Mikä se on vibraattori?

Kaisa

Olen kuullut tyttöjen kuiskivan vibraattorista.
Mikä se on? Olen maalaistyttö. En ole vielä ollut
poikien kanssa. Kotikuntani on Outokumpu.

14

10858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repe

Onko tosiaan Outokumpu, Pelle?

• Isompi tyttö

Se on sähkövispilä. Jotkut käyttää käsivispilää.

• Mölö

se on sähköhammasharja. myös monitoimikone käy

• katharina_h

vibraattori on sähköinen peniksen näköinen laite joka tuottaa naiselle suurta tyydytystä kun se on oikeassa paikassa.

• kerttuliisa
        katharina_h kirjoitti:

vibraattori on sähköinen peniksen näköinen laite joka tuottaa naiselle suurta tyydytystä kun se on oikeassa paikassa.

onko vibraattori ja hieromasauva ja dildo sama asia?

• Kundi17v
        kerttuliisa kirjoitti:

onko vibraattori ja hieromasauva ja dildo sama asia?

Hieromasauva/dildo ei mun tiedon mukaan toimi sähköllä vaan ihan lihasvoimalla.

• ........

työnnät sen reikääsi missä vatkaat sitä sisään ja ulos.Nautinto on suuri

• tii

"Olen kuullut tyttöjen kuiskivan vibraattorista.
      Mikä se on? Olen maalaistyttö. En ole vielä ollut
      poikien kanssa. Kotikuntani on Outokumpu. "

kylläpä sitä perkele mustamaalataan okulaisia! itekkin olen joskus siellä asunut, mutten sentään NOIN URVELO ole sielläkään asuessani ollut!!!

• kaalimato2
      • kylla

vibraattori on pattereilla toimiva värisevä sauva. ei suinkaan peniksen näköinen nykyään yleensä (yllä mainittu kaalimato hyvä esimerkki). ja sitä ei myöskään tarvitse työntää sisään lauetakseen.

dildo sitten taas on moottoriton versio, jolla ei saa tyydytystä kovin helposti, eli ajaa saman asian kuin penis.

• kuljur
    • heehehehe

sellanen matkavatkain :)

• justme007

Mitä suotta toista kiusaamaan,eihän itekkään aivan kaikkea pienenä tienny,ja monta väärin käsitystä tullut matkan varrella :)

• Vibraattori...

On peniksen muotonen seksilelu joka työnnetään pilluun ja siihen saa laitettua pienen värinän ison värinän ja jotku pyörii joten siitä vaa kokeilemaa kaalimato.fi (jotta elämä olisi nautinnollisempaa) :DD Nimenomaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      221
      2947
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      8
      1647
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1337
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1171
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1107
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe