä jännä, mutta mun mielestä oli mutta miepä nyt jännityn kuin myös kuumenen aika heleposti 😁 Sanotaanko lyhykäisyyvessään kuitenkin näin, jotta me törmättiin toisenki kerran (eilen).
        Sie taijat olla jo lomamoodissa, jalat pöyvällä tai jotaki 😉
        Mie juoksentelin kylillä. Piti käyvä kaupassa ja hommata vähän muutaki...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis 😊
        Jep jep, viimestä lomapäivää viiään täällä. Onneks on kuitenki vielä viikonloppu. Maanantaina sitten alotellaan työpostin perkaamisella, mitä onkin aikamoinen kasa tullu kun oon muutaman kerran vilkassu. Maanantaina onki sopivasti unikeonpäivä eli saapa nähhä oonko ajoissa konneen äärellä 😅
        Sen pimatsun (jonka näin toissapäivänä) suhteen kävi muutens aika jännä juttu. Tai en mä tiiä olisko sen muitten mielestä jännä, mutta mun mielestä oli mutta miepä nyt jännityn kuin myös kuumenen aika heleposti 😁 Sanotaanko lyhykäisyyvessään kuitenkin näin, jotta me törmättiin toisenki kerran (eilen).
        Sie taijat olla jo lomamoodissa, jalat pöyvällä tai jotaki 😉
        Mie juoksentelin kylillä. Piti käyvä kaupassa ja hommata vähän muutaki...

        Ps. Katoin tuon linkittämäni (Lindseyn) videon hetki sitten uuvestaan. Ja sama vaikutus, lämpönen ja hyvä olo. Ai hitto että mie tykkään tuosta tyypistä. On kyllä melkonen pakkaus 😍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi juukeli, eksyin näköjään majaan pulisemaan 🙄 Laitetaas postaus tänne talliin minne se kuuluu. Ja se kuuluu näin:

        Huomenta Juniori 😊 Jebo, tännään olis virallisesti viimeinen työpäivä ennen lommoo, mutta työlaitteet pittää pittää matkassa ja parina päivänä täytynee niillä jottain tehäkkin. Mutta eipä se minua rassaa, piäassii että asiat soljuu hihnalla etteenpäin 🌼
        Sinun 🐴 mahtuu talliin mainiosti, on niin niukkaruokainenkin ja vähään tyytyvä, ”low maintenance” toisella kotimaisella ilmaistuna. Kavereina hällä on muiden muassa 🐔🐰🐖🦜🐮🐥🕷🦓. Sulassa sovussa kaikki. Tarjoilin just ruuat ja juomat avasin pihaton ovet jotta pääsevät jaloittelemaan ja mitä kukakin nyt tykkää aamuaskareinaan duunata 😁
        Kuten huomaat Mehtis, työpöytä ammottaa jo tyhjyyttään kun on aikaa höpinöille 🙄 Mutta nyt täytyy ruveta ees itelle teeskentelemään kiireistä 🏃🏻‍♀️työpäivää 😅
        Toivotan sulle (teille) positiivista perjantaita 💐Kaippa se tämäkin jossain välissä meille näyttäytyy 🌤
        😁

        Mie otan nyt vappauven tipauttaa tänne talliin toisenki saman viuluvirtuoosin biisin 😄
        Tahtosin olla tuo viulu jota hän vinguttaa 😅
        https://youtu.be/pRPOztxXWlQ


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Katoin tuon linkittämäni (Lindseyn) videon hetki sitten uuvestaan. Ja sama vaikutus, lämpönen ja hyvä olo. Ai hitto että mie tykkään tuosta tyypistä. On kyllä melkonen pakkaus 😍

        On se! Miekään en yleensä tanssia välitä katsoa mutta tämä menee aivan omiin ulottuvuuksiinsa visuaalisuudella ja musiikilla. Kaikki elementit sopivat niin hyvin yhteen 👍😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis 😊
        Jep jep, viimestä lomapäivää viiään täällä. Onneks on kuitenki vielä viikonloppu. Maanantaina sitten alotellaan työpostin perkaamisella, mitä onkin aikamoinen kasa tullu kun oon muutaman kerran vilkassu. Maanantaina onki sopivasti unikeonpäivä eli saapa nähhä oonko ajoissa konneen äärellä 😅
        Sen pimatsun (jonka näin toissapäivänä) suhteen kävi muutens aika jännä juttu. Tai en mä tiiä olisko sen muitten mielestä jännä, mutta mun mielestä oli mutta miepä nyt jännityn kuin myös kuumenen aika heleposti 😁 Sanotaanko lyhykäisyyvessään kuitenkin näin, jotta me törmättiin toisenki kerran (eilen).
        Sie taijat olla jo lomamoodissa, jalat pöyvällä tai jotaki 😉
        Mie juoksentelin kylillä. Piti käyvä kaupassa ja hommata vähän muutaki...

        Hyvä että on loman jälkeen vielä viikonloppu aikaa siirtyä työmoodiin.
        Vae sellasta 😉, pitääkö sun Mehtis tehä jo toimintasuunnitelma kolmannen törmäyksen sattuessa, joka väistämättä on edessä 😅
        Mie lähen nyt vuorostani kauppakeskukseen. Pitääkin olla valppaana mahdollisten törmäysten varalta 👀 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis 😊
        Jep jep, viimestä lomapäivää viiään täällä. Onneks on kuitenki vielä viikonloppu. Maanantaina sitten alotellaan työpostin perkaamisella, mitä onkin aikamoinen kasa tullu kun oon muutaman kerran vilkassu. Maanantaina onki sopivasti unikeonpäivä eli saapa nähhä oonko ajoissa konneen äärellä 😅
        Sen pimatsun (jonka näin toissapäivänä) suhteen kävi muutens aika jännä juttu. Tai en mä tiiä olisko sen muitten mielestä jännä, mutta mun mielestä oli mutta miepä nyt jännityn kuin myös kuumenen aika heleposti 😁 Sanotaanko lyhykäisyyvessään kuitenkin näin, jotta me törmättiin toisenki kerran (eilen).
        Sie taijat olla jo lomamoodissa, jalat pöyvällä tai jotaki 😉
        Mie juoksentelin kylillä. Piti käyvä kaupassa ja hommata vähän muutaki...

        No tuo on jännä juttu! 🥰 Kävipäs ihanasti kun kohtasitte noin pian uudestaan! 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on jännä juttu! 🥰 Kävipäs ihanasti kun kohtasitte noin pian uudestaan! 😍

        Tässä saattaa olla vähän ossaa ja arpaa sillä, jotta me ollaanki näköjään melekeen naapureita 😅 ja selvis siinä toinennii juttu mistä en täällä virka, kun ei oo koukkuakaan 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä että on loman jälkeen vielä viikonloppu aikaa siirtyä työmoodiin.
        Vae sellasta 😉, pitääkö sun Mehtis tehä jo toimintasuunnitelma kolmannen törmäyksen sattuessa, joka väistämättä on edessä 😅
        Mie lähen nyt vuorostani kauppakeskukseen. Pitääkin olla valppaana mahdollisten törmäysten varalta 👀 😁

        Mihinkähän K-keskukseen se Kukkis lähti 😅 No parempi etten tiiä 😁 Toivottavasti et kuitenka törmäile siellä mihkään, ainakaan sillä tavalla kirjaimellisesti. Mutta mukavat kohtaamiset sitte erikseen, ne suon siulle toki 😊 Ei ole suunnitelmia mulla tämän pimatsun suhteen. Tuossa anonyymille jo kirjotinki, jotta selvis että ollaan melekeen naapureita. Kohtaamisia ei siis varmasti voi välttää. Mun "suunnitelmiin" kuuluu kuitenkin ihan toinen nainen tällä hetkellä, niinku Kukkanen hyvin tiiät 😉 Kaikki ei vaan aina mene suunnitelmien mukkaan, mutta katellaan...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä saattaa olla vähän ossaa ja arpaa sillä, jotta me ollaanki näköjään melekeen naapureita 😅 ja selvis siinä toinennii juttu mistä en täällä virka, kun ei oo koukkuakaan 😁

        Puhuitko hänen kanssa jotain? 😍


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mihinkähän K-keskukseen se Kukkis lähti 😅 No parempi etten tiiä 😁 Toivottavasti et kuitenka törmäile siellä mihkään, ainakaan sillä tavalla kirjaimellisesti. Mutta mukavat kohtaamiset sitte erikseen, ne suon siulle toki 😊 Ei ole suunnitelmia mulla tämän pimatsun suhteen. Tuossa anonyymille jo kirjotinki, jotta selvis että ollaan melekeen naapureita. Kohtaamisia ei siis varmasti voi välttää. Mun "suunnitelmiin" kuuluu kuitenkin ihan toinen nainen tällä hetkellä, niinku Kukkanen hyvin tiiät 😉 Kaikki ei vaan aina mene suunnitelmien mukkaan, mutta katellaan...

        Ai okei, sul on joku toinen erityinen mielessä! 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuitko hänen kanssa jotain? 😍

        Kyllä myö hetken aikaa smalltalkattiin 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai okei, sul on joku toinen erityinen mielessä! 😍

        Hän on mielessä hyvin hyvin ussein 😉❤️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä myö hetken aikaa smalltalkattiin 😁

        Hienoo, et löytyy tällee korona-aikana läheltä seuraa. Kun ei välttämättä pääse harrastuksensa pariin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo, et löytyy tällee korona-aikana läheltä seuraa. Kun ei välttämättä pääse harrastuksensa pariin.

        Juu hienoo on, kunhan ei löyvy liian läheltä 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mihinkähän K-keskukseen se Kukkis lähti 😅 No parempi etten tiiä 😁 Toivottavasti et kuitenka törmäile siellä mihkään, ainakaan sillä tavalla kirjaimellisesti. Mutta mukavat kohtaamiset sitte erikseen, ne suon siulle toki 😊 Ei ole suunnitelmia mulla tämän pimatsun suhteen. Tuossa anonyymille jo kirjotinki, jotta selvis että ollaan melekeen naapureita. Kohtaamisia ei siis varmasti voi välttää. Mun "suunnitelmiin" kuuluu kuitenkin ihan toinen nainen tällä hetkellä, niinku Kukkanen hyvin tiiät 😉 Kaikki ei vaan aina mene suunnitelmien mukkaan, mutta katellaan...

        Tiiän tiiän Mehtis 😊 Mutta aina on hyvä pitää lämpimät suhteet myös naapureihin 😉 Ja mistäs tietää jos hällä oiskin suunnitelmia sinun suhteen, varrauppa siihenkin 😏
        No olin tietty siellä yhessä isossa yhen ison tien varrella 😉 Löysin mitä hain ja poonuksena parit katseenvaihdot. Harjoittelemalla oppii ja kk on selvästi potentiaalinen paikka zoomailuun 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiiän tiiän Mehtis 😊 Mutta aina on hyvä pitää lämpimät suhteet myös naapureihin 😉 Ja mistäs tietää jos hällä oiskin suunnitelmia sinun suhteen, varrauppa siihenkin 😏
        No olin tietty siellä yhessä isossa yhen ison tien varrella 😉 Löysin mitä hain ja poonuksena parit katseenvaihdot. Harjoittelemalla oppii ja kk on selvästi potentiaalinen paikka zoomailuun 😁

        No sitten se ei ollu tuo meijän kk missä sie zoomailit, kun se on aika pieni ja pienen tien varrella 😁 Miepä luulen jotta ei oo mittään suunnitelmia tuolla pimun meikäläisen suhteen ja parempi niin 😅 Ootko sä kiireinen nytte Kukkis? Lomallahan on tunnetusti kiire...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitten se ei ollu tuo meijän kk missä sie zoomailit, kun se on aika pieni ja pienen tien varrella 😁 Miepä luulen jotta ei oo mittään suunnitelmia tuolla pimun meikäläisen suhteen ja parempi niin 😅 Ootko sä kiireinen nytte Kukkis? Lomallahan on tunnetusti kiire...

        Pimulla


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitten se ei ollu tuo meijän kk missä sie zoomailit, kun se on aika pieni ja pienen tien varrella 😁 Miepä luulen jotta ei oo mittään suunnitelmia tuolla pimun meikäläisen suhteen ja parempi niin 😅 Ootko sä kiireinen nytte Kukkis? Lomallahan on tunnetusti kiire...

        Huomenta Mustikkasuu 😊
        Luin nuo eiliset postit toisesta keskustelusta. Omituista käytöstä, niin tekoälliltä kuin joiltain muiltakin 😔

        Tässä on joo kehkeytynyt ohjelmaa, menoa ja meininkiä. Mulla on sellanen aavistus että sullakin on kivaa ohjelmaa tälle päivälle tiedossa 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huomenta Mustikkasuu 😊
        Luin nuo eiliset postit toisesta keskustelusta. Omituista käytöstä, niin tekoälliltä kuin joiltain muiltakin 😔

        Tässä on joo kehkeytynyt ohjelmaa, menoa ja meininkiä. Mulla on sellanen aavistus että sullakin on kivaa ohjelmaa tälle päivälle tiedossa 😉

        Moi Kukkanen 🌷
        Siitä ketjusta ei tullu aivan toivotunlainen ja oman osani sen suttaamisessa tein mieki 😔 Pari runoa siitä alusta oli lähteny. Toisen ehin lukea kokonaan, enkä siinä mittään sääntöjen vastasta nähny. Toisesta näin vaan pätkän tuolla ilmotuksissa. Liekö parasta vaan pysyä näissä höpöttely- tai kiukkuketjuissa. Pysyvät helpommin otsikon ja aiheen sisällä.
        Aika ajoin tulee tuommosta erikoisempaa kommenttia, mutta oonhan mie saanu täällä jos minkälaista. Välillä oon ollu jonku mielestä mies, sitte 007 ja joskus palakattu mikä lie 😅 Siihen kai tuo yksikin eilen taas viittas, kun uudemman kerran luin.
        Mie oisin pyytäny sua eilen teelle, mutta sie viipotit niin kauheeta kyytiä, jotta enhän mä perässä pysyny 😉
        No sitte mie jutskasin lesbocafeessa 😅
        Bi-puolella ei oo koskaan kettään tai jos on niin sitte ne on miehiä ja niitten kanssa en ala tsättäämään 😁
        Toivottavasti sun ohjelmat, menot ja meiningit on mukavia. Mä kerkisin äsken käyvä lähikaupassa, mutta mitään muuta en oo oikein kerinnykään. Illemmalle on ohjelmaa ja saa nähhä mitä se tuo tullessaan. Mukavaa lauantaita Kukkis 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkanen 🌷
        Siitä ketjusta ei tullu aivan toivotunlainen ja oman osani sen suttaamisessa tein mieki 😔 Pari runoa siitä alusta oli lähteny. Toisen ehin lukea kokonaan, enkä siinä mittään sääntöjen vastasta nähny. Toisesta näin vaan pätkän tuolla ilmotuksissa. Liekö parasta vaan pysyä näissä höpöttely- tai kiukkuketjuissa. Pysyvät helpommin otsikon ja aiheen sisällä.
        Aika ajoin tulee tuommosta erikoisempaa kommenttia, mutta oonhan mie saanu täällä jos minkälaista. Välillä oon ollu jonku mielestä mies, sitte 007 ja joskus palakattu mikä lie 😅 Siihen kai tuo yksikin eilen taas viittas, kun uudemman kerran luin.
        Mie oisin pyytäny sua eilen teelle, mutta sie viipotit niin kauheeta kyytiä, jotta enhän mä perässä pysyny 😉
        No sitte mie jutskasin lesbocafeessa 😅
        Bi-puolella ei oo koskaan kettään tai jos on niin sitte ne on miehiä ja niitten kanssa en ala tsättäämään 😁
        Toivottavasti sun ohjelmat, menot ja meiningit on mukavia. Mä kerkisin äsken käyvä lähikaupassa, mutta mitään muuta en oo oikein kerinnykään. Illemmalle on ohjelmaa ja saa nähhä mitä se tuo tullessaan. Mukavaa lauantaita Kukkis 😊

        Mukavaa päivää sullekin 🌲ja myötäisiä tuulia mitä sitten ohjelmassa onkin ❣️Juuaan Mehtis kupposet sitten kun taas osutaan tallille yhtäaikaa 🌻😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mukavaa päivää sullekin 🌲ja myötäisiä tuulia mitä sitten ohjelmassa onkin ❣️Juuaan Mehtis kupposet sitten kun taas osutaan tallille yhtäaikaa 🌻😊

        Kiitti Kukkis 😊 Myötäisten jälkeen on ussein vastasta, mutta koitetaan ottaa hetkistä irti se mitä on otettavissa. Toivottavasti osutaan jossain kohtaa sammaan aikaan tontille 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä saattaa olla vähän ossaa ja arpaa sillä, jotta me ollaanki näköjään melekeen naapureita 😅 ja selvis siinä toinennii juttu mistä en täällä virka, kun ei oo koukkuakaan 😁

        Olisinko se minä 😃Haluaisin olla😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisinko se minä 😃Haluaisin olla😉

        Vaikia mennä sanomaan 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mukavaa päivää sullekin 🌲ja myötäisiä tuulia mitä sitten ohjelmassa onkin ❣️Juuaan Mehtis kupposet sitten kun taas osutaan tallille yhtäaikaa 🌻😊

        Ei taija Kukkendaaluska olla talleilla... Kunhan huutelin 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei taija Kukkendaaluska olla talleilla... Kunhan huutelin 😁

        Moro Mehtis 🌻 Oli juu menoa ja meininkiä, erittäin spesiaalia sellaista koko päivä ja ilta. Kerron sitte kupposen äärellä 😊
        Tästä tulee hieno kesäpäivä, nautitaan siitä ☀️ Onko erityisiä suunnitelmia?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtis 🌻 Oli juu menoa ja meininkiä, erittäin spesiaalia sellaista koko päivä ja ilta. Kerron sitte kupposen äärellä 😊
        Tästä tulee hieno kesäpäivä, nautitaan siitä ☀️ Onko erityisiä suunnitelmia?

        Moikka Daaliani 😊
        Nythän se mie vuorostani palan halusta... 😅kuulla spesiaaleista menoista ja meiningeistä.
        Täällä taasen, niinku mie sanoin myötäisten jälkeen vähän sitä vastasta. Mitään ei sinällään oo tapahtunu, mutta mieli meinaa lähteä matalalle ja onkin jo melekeen lattiatasossa. Pelkään jotta mennee taas kovvaa jossain vaiheessa, ehkä piankin läpi parketista.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Daaliani 😊
        Nythän se mie vuorostani palan halusta... 😅kuulla spesiaaleista menoista ja meiningeistä.
        Täällä taasen, niinku mie sanoin myötäisten jälkeen vähän sitä vastasta. Mitään ei sinällään oo tapahtunu, mutta mieli meinaa lähteä matalalle ja onkin jo melekeen lattiatasossa. Pelkään jotta mennee taas kovvaa jossain vaiheessa, ehkä piankin läpi parketista.

        Voi ei... Ikävä kuulla 😕 Nytpä saatkin piiiiiiitkän lämpimän halauksen jos se yhtään auttaisi ja lohduttaisi ❣️


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi ei... Ikävä kuulla 😕 Nytpä saatkin piiiiiiitkän lämpimän halauksen jos se yhtään auttaisi ja lohduttaisi ❣️

        Auttaa se, tänks 💕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Auttaa se, tänks 💕

        Oletko käynyt puumaa ulkoiluttamassa 👟🧢?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oletko käynyt puumaa ulkoiluttamassa 👟🧢?

        En oo käyny. Harmitus ottaa nyt niin isoja harppauksia, etten tiiä auttaako ennää Puuman loikat. Makasin hetken aikaa nukahtamatta ja kroppa reagoi tuntemuksiin tällä hetkellä mm. ylimääräsillä ❤️pomppailuilla ja muljahteluilla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En oo käyny. Harmitus ottaa nyt niin isoja harppauksia, etten tiiä auttaako ennää Puuman loikat. Makasin hetken aikaa nukahtamatta ja kroppa reagoi tuntemuksiin tällä hetkellä mm. ylimääräsillä ❤️pomppailuilla ja muljahteluilla.

        Joo, sitä se tekkee mullakin kun on ikävät fiilikset tai stressiä, just levossa sitten 😔
        Vaikuttaako töiden alku?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo, sitä se tekkee mullakin kun on ikävät fiilikset tai stressiä, just levossa sitten 😔
        Vaikuttaako töiden alku?

        Ei tuo töiden alku mua kauheesti stressaa tai en ainaka myönnä. Saan tehhä vielä toistaseks etänä hommia, niin siinäkin mielessä töihinpaluu nyt helpompaa. Mielummin mä tietysti lomalla olisin. Se on ikävä kun nyt painaa ja pahasti...Sillon lähtee sitten helposti mieli apeaksi ja alakaa kiukuttammaan myös. Oon nyt menossa sitten ulkoiluttamaan vähän illemmalla sitä Puumaa kun siekin vähän vihjailit. Ulkoilutan sitte samalla muutaki tai mua ulkoilutetaan, ihan miltä kantilta asiaa nyt tahtoo kahtoa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei tuo töiden alku mua kauheesti stressaa tai en ainaka myönnä. Saan tehhä vielä toistaseks etänä hommia, niin siinäkin mielessä töihinpaluu nyt helpompaa. Mielummin mä tietysti lomalla olisin. Se on ikävä kun nyt painaa ja pahasti...Sillon lähtee sitten helposti mieli apeaksi ja alakaa kiukuttammaan myös. Oon nyt menossa sitten ulkoiluttamaan vähän illemmalla sitä Puumaa kun siekin vähän vihjailit. Ulkoilutan sitte samalla muutaki tai mua ulkoilutetaan, ihan miltä kantilta asiaa nyt tahtoo kahtoa.

        Hyvä että lähdet vielä ulos 😊
        Ymmärrän kyllä täysin harmituksesi ja ikävän ❣️
        Mullakin on vähän apea fiilis, on aina jonkun suuresti vaikuttaneen tapahtuman, elämyksen, juhlien tms. jälkeen. Mutta se on kai aika tavallista.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä että lähdet vielä ulos 😊
        Ymmärrän kyllä täysin harmituksesi ja ikävän ❣️
        Mullakin on vähän apea fiilis, on aina jonkun suuresti vaikuttaneen tapahtuman, elämyksen, juhlien tms. jälkeen. Mutta se on kai aika tavallista.

        Pitää se tuokin konsti taas kokkeilla. Sehän se sitten kans on kun ei ossaa niistä hyvistä hetkistä oikein ottaa kaikkea irti, kun takaraivossa ja muussakin kohtaa päätä pyörii vääränlaiset ajatukset... Ja ymmärrän tuon mitä kirjotit tuossa. Kai se on vähän semmonen paluu arkeen homma, kun tullaan siitä vuoristoradasta maan tasoon.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pitää se tuokin konsti taas kokkeilla. Sehän se sitten kans on kun ei ossaa niistä hyvistä hetkistä oikein ottaa kaikkea irti, kun takaraivossa ja muussakin kohtaa päätä pyörii vääränlaiset ajatukset... Ja ymmärrän tuon mitä kirjotit tuossa. Kai se on vähän semmonen paluu arkeen homma, kun tullaan siitä vuoristoradasta maan tasoon.

        Jep, sitä se on.
        Mulla on tapana surra jo etukäteen, silloin kun vielä on kivaa, sen kivan loppumista 😕 Joskus jo ennen kuin se edes on alkanut 🙄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jep, sitä se on.
        Mulla on tapana surra jo etukäteen, silloin kun vielä on kivaa, sen kivan loppumista 😕 Joskus jo ennen kuin se edes on alkanut 🙄

        Juuri näin Kukkis ja tuosta "tavasta" pitäs jotenkin päästä eroon.
        Mulla alko soimaan tämä biisi päässä
        https://youtu.be/CL4rTzpWumA



      • Käytöskukka kirjoitti:

        👍😌
        En tiiä millaisessa maastossa Mehtänainen liikut, mutta mie löysin tännään tällasia tattiloita 😋
        http://www.luontoportti.com/suomi/fi/sienet/herkkutatti

        Nyt mentiin vaan mettän vierestä hiekkatietä pitkin eikä poikettu polulle ollenkaan.
        Mie en oo kovin hyvä noiden sienten kanssa. Tunnistan pari semmosta sientä joita ei piä mennä syömään ja sen lisäks yhen syötävän varmuudella ja pari puolivarmasti 😅 Kyllä mä joskus ostan sienisalaattia eli en inhoa niitä. Enimmäkseen tulee kyllä syötyä vaan herkkusieniä. Ootkos sie tattiasiantuntija? 😄
        Kyllä tuo ulkoilu ja seura vähän piristi, mutta harmitus on kyllä vahvana edelleen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mentiin vaan mettän vierestä hiekkatietä pitkin eikä poikettu polulle ollenkaan.
        Mie en oo kovin hyvä noiden sienten kanssa. Tunnistan pari semmosta sientä joita ei piä mennä syömään ja sen lisäks yhen syötävän varmuudella ja pari puolivarmasti 😅 Kyllä mä joskus ostan sienisalaattia eli en inhoa niitä. Enimmäkseen tulee kyllä syötyä vaan herkkusieniä. Ootkos sie tattiasiantuntija? 😄
        Kyllä tuo ulkoilu ja seura vähän piristi, mutta harmitus on kyllä vahvana edelleen.

        Sienestys on mielipuuhaa, mutta poimin nykyään vain muutamaa lajia jotka maistuvat parhaiten. Parasta siinä on metsissä samoilu ja luonnon kaikenlainen tarkkailu ja aistiminen, vaikka eväitten kanssa. Miepä kokkaan sulle joskus oikein silkkisen tattirisoton 😉

        Opin muuten Mehtis itsestäni tänään jotain uutta, tässä iässä vielä 😅. Luin naapurikeskustelun viestejä ja mulle selkisi että olen aika vahvasti sellainen demiseksuaali. Koskaan kuullutkaan ennen... 😁 Mutta tunnistan kuvauksesta itseni.

        Ikävä jos harmitus vaivaa kovasti kun pitäisi kohta nukkumaan mennä. Saatko mielenrauhan ennen sitä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sienestys on mielipuuhaa, mutta poimin nykyään vain muutamaa lajia jotka maistuvat parhaiten. Parasta siinä on metsissä samoilu ja luonnon kaikenlainen tarkkailu ja aistiminen, vaikka eväitten kanssa. Miepä kokkaan sulle joskus oikein silkkisen tattirisoton 😉

        Opin muuten Mehtis itsestäni tänään jotain uutta, tässä iässä vielä 😅. Luin naapurikeskustelun viestejä ja mulle selkisi että olen aika vahvasti sellainen demiseksuaali. Koskaan kuullutkaan ennen... 😁 Mutta tunnistan kuvauksesta itseni.

        Ikävä jos harmitus vaivaa kovasti kun pitäisi kohta nukkumaan mennä. Saatko mielenrauhan ennen sitä?

        Mikäs tuommonen demiseksuaali oikeen on? 😂 Liekö oon mieki semmonen tietämättäni. Ei tässä ajatuksiltaan rauhaa saa, mutta jossain kohtaa se vaan koitettava sitten saaha unta. Mä oon erikoistunut marjoihin ja niistä tunnistan ne mitkä on tarpeen tunnistaa ja mitä kerrään eli pääasiallisesti mustikka, puolukka ja vadelma. Metsämansikoita kans välillä löytää ja ne on kyllä herkkua.


      • Hyvä biisi ja olipa ihana musiikkivideo ❤


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäs tuommonen demiseksuaali oikeen on? 😂 Liekö oon mieki semmonen tietämättäni. Ei tässä ajatuksiltaan rauhaa saa, mutta jossain kohtaa se vaan koitettava sitten saaha unta. Mä oon erikoistunut marjoihin ja niistä tunnistan ne mitkä on tarpeen tunnistaa ja mitä kerrään eli pääasiallisesti mustikka, puolukka ja vadelma. Metsämansikoita kans välillä löytää ja ne on kyllä herkkua.

        Hyvä, sudenmarjat jätät mehtään 😊 Vattua ois kiva tänä vuonna taas muuten saaha.

        Se ”demi”, ei ole mittään tekemistä Demi-lehden kanssa vaan ”henkilö ei koe seksuaalista halua toista kohtaan ennen kuin suhteessa on mukana rakkautta, luottamusta ja kiintymystä.”
        Minusta tämä on selviö, mutta kaikille ilmeisesti ei... 🤔?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä, sudenmarjat jätät mehtään 😊 Vattua ois kiva tänä vuonna taas muuten saaha.

        Se ”demi”, ei ole mittään tekemistä Demi-lehden kanssa vaan ”henkilö ei koe seksuaalista halua toista kohtaan ennen kuin suhteessa on mukana rakkautta, luottamusta ja kiintymystä.”
        Minusta tämä on selviö, mutta kaikille ilmeisesti ei... 🤔?

        Mulla tuli tuosta Demistä mieleen, jotta mulle tuli joskus muinoin semmonen lehti ku Regina ja sitte semmonen ku Sinä&Minä. Niissä oli jottain pussaustarinoita ja muuta en muistakaan😁 Oon mie sitte ainaki semisti tuommonen demi.


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Hyvä biisi ja olipa ihana musiikkivideo ❤

        Ihan mielenkiinnosta välikysymys, jos sallit, mihin biisiin viittaat? Vaikea joskus seurata mihin postiin vastaukset liittyvät.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla tuli tuosta Demistä mieleen, jotta mulle tuli joskus muinoin semmonen lehti ku Regina ja sitte semmonen ku Sinä&Minä. Niissä oli jottain pussaustarinoita ja muuta en muistakaan😁 Oon mie sitte ainaki semisti tuommonen demi.

        Hyvä semi-demi! Muistan ne lehdet 😆huh, ne oli tosi rohkeita stooreja siihen aikaan 😂😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä semi-demi! Muistan ne lehdet 😆huh, ne oli tosi rohkeita stooreja siihen aikaan 😂😂

        Niin oli ihan mahotonta p.rnoa mitä naama punasena luettiin 😅 Mutta muistatkos mitä Reginan keskiaukeemalla oli? En muista oliko SinäMinässä...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta välikysymys, jos sallit, mihin biisiin viittaat? Vaikea joskus seurata mihin postiin vastaukset liittyvät.

        First light 💛


      • Fructus-83 kirjoitti:

        First light 💛

        En oikein näitä keskusteluita jatkuvasti seuraa, jos ei suoraa mainintaa itselle,mutra tuon kuuntelin ja tykkäsin kovasti. Kaunis ja ihana 😍❤


      • Fructus-83 kirjoitti:

        First light 💛

        Jes 👍😌


      • Fructus-83 kirjoitti:

        En oikein näitä keskusteluita jatkuvasti seuraa, jos ei suoraa mainintaa itselle,mutra tuon kuuntelin ja tykkäsin kovasti. Kaunis ja ihana 😍❤

        Mie oon kahtonu tuon jo monen monituista kertaa ja joka kerralla tullee lämpö kehoon. Saispa kuunnella ja kattoa tämän nyt erään ihanan kainalossa 😌


      • Fructus-83 kirjoitti:

        En oikein näitä keskusteluita jatkuvasti seuraa, jos ei suoraa mainintaa itselle,mutra tuon kuuntelin ja tykkäsin kovasti. Kaunis ja ihana 😍❤

        On se!
        Kukin kulkee täällä omalla tyylillään 😊 Ite tykkään jutella profiilien kanssa, syntyy tarinaa ja historiaa, toisin kuin anonyymien kanssa. Sustakin olisi kiva kuulla täällä useammin 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie oon kahtonu tuon jo monen monituista kertaa ja joka kerralla tullee lämpö kehoon. Saispa kuunnella ja kattoa tämän nyt erään ihanan kainalossa 😌

        Mä tykkään myös tuollasista. Vaan kuuleppas... Jos sulla on joku ihana niin mars mars hänen kainaloon. Ei elämää oo annettu tuhlattavaksi 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On se!
        Kukin kulkee täällä omalla tyylillään 😊 Ite tykkään jutella profiilien kanssa, syntyy tarinaa ja historiaa, toisin kuin anonyymien kanssa. Sustakin olisi kiva kuulla täällä useammin 😊

        Niin no, minä oon enemmän sellanen tosielämän ihminen. 🙃😊


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Niin no, minä oon enemmän sellanen tosielämän ihminen. 🙃😊

        Kukin omalla tyylillään toki. Ja välillä täällä käynkin kääntymässä kun on aikaa tai ei uni tule.


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Mä tykkään myös tuollasista. Vaan kuuleppas... Jos sulla on joku ihana niin mars mars hänen kainaloon. Ei elämää oo annettu tuhlattavaksi 😉

        Ei ole itestä kiinni kaikki ja aina ei voi olla siellä missä tahtos, mutta kiitos kehotuksesta 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole itestä kiinni kaikki ja aina ei voi olla siellä missä tahtos, mutta kiitos kehotuksesta 😉

        Hmm... Kuulostaa mielenkiintoiselta... Mutta, en tiedä... Joskus nuo on vain tekosyitä. Onko sinulla? 😊


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Hmm... Kuulostaa mielenkiintoiselta... Mutta, en tiedä... Joskus nuo on vain tekosyitä. Onko sinulla? 😊

        Sitähän on vaikea mennä sanomaan mitkä on todellisia syitä, mutta kyllä mä aikataululliset (töiden ajankohta) ja ajoittaisen kiireen ja jopa väsymyksenkin ymmärrän, mutta...Itse näkisin useammin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitähän on vaikea mennä sanomaan mitkä on todellisia syitä, mutta kyllä mä aikataululliset (töiden ajankohta) ja ajoittaisen kiireen ja jopa väsymyksenkin ymmärrän, mutta...Itse näkisin useammin.

        Kyllä ne kiireet vielä jossakin kohtaa hellittää niin paljon, että kaikkukaverillesikin on aikaa. Ihanaa kun sinulla joku joka saa lämpimiä tunteita. ❤ Itse taidan nukahtaa kohta jälleen yksin.


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Kyllä ne kiireet vielä jossakin kohtaa hellittää niin paljon, että kaikkukaverillesikin on aikaa. Ihanaa kun sinulla joku joka saa lämpimiä tunteita. ❤ Itse taidan nukahtaa kohta jälleen yksin.

        Etköhän sie sieltä tosielämästä jonkun piakkoinkin löyvä tai saattaahan sen löytää mistä vaan. Eikä se aina ettimällä löyvy vaan voipi hypätä millon vaan se rakkaus etteen ihan yllättäen. Pietään peukkua jotta näin sulle käy 😉👍


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Etköhän sie sieltä tosielämästä jonkun piakkoinkin löyvä tai saattaahan sen löytää mistä vaan. Eikä se aina ettimällä löyvy vaan voipi hypätä millon vaan se rakkaus etteen ihan yllättäen. Pietään peukkua jotta näin sulle käy 😉👍

        Ei, älä piä peukkuja siihen. 🙃 Näin on oikeastaan aivan hyvä. Taidan nyt tosielämässä juosta jokaista lesboa karkuun ja keksiä jonkinnäköisiä tekosyitä miksi en tapaisi ketään. 🙈


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Ei, älä piä peukkuja siihen. 🙃 Näin on oikeastaan aivan hyvä. Taidan nyt tosielämässä juosta jokaista lesboa karkuun ja keksiä jonkinnäköisiä tekosyitä miksi en tapaisi ketään. 🙈

        No selvä jos tämä on tahtosi ja tilanne on sulle sopiva 😉 Sulla pysyy ainaki kunto kohillaan kun juoksentelet eestaas 😁 Mie en oo enää nykysellään, josko en oo ollu ennenkään maratoonikunnossa, mutta eipä mua oo kukaan enää liioin koittanukaan, saaha kiinni nääs 😅 Nyt pitäs varmaan ite koittaa saaha unen päästä kii ja vettää lähemmäs. Kauniita unia Fructus 😊😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No selvä jos tämä on tahtosi ja tilanne on sulle sopiva 😉 Sulla pysyy ainaki kunto kohillaan kun juoksentelet eestaas 😁 Mie en oo enää nykysellään, josko en oo ollu ennenkään maratoonikunnossa, mutta eipä mua oo kukaan enää liioin koittanukaan, saaha kiinni nääs 😅 Nyt pitäs varmaan ite koittaa saaha unen päästä kii ja vettää lähemmäs. Kauniita unia Fructus 😊😴

        Ei minuakaan niin moni kiinni yritä, että maratoonilke lähtis. 😁 Ehkä ilmaisin väärin. Just meinasin ehdottaa chattia sulle, mutta väsyitkin jo ja sopivaan aikaan. Hyvää yötä 😊


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Ei minuakaan niin moni kiinni yritä, että maratoonilke lähtis. 😁 Ehkä ilmaisin väärin. Just meinasin ehdottaa chattia sulle, mutta väsyitkin jo ja sopivaan aikaan. Hyvää yötä 😊

        😄 💃👉 🕧 - > 🛌💤


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        First light 💛

        Onpa ihana biisi 💖
        Vaati kyl pari kuuntelukertaa ensin, mut sit tykästyin niin paljon. 🙏


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Ei, älä piä peukkuja siihen. 🙃 Näin on oikeastaan aivan hyvä. Taidan nyt tosielämässä juosta jokaista lesboa karkuun ja keksiä jonkinnäköisiä tekosyitä miksi en tapaisi ketään. 🙈

        Yksinolo on välillä hyväksi. Ehkä kuitenkin kaipaat naista oikeaa vielä jossain vaiheessa tai hieman edes salaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinolo on välillä hyväksi. Ehkä kuitenkin kaipaat naista oikeaa vielä jossain vaiheessa tai hieman edes salaa?

        Ehkä vielä uskallan jossaki kohtaa. Eihän sitä tiedä. 😊 Vuosi on erosta aikaa. Jospa vielä joskus joku itselle (ja lapsilleni) oikea nainen tulee vastaan ja asiat soljuu kevyesti ja hyvin omiin yhteisiin uomiinsa ilman sen suurempia taistoja ja draamoja. En minä oo loppuelämän päätöstä tehnyt vaikken etsimällä etsikään ketään. 😊


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Ehkä vielä uskallan jossaki kohtaa. Eihän sitä tiedä. 😊 Vuosi on erosta aikaa. Jospa vielä joskus joku itselle (ja lapsilleni) oikea nainen tulee vastaan ja asiat soljuu kevyesti ja hyvin omiin yhteisiin uomiinsa ilman sen suurempia taistoja ja draamoja. En minä oo loppuelämän päätöstä tehnyt vaikken etsimällä etsikään ketään. 😊

        Juu lapset kannattaa pitää etusijalla, ovat pieniä vähän aikaa. Mullakin vuosia mennyt ilman parisuhdetta pitkän suhteen päätyttyä, mutta kotona on vielä lapsia joten lapset edellä elellään. Silti välillä kaipuu syliin iskee, ehkä vielä joskus..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu lapset kannattaa pitää etusijalla, ovat pieniä vähän aikaa. Mullakin vuosia mennyt ilman parisuhdetta pitkän suhteen päätyttyä, mutta kotona on vielä lapsia joten lapset edellä elellään. Silti välillä kaipuu syliin iskee, ehkä vielä joskus..

        Aivan. "Ehkä" on oikein hyvä sana. Se antaa tilaa liikkua ja edetä sopivaan tahtiin. 😊 Minulle jo jokunen tuttavapiiristä on ehdotellut kaikenlaisia Tindereitä ja treffejä jne. Näihin oon nyt toistaiseksi ollut "hyvin kiireinen" 🙂 Joku pvä kenties enää en.


    • Anonyymi

      Perjantai ja siivouspäivä. Imurin ratsuksi otin ja tangoon taivutin.

      • Taipuko hyvin vai jouvuitko pitkäänkin taivuttelemaan? 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taipuko hyvin vai jouvuitko pitkäänkin taivuttelemaan? 😄

        Hyvin taipuu sohvan alta imuroidessa..


      • Onk sulkii Robo imurina vai joku perinteisempi malli? Aattelin vaan että kuinka Robo-rukka jaksaa tehä hommansa jos sinäkin siinä vielä päällä istut 😅 Ja tangon tahdissa vieläpä... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin taipuu sohvan alta imuroidessa..

        Ei hitto nauroin 😅


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Onk sulkii Robo imurina vai joku perinteisempi malli? Aattelin vaan että kuinka Robo-rukka jaksaa tehä hommansa jos sinäkin siinä vielä päällä istut 😅 Ja tangon tahdissa vieläpä... 😂

        Perinteinen. Täytyy imurissa varsi olla jotta tangoon taipuu.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto nauroin 😅

        Siivotessa pieni pilke silmäkulmassa, mielikuvitus valloillaan, musiikki ja leikkisyys. On niin tylsä työ kivempaa tehdä.🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perinteinen. Täytyy imurissa varsi olla jotta tangoon taipuu.😉

        Onko tuo letkulla vai ilman? Mie tangoaisin kyllä mieluiten semmosen varsimallin kanssa iliman letkuja. Sen kanssa vois myös vettää humppaa tai letkajenkkaa 💃


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko tuo letkulla vai ilman? Mie tangoaisin kyllä mieluiten semmosen varsimallin kanssa iliman letkuja. Sen kanssa vois myös vettää humppaa tai letkajenkkaa 💃

        On vartta ja letkua. Tangoon taipuva,malli. Sen jälkeen, kun on tangottu imurilla. On vuorossa narumopilla luutuilu. Se taipuukin sitten nopeampaan menoon ja sujuu humppa kevyesti sekä lattiat kiiltää puhtaana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vartta ja letkua. Tangoon taipuva,malli. Sen jälkeen, kun on tangottu imurilla. On vuorossa narumopilla luutuilu. Se taipuukin sitten nopeampaan menoon ja sujuu humppa kevyesti sekä lattiat kiiltää puhtaana.

        😁 No kyllä varmasti kiiltää ja itellä saattaa vähän posket punottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vartta ja letkua. Tangoon taipuva,malli. Sen jälkeen, kun on tangottu imurilla. On vuorossa narumopilla luutuilu. Se taipuukin sitten nopeampaan menoon ja sujuu humppa kevyesti sekä lattiat kiiltää puhtaana.

        😂😂


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 No kyllä varmasti kiiltää ja itellä saattaa vähän posket punottaa...

        Niinpä ja riippuu siitäkin ketä ajattelee siinä tanssin pyörteissä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja riippuu siitäkin ketä ajattelee siinä tanssin pyörteissä..

        No tämäpä on juuri se merkitsevä mikä eniten vaikuttaapi punasuuvven sävvyyn ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja riippuu siitäkin ketä ajattelee siinä tanssin pyörteissä..

        No minkäslainen varsi hänellä on..?😄🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vartta ja letkua. Tangoon taipuva,malli. Sen jälkeen, kun on tangottu imurilla. On vuorossa narumopilla luutuilu. Se taipuukin sitten nopeampaan menoon ja sujuu humppa kevyesti sekä lattiat kiiltää puhtaana.

        Ne lähti taas rallit soimaan päässä 🎵🎶 "....Varrella virran, varrella virran
        On vesi lämmin, uimaan vaan
        Varrella virran"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkäslainen varsi hänellä on..?😄🤣

        Sorja ja soma vaan harmi ettei oo mun oma..ainakaan viellä ja ehkei koskaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorja ja soma vaan harmi ettei oo mun oma..ainakaan viellä ja ehkei koskaan..

        Entäs jos ei oo sorja? (siroa ilmeisesti tarkoitit?) kelpaako kellekään jos ei oo kovin pikkuinen ja siro...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ei oo sorja? (siroa ilmeisesti tarkoitit?) kelpaako kellekään jos ei oo kovin pikkuinen ja siro...

        Kyllä kelpaa muodokaskin kunhan jaksaa puuhailla ja on itsensä kanssa sinut. Pääasia on, että on silmää ja sydäntä miellyttävä.


      • Anonyymi

        Tää oli nii hauska 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ei oo sorja? (siroa ilmeisesti tarkoitit?) kelpaako kellekään jos ei oo kovin pikkuinen ja siro...

        Ei hän sentäs mikään luuviulu ole, löytyy naiselliset muodot. Tykkään minua pitemmistä naisista vaikka sopii lyhyempikin, jos onnistuu mun sydämeen uimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän sentäs mikään luuviulu ole, löytyy naiselliset muodot. Tykkään minua pitemmistä naisista vaikka sopii lyhyempikin, jos onnistuu mun sydämeen uimaan.

        Onko väliä tyylillä, sammakko, rintauinti, seljällään..?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko väliä tyylillä, sammakko, rintauinti, seljällään..?

        Kunhan tyyli ja persoona on kohdillaan ja onnistuu mut valloittamaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan tyyli ja persoona on kohdillaan ja onnistuu mut valloittamaan..

        Siinähän sitä jo on jos nuo saa kohilleen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siinähän sitä jo on jos nuo saa kohilleen.

        Eikö sinua ole kukaan saanut noin kohdilleen ? Minut on ja vielä paljon tuon lisäksi ☺❤❤❤🤗😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinua ole kukaan saanut noin kohdilleen ? Minut on ja vielä paljon tuon lisäksi ☺❤❤❤🤗😘😘😘

        Tulin vaan yhtäkkiä kurkkaamaan onko tämä jo hävinnyt, ei ainakaan vielä 😀 ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinua ole kukaan saanut noin kohdilleen ? Minut on ja vielä paljon tuon lisäksi ☺❤❤❤🤗😘😘😘

        Kyllä muutama on itteen kolahtanu ja pari tosi kovvaa 😅 Ja joskus on käyny myös onnekkaasti toisinpäin, nuoruudessa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän sentäs mikään luuviulu ole, löytyy naiselliset muodot. Tykkään minua pitemmistä naisista vaikka sopii lyhyempikin, jos onnistuu mun sydämeen uimaan.

        Ihanaa kuulla että pidemmät maistuis, oma ihastukseni on minua lyhyempi upea nainen. Olen niin kyllästynyt kuulemaan tarinaa samanlaisuutta korostavasta ideaaliparista. Mitä mieltä olette?



      • Käytöskukka kirjoitti:

        👍
        En voi olla vastaamatta 😁
        https://youtu.be/Qq4j1LtCdww

        Heh, sehän sopi kuin nenä päähän tähän. Kiitos.
        😃 👍


      • Nelkytä_ja_risat kirjoitti:

        Heh, sehän sopi kuin nenä päähän tähän. Kiitos.
        😃 👍

        Mieki sohin soppaa 🥣
        https://youtu.be/kV5QZ0xXwjQ



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mieki sohin soppaa 🥣
        https://youtu.be/kV5QZ0xXwjQ

        Nyt on kunnon myrkyt kasassa, jos ei noilla kaatua niin ei millään. 😄


      • Nelkytä_ja_risat kirjoitti:

        Nyt on kunnon myrkyt kasassa, jos ei noilla kaatua niin ei millään. 😄

        Tähänhän jää koukkuun... 😅
        https://youtu.be/rQJasESEh44


      • Nelkytä_ja_risat kirjoitti:

        Nyt on kunnon myrkyt kasassa, jos ei noilla kaatua niin ei millään. 😄

        Näillä mennee kyllä kumoon vaikka kerrostalo tai muuttuu vähintään Pisaksi 😅



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näillä mennee kyllä kumoon vaikka kerrostalo tai muuttuu vähintään Pisaksi 😅

        Ellei jopa pilvenpiirtäjä. ✌️😆👍

        Ihmeen paljon on poison biisejä, joka lähtöön. Ollaan me melkoiset myrkyt nyt keitetty.

        💥
        🍲


      • Nelkytä_ja_risat kirjoitti:

        Ellei jopa pilvenpiirtäjä. ✌️😆👍

        Ihmeen paljon on poison biisejä, joka lähtöön. Ollaan me melkoiset myrkyt nyt keitetty.

        💥
        🍲

        Sepä onki sitten näky kun pilvenpiirtäjä vettää ittesä pisaksi. Voi hieman kämpissä huimata 😂 Mulla tuli ensin mieleen se suloinen myrkynkeittäjä biisi, mutta Puolikuu valikoitui sanojen ja muunkin perusteella. Kuuntelin kyseistä bändiä muinoin tosi paljon.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sepä onki sitten näky kun pilvenpiirtäjä vettää ittesä pisaksi. Voi hieman kämpissä huimata 😂 Mulla tuli ensin mieleen se suloinen myrkynkeittäjä biisi, mutta Puolikuu valikoitui sanojen ja muunkin perusteella. Kuuntelin kyseistä bändiä muinoin tosi paljon.

        Ja kuuntelet edelleen, ystäväiseni 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ja kuuntelet edelleen, ystäväiseni 😉

        No enpä lähe kieltämään, niinku en sulta muutakaan kieltäs kamuseni😅



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sepä onki sitten näky kun pilvenpiirtäjä vettää ittesä pisaksi. Voi hieman kämpissä huimata 😂 Mulla tuli ensin mieleen se suloinen myrkynkeittäjä biisi, mutta Puolikuu valikoitui sanojen ja muunkin perusteella. Kuuntelin kyseistä bändiä muinoin tosi paljon.

        Joo, heh. Siellä saattaa kämpissä kalusteidenkin paikat vaihtua hätäseen. 😃

        Puolikuuta olen minäkin kuunnellut joskus ainoinaan ja just kyseistä kappalettakin usein. Tykkään sanoista ihan erityisesti. Ne on niin vahvat. Hyvä valinta oli tähän soppaan mausteeksi. 😄👍


      • Nelkytä_ja_risat kirjoitti:

        Joo, heh. Siellä saattaa kämpissä kalusteidenkin paikat vaihtua hätäseen. 😃

        Puolikuuta olen minäkin kuunnellut joskus ainoinaan ja just kyseistä kappalettakin usein. Tykkään sanoista ihan erityisesti. Ne on niin vahvat. Hyvä valinta oli tähän soppaan mausteeksi. 😄👍

        Joo, väittäsin jotta kamat vaihtuu huoneissa noppeemmin kun ees Niemen pojjaat kerkiisivät kannella 😅 Puolikuulla on kyllä monta levyllistä hyviä biisejä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hieno, liian vähän soitettu artisti 👍

        Totta, nyt saatiin hänkin framille. 😉

        https://youtu.be/tCXeYq6KYZc

        Hyvää yötä. 😴


      • Nelkytä_ja_risat kirjoitti:

        Totta, nyt saatiin hänkin framille. 😉

        https://youtu.be/tCXeYq6KYZc

        Hyvää yötä. 😴

        Hyvää yötä 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No enpä lähe kieltämään, niinku en sulta muutakaan kieltäs kamuseni😅

        Yritän pysyä ruodussa ja laittaa pään tyynyyn ajoissa. Katotaan 3 vk päästä mikä on sitte nukkumaanmenoaika... 😃 Toivon sulle Mehtänainen levollista unta 😌


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Yritän pysyä ruodussa ja laittaa pään tyynyyn ajoissa. Katotaan 3 vk päästä mikä on sitte nukkumaanmenoaika... 😃 Toivon sulle Mehtänainen levollista unta 😌

        Mulla on rytmit jo nii sekasi unen ja valveen osalta ja vissii sydämessäki, jotta saapa nähhä millon tämä mehtäläinen saa päänsä tyynyyn 😅 Mutta hyvä että sulla on kuri alusta pitäen 😉 Kauniita unia Kukkis


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No enpä lähe kieltämään, niinku en sulta muutakaan kieltäs kamuseni😅

        Huomentapäivää Juniori 🌻
        Onko mieli kohentunut?
        Sulla on vielä vähän päivittämistä tuon uniportin ajoituksen kanssa 😉
        Kiitos vaan, ja voisin kyllä kysellä ja ehdotella vaiks mitä mutta tietyt ”seikat” saavat minut pidättäytymään ja hillitsemään itseni 😁
        Mukavaa työpäivää, ja aloitappa rauhallisesti vähän matalammilla tehoilla ensin 🐌 ☀️Kylmää konetta ei saa liiaksi revitellä , enkä tarkoita näitä vempeleitä 💻☎️
        Mulla taasen taitaa tulla kiireisempi 🏃🏻‍♀️päivä kuin töissä konsanaan 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huomentapäivää Juniori 🌻
        Onko mieli kohentunut?
        Sulla on vielä vähän päivittämistä tuon uniportin ajoituksen kanssa 😉
        Kiitos vaan, ja voisin kyllä kysellä ja ehdotella vaiks mitä mutta tietyt ”seikat” saavat minut pidättäytymään ja hillitsemään itseni 😁
        Mukavaa työpäivää, ja aloitappa rauhallisesti vähän matalammilla tehoilla ensin 🐌 ☀️Kylmää konetta ei saa liiaksi revitellä , enkä tarkoita näitä vempeleitä 💻☎️
        Mulla taasen taitaa tulla kiireisempi 🏃🏻‍♀️päivä kuin töissä konsanaan 😅

        Moi Kukkendaalia 😊
        Tännään piti kiirusta työhommien kanssa ja hermo meinas mennä kun ei välineet toiminu niinku pittää. No lähti ne siitä sitte toimimaan ja sain loman aikana kertynyttä postikasaa selvitettyä. En toki revitelly liikoja.
        Mieli on tällä hetkellä parempi. Kyllä se jo auttaa kun saa tuntojaan purettua edes jonnekin. Ja eilen nauratti illalla jo monta kertaa muun muassa nuo kaikenmaaliman poisonit 😀
        Onhan tuossa uniporttiajassa ehkä vähän vielä korjailtavaa, mutta suunta oli jo selkeesti oikea.
        Vai meinaat sie pidättäytyä ja hillitä ihtees 😁 Sehän on sillä tavalla ihan hyvä kun sie Kukkis hoijat homman, niin mun ei tartte testailla ommaa ihtehillintää. Se ei aina ole ollu ihan priimaa 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huomentapäivää Juniori 🌻
        Onko mieli kohentunut?
        Sulla on vielä vähän päivittämistä tuon uniportin ajoituksen kanssa 😉
        Kiitos vaan, ja voisin kyllä kysellä ja ehdotella vaiks mitä mutta tietyt ”seikat” saavat minut pidättäytymään ja hillitsemään itseni 😁
        Mukavaa työpäivää, ja aloitappa rauhallisesti vähän matalammilla tehoilla ensin 🐌 ☀️Kylmää konetta ei saa liiaksi revitellä , enkä tarkoita näitä vempeleitä 💻☎️
        Mulla taasen taitaa tulla kiireisempi 🏃🏻‍♀️päivä kuin töissä konsanaan 😅

        Ps. Sie et vastannu tuohon mun Regina kysymykseen. No miepä kerron mitä siellä keskiaukeemalla oli. En muista oliko joka lehessä, mutta ainaki aika usseessa oli keskikohassa kahen sivun kokonen foto, missä oli urosmerkkinen Hunks-tyyline puolipukkeissa. Mie sitten tapetoin niillä vaatekaapin ovea sisäpuolelta, kun en kehannu kai ulkopuolelle laittaa 😅 Kaikenlaista sitä on tullu tehtyä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Sie et vastannu tuohon mun Regina kysymykseen. No miepä kerron mitä siellä keskiaukeemalla oli. En muista oliko joka lehessä, mutta ainaki aika usseessa oli keskikohassa kahen sivun kokonen foto, missä oli urosmerkkinen Hunks-tyyline puolipukkeissa. Mie sitten tapetoin niillä vaatekaapin ovea sisäpuolelta, kun en kehannu kai ulkopuolelle laittaa 😅 Kaikenlaista sitä on tullu tehtyä.

        😅 En tosiaan muistanut sitä aukeamaa, mutta kiitos että nyt palautit mieleeni. Kaikenlaista juu 😂😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkendaalia 😊
        Tännään piti kiirusta työhommien kanssa ja hermo meinas mennä kun ei välineet toiminu niinku pittää. No lähti ne siitä sitte toimimaan ja sain loman aikana kertynyttä postikasaa selvitettyä. En toki revitelly liikoja.
        Mieli on tällä hetkellä parempi. Kyllä se jo auttaa kun saa tuntojaan purettua edes jonnekin. Ja eilen nauratti illalla jo monta kertaa muun muassa nuo kaikenmaaliman poisonit 😀
        Onhan tuossa uniporttiajassa ehkä vähän vielä korjailtavaa, mutta suunta oli jo selkeesti oikea.
        Vai meinaat sie pidättäytyä ja hillitä ihtees 😁 Sehän on sillä tavalla ihan hyvä kun sie Kukkis hoijat homman, niin mun ei tartte testailla ommaa ihtehillintää. Se ei aina ole ollu ihan priimaa 😅

        Siitä se kone taas lähtee pyörimään, hyvä jos ei ressaa eikä ahista ja muutoinkin mieli on kohenemaan päin 😊
        On hillinnässä hetkittäin tekemistä täälläkin 😉 Meinasin kyllä illalla ehotella, teehetkeä, mutta ajattelin että haluat rauhottua ajoissa maate menoa varten. En tiiä sitte ajattelinko väärin.. 🙂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Siitä se kone taas lähtee pyörimään, hyvä jos ei ressaa eikä ahista ja muutoinkin mieli on kohenemaan päin 😊
        On hillinnässä hetkittäin tekemistä täälläkin 😉 Meinasin kyllä illalla ehotella, teehetkeä, mutta ajattelin että haluat rauhottua ajoissa maate menoa varten. En tiiä sitte ajattelinko väärin.. 🙂

        Tiiätkö Kukkis sen biisin missä lauletaan jotta stanan kone älä hyyvy 😁 Semmonen fiilis oli välillä tännään. Mie olin eilen taas tuolla sätissä vähän aikaa ja nyttehän se näyttäs olevan risa. En tiiä onko mulla siihen ossaa tai arpaa 😅 Saapa nähhä millon saavat kuntoon. Ei onnistu teehetketkä nytten..


      • 😔❣️
        Biisi lisätty listalle, kiitos. On jo yli sadan...


    • Anonyymi

      Jope Ruonansuu - Enkeleitä toisillemme

      ❤️

      Sellainen olo just nyt

      • Anonyymi

        Ihanat sanat tuossa Jopen kappaleessa.

        "Vaikka sinut syliini painaisin
        Voin olla kaukana jossakin
        Mutta palaan varmasti, rakkahin
        Vaivuin hetkeksi muistoihin

        Minä kerran sinua jos loukkasin
        Tyhmyyttäni sinut melkein menetin
        Sitä anteeksi pyytää nyt tahtoisin
        Sulta, rakkaani, viimeinkin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat sanat tuossa Jopen kappaleessa.

        "Vaikka sinut syliini painaisin
        Voin olla kaukana jossakin
        Mutta palaan varmasti, rakkahin
        Vaivuin hetkeksi muistoihin

        Minä kerran sinua jos loukkasin
        Tyhmyyttäni sinut melkein menetin
        Sitä anteeksi pyytää nyt tahtoisin
        Sulta, rakkaani, viimeinkin"

        Niin on ❤️

        Erityisesti nämä:

        Toinen toistaan huonompi ihminen
        Kaipaa rakkautta kuitenkin
        Silloin särkynyt sielumme syntinen
        Löytää toisestansa enkelin

        Sä tulit suruinesi savuiseen kuppilaan
        Miltein kyyneleitä silmissäs näin
        Jäimme yhdessä huoliamme hukuttamaan
        Joku katsoi meitä ylhäältä päin

        Ollaanko enkeleitä toisillemme?
        Siipiesi suojaan saanko painaa pään?
        Jos oomme enkeleitä toisillemme
        Saamme rakkautemme kestämään

        Ollaanko enkeleitä toisillemme?
        Kai sinut ikuisesti pitää saan
        Jos oomme enkeleitä toisillemme
        Emme muuta enää kaipaisikaan

        ❤️


      • Onko tämä Kukkis vielä sun korvassa kiinni? 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko tämä Kukkis vielä sun korvassa kiinni? 😅

        😅 Ei ennää, Mehtis, myrkyt tehosi ja nyt soi aikamoinen sekamelska, eri biisit eri korvissa 😂


      • En_osaaEn_tunne
        Käytöskukka kirjoitti:

        😅 Ei ennää, Mehtis, myrkyt tehosi ja nyt soi aikamoinen sekamelska, eri biisit eri korvissa 😂

        Joo mie oon tippunu näistä myrkyistä jo tovi sitte 😁 Huomasin että sie olitki tuon keittäjäsopan jo jakanu kun mie vasta mainihin.


    • Anonyymi

      Tässä talliin sunnuntai illan leffaa, menee paraillaan ykkösellä, mutta jos ei kyytiin ehtinyt niin Areenasta näkee:
      https://areena.yle.fi/1-2164348

      Ajatuksia herättävä ja melko surullinenkin siltä osin miten kielletään se mitä oikeasti ollaan. Katsokaa ihmeessä ja kertokaa mitä ajatuksia herättää teissä.

      • Anonyymi

        Lähimmäisen rakkaus oli kyllä kaukana tässä leffassa. Oman vanhemman pappeutta ei hyväksytty, kun sattui nainen olemaan. Mentiin naimisiin ihmisen kanssa jota ei oikeasti rakastettu. Uskonnot saa kyllä kaikenlaista aikaan (pahaakin) ihan tosi elämässäkin, mutta on kyllä katsomisen arvoinen elokuva. Tämä on jäänyt aikaisemmin näkemättä, vaikka tästä kyllä kuullut olen. Onkohan tositarinaan perustuva, tietääkö joku?


      • Mie tipahin ainaki kokonaan kyyvistä, mutta kiitti vinkistä ja linkistä 👍 Täytynee kattoa.


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo miettimään laittoi. Esim. se kävi mielessä, että noissa uskovaisissa ei koskaan ole homoseksuaaleja. Miten ahdistavaa voi sellainen elämä olla, että pitää itseään muuttaa noin paljon ja elää toisten tahdon mukaan. Niinkuin se elokuvan päähahmo sanoi, että homoja ei ole edes olemassa vaan homoiksi itseään nimittävät ovat vain rikkinäisiä heteroita.
        Hienot näyttelijätyöt naiset kyllä tekivät. Tuon uskoon tulleen naisen koko tyyli muuttui niin, että eihän sitä enää samaksi ihmiseksi voinut tunnistaa. Tumma räväkkä nainen oli kyllä ihan huippu suorine kommentteineen. Sellaisia meidän aseman puolustajia saisi olla tosi elämässä kyllä enemmän.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie tipahin ainaki kokonaan kyyvistä, mutta kiitti vinkistä ja linkistä 👍 Täytynee kattoa.

        Eihän tuossa nyt niin monimutkainen juoni ollut, että olisi kyydistä tarvinnut heittäytyä. :D
        Nouseppa vaan rattaille uudestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa nyt niin monimutkainen juoni ollut, että olisi kyydistä tarvinnut heittäytyä. :D
        Nouseppa vaan rattaille uudestaan.

        Kyllä mie tipahan monesti jo Pikkukakkosen tunnarissa tai sitten viimestään 10 uutisten loppukevennyksessä 😅


    • Anonyymi

      Tää on vaikeasti seurattava keskustelu. Uutta kehiin?

      • Toteutukoon toiveesi jokainen 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe