Mikä se on vibraattori?

Kaisa

Olen kuullut tyttöjen kuiskivan vibraattorista.
Mikä se on? Olen maalaistyttö. En ole vielä ollut
poikien kanssa. Kotikuntani on Outokumpu.

14

10592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repe

Onko tosiaan Outokumpu, Pelle?

• Isompi tyttö

Se on sähkövispilä. Jotkut käyttää käsivispilää.

• Mölö

se on sähköhammasharja. myös monitoimikone käy

• katharina_h

vibraattori on sähköinen peniksen näköinen laite joka tuottaa naiselle suurta tyydytystä kun se on oikeassa paikassa.

• kerttuliisa
        katharina_h kirjoitti:

vibraattori on sähköinen peniksen näköinen laite joka tuottaa naiselle suurta tyydytystä kun se on oikeassa paikassa.

onko vibraattori ja hieromasauva ja dildo sama asia?

• Kundi17v
        kerttuliisa kirjoitti:

onko vibraattori ja hieromasauva ja dildo sama asia?

Hieromasauva/dildo ei mun tiedon mukaan toimi sähköllä vaan ihan lihasvoimalla.

• ........

työnnät sen reikääsi missä vatkaat sitä sisään ja ulos.Nautinto on suuri

• tii

"Olen kuullut tyttöjen kuiskivan vibraattorista.
      Mikä se on? Olen maalaistyttö. En ole vielä ollut
      poikien kanssa. Kotikuntani on Outokumpu. "

kylläpä sitä perkele mustamaalataan okulaisia! itekkin olen joskus siellä asunut, mutten sentään NOIN URVELO ole sielläkään asuessani ollut!!!

• kaalimato2
      • kylla

vibraattori on pattereilla toimiva värisevä sauva. ei suinkaan peniksen näköinen nykyään yleensä (yllä mainittu kaalimato hyvä esimerkki). ja sitä ei myöskään tarvitse työntää sisään lauetakseen.

dildo sitten taas on moottoriton versio, jolla ei saa tyydytystä kovin helposti, eli ajaa saman asian kuin penis.

• kuljur
    • heehehehe

sellanen matkavatkain :)

• justme007

Mitä suotta toista kiusaamaan,eihän itekkään aivan kaikkea pienenä tienny,ja monta väärin käsitystä tullut matkan varrella :)

• Vibraattori...

On peniksen muotonen seksilelu joka työnnetään pilluun ja siihen saa laitettua pienen värinän ison värinän ja jotku pyörii joten siitä vaa kokeilemaa kaalimato.fi (jotta elämä olisi nautinnollisempaa) :DD Nimenomaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe