Lieksa palstan henkäys, ilman vähintä huokausta.

Anonyymi

Lieksa palstalla meno on kuin apinoiden planeetalla. Sananvapaus, aito, on kuin vieno pierun henkäys!
Ja tällä tarkoitan kaikkea laillista. En tyhjiä ja turhanpäiväisten poistajien ja poistattajien tekosia. Tulee aika, jolloin kaikki on muuttuva. Vapiskaa, heikot syksyn lehdet.

17

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihä se lieksapalsta ainut ole, samaa sössöä ylellä ja hesarissa saati näissä muissa lehtiliiton olevinnaan vastuullista journalismia kannattavissa.

      • Anonyymi

        Ottakaapa. Selvää. Kaikista kytkennöistä. Yllätytte, kun tieto valtaa mielen ja kuvituksen teillenne todellisen ymmärryksen, ja tapatyylin hoidella yhteisiä asioitamme. Paljon on osahyvää, paljon on myös sellaista, joka ei kestä päivänvaloa kaikkialla.

        Edellinen kirjoittaja ehkä tarkoitti?

        https://journalistiliitto.fi/fi/

        En enempää kommentoi, mutta jotain parannettavaa tunnen aina olevan, kaikkialla. Itsessänikin.


    • Anonyymi

      Hyvää Ilttaa. Eivät suinkaan kaikki kannanotot ole olleet n.s. puutaheinää.
      Joskus saattaa väliin puikahtaa pintapuolista sananhelinää, mutta sehän vain raikastuttaa yleistä ilmapiiriä, joka joskus silloin, tällöin saattaa tuoksahtaa hiukan harmahtavalta. Eller hur?

      • Anonyymi

        Precis som du sa. Grå är nära blek och sant svart. Dagens utgifter är helt underligt vilda med dessa hopplösa.


    • Anonyymi

      Vai apinoiden planeetta on mielessäsi? Jos ihan suoraan sanon, keijukaisetkin ovat parempia hoitamaan kansamme asioita kuin nuoret, kokemattomat, vaikka hyvin koulutetut naiset. En yleistä naisia enempää kuin yleisiä naisia, mutta taikuria tai profeettaa siihen ei tarvita, ymmärtääkseen jos asioiden hoito menee pyllylleen.
      Maanpetturuus on laissamme määritelty. Nyt oikeudentajun herääminen on jotenkuten vaakalaudalla.

      Ihmettelen suuresti, kauanko tämä falski ja sisäkäpertynyt draamaa muistuttava kaikentyperyys jatkuu.

      Koronan taakse on turha mennä piiloon. Se on elon ja elämän todellinen peli, joka lopulta kaiken ratkaisee.

      PS. Kyllä pääministerimme on mielestäni lomansa ansainnut. Ja tiukan paikan tullen vaikka pakkolomansa, sanon yritysjohtajana. 😉

      • Anonyymi

        Minulla on kone.
        Tallensi tämän poistetun

        😳😵

        🙈🙉🙊




        Ota näistä selvää. Neljä mustakaapua äsken oli ykkösellä. Mikkihiiren pahin verivihollinen on Mustakaapu, Mustan Pekan lisäksi. Yhdessäkin jo on haastetta Mikille. Nyt on varman Mustakaavun arviointi kohta rasismia! Pekan nimi on muutettava varmaankin Neutraalipokaksi, ja koko Kalle Anka hetkeksi pannaan pannaan.


        🐃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kone.
        Tallensi tämän poistetun

        😳😵

        🙈🙉🙊




        Ota näistä selvää. Neljä mustakaapua äsken oli ykkösellä. Mikkihiiren pahin verivihollinen on Mustakaapu, Mustan Pekan lisäksi. Yhdessäkin jo on haastetta Mikille. Nyt on varman Mustakaavun arviointi kohta rasismia! Pekan nimi on muutettava varmaankin Neutraalipokaksi, ja koko Kalle Anka hetkeksi pannaan pannaan.


        🐃

        " Kalle Anka hetkeksi pannaan pannaan."

        Ilmoitettu poliisille sekä ylläpidolle erityisen vakavasta seksuaalisesta uhasta, mitä kirjoittaja selvästikin osoittaa Kalle Anka:a kohtaan sanoilla "pannaan pannaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kalle Anka hetkeksi pannaan pannaan."

        Ilmoitettu poliisille sekä ylläpidolle erityisen vakavasta seksuaalisesta uhasta, mitä kirjoittaja selvästikin osoittaa Kalle Anka:a kohtaan sanoilla "pannaan pannaan"

        Taisit ymmärtää sanat aivan väärin. Panna on laittaa, ja panna on kirkollinen termi ja tarkoittaa syrjään laittoa. Paavit sanoivat joskus noin, ja voivathan sitä sanoa vieläkin. 😁😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kone.
        Tallensi tämän poistetun

        😳😵

        🙈🙉🙊




        Ota näistä selvää. Neljä mustakaapua äsken oli ykkösellä. Mikkihiiren pahin verivihollinen on Mustakaapu, Mustan Pekan lisäksi. Yhdessäkin jo on haastetta Mikille. Nyt on varman Mustakaavun arviointi kohta rasismia! Pekan nimi on muutettava varmaankin Neutraalipokaksi, ja koko Kalle Anka hetkeksi pannaan pannaan.


        🐃

        Musta Pekka on sensuroitu jo kerran aiemminkin. Alunperin Musta Pekka oli Jopi Jalkapuoli jonka toinen jalka oli puujalka. Mutta sitten moni mies menetti sodassa jalkansa ja tämä ei ollut enää poliittisesti korrektia, niin Jopi sai jalkansa takaisin ja muuttui Mustaksi Pekaksi.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Musta Pekka on sensuroitu jo kerran aiemminkin. Alunperin Musta Pekka oli Jopi Jalkapuoli jonka toinen jalka oli puujalka. Mutta sitten moni mies menetti sodassa jalkansa ja tämä ei ollut enää poliittisesti korrektia, niin Jopi sai jalkansa takaisin ja muuttui Mustaksi Pekaksi.

        Joskus ilmaista bensaa jakava Keskisen Vesa on myös Aku Ankka fani. Ei siihen muuta.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Musta Pekka on sensuroitu jo kerran aiemminkin. Alunperin Musta Pekka oli Jopi Jalkapuoli jonka toinen jalka oli puujalka. Mutta sitten moni mies menetti sodassa jalkansa ja tämä ei ollut enää poliittisesti korrektia, niin Jopi sai jalkansa takaisin ja muuttui Mustaksi Pekaksi.

        Mikäs mustassa pekassa on vikana, kun sensuuri iski? Mikäpä muu kuin se, että pekka on suomalainen nimi, johon musta sopii huonosti.


    • Anonyymi

      ))) Moskeijaksi muuttuneessa Hagia Sofiassa ensimmäinen muslimien rukoushetki (((

      • Anonyymi

        Ihanaa leijonat ihanaa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa leijonat ihanaa!!!

        Torilla tavataan, jos ei joku huligani aja Torikatua taas väärään suuntaan.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Torilla tavataan, jos ei joku huligani aja Torikatua taas väärään suuntaan.

        Huligaaneja jos kerrakseen. Henkihä siinä lähtee jos tuolta torilta kullee kun vandalisoidaan minkä ehttii. Betoniporsaat pitäsi laittaa siihen tien kuppeesseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huligaaneja jos kerrakseen. Henkihä siinä lähtee jos tuolta torilta kullee kun vandalisoidaan minkä ehttii. Betoniporsaat pitäsi laittaa siihen tien kuppeesseen.

        Entäs jos ne betoniporsaat laittavat vinoon? Käytkö mittaamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ne betoniporsaat laittavat vinoon? Käytkö mittaamassa?

        Ehdottomasti. Pitäähän torikadulle saada turvaa kulkea.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe