Kuinka vältellä ruotsalaisia?

Anonyymi

Ruotsinlaivoilla on kuultu ruotsalaisia koronakielloista huolimatta. Kuinka voisi varmistaa turvallisen risteilyn ilman koronatartuntaa? Hengitysmaski auttanee jonkun verran, mutta sellaisen käyttö latistaa tunnelmaa.

Voisiko laivayhtiö eristää ruotsinkieliset yhteen osaan laivasta? Pääsy heille esimerkiksi vain karaokebaariin.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä mene laivalle, joka käy Ruotsissa.
      Se on noin simppeliä.
      Täytyikö tuotakin tosiaan kysyä?

    • Anonyymi

      Mun oman kokemuksen mukaan on ihan sattumasta kiinni saako koronan vai ei, ei se ole kansallisuudesta kiinni. Palasin Suomeen huhtikuun alussa kotiutuslennolla Tukholmaan ja sieltä Finskillä Hesaan seuraavana päivänä. Kotiutuslennolla mun vieressä istui noin neljä tuntia ruotsalainen mimmi, en saanut koronaa.Vierustoverilla ei ollut maskia. Tukholmassa yövyin hotellissa. En saanut koronaa vaikka kellään muilla ei ollut maskia paitsi mä pidin kertakäyttömaskia. Arlandan lentokentällä ei kellään muulla ollut maskia kun mulla, ei myöskään Finskin lentoemännillä. Ilman koronaa saavuin Hesaan. Olin kaksi viikkoa omaehtoisessa karanteenissa vaikka mulla ei ollut koronaa.
      Neuvo: Ruotsinlaivoilla pidä maskia ja pese käsiä aina kun palaat hyttiin. Jos maskin pitäminen on ylitsepääsemätön ongelma,jätä risteilylle meneminen.

    • Anonyymi

      Voi niitä Impivaaralaisia :)

      • Anonyymi

        Kunnon suomalaisen kuuluukin karsastaa riistäjiä ja alistajia. Mitä hyvää he tänne toivat - siis muuta kuin jatkuvan heidän puolestaan sotimisen venäläisiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon suomalaisen kuuluukin karsastaa riistäjiä ja alistajia. Mitä hyvää he tänne toivat - siis muuta kuin jatkuvan heidän puolestaan sotimisen venäläisiä vastaan.

        Opettivat fennot lukemaan !


    • Anonyymi

      Älä käännä takamustasi heille - siis svenskimiehille.

      • Anonyymi

        Olen jo 1970-luvulta saakka pitänyt risteilyillä siveysvyötä.


    • Anonyymi

      Rasisti !

    • Anonyymi

      Älä poju avaa sepalustasi tai anna housujesi roikkua liian alhaalla.

    • Anonyymi

      Pysyt siellä Junttilassa :(

    • Anonyymi

      Rasvaa peräreikäs antiseptisellä voiteella.

    • Anonyymi

      Eikös tässä olisi ideaa!

      Laivan ollessa kansainvälisillä vesillä se toimisi ilotalona. Meno olisi sen mukaisesti hyvin vapaata.

      Sitten taas lähestyttäessä satamaa toimittaisiin tietenkin kunkin maan lakien mukaisesti.

      Silloin tyttösillä pitäisi olla käytössään vain ne luksus-hytit, sillä pikkuhyttien sänky on melkoisen kapoinen. Asiakkaat taas voisivat majoittua niihin, sillä neitokaisten tehtävänähän on väsyttää ukot.

      • Anonyymi

        Tuossa on yksi heikkous. Kun ukko sanoisi lähtevänsä laivalle kokoukseen, niin eukko ei tuolle laivalle päästäisi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli. Siinä menisi romanttisin Tukholman laiva. Mutta tuskin menee nykytilanteessa kovin äkkiä kaupaksi, eli aikaa on mukavalle risteilylle.

        Onkohan Amorellan kulurakenne alhaisempi kuin Mariellan?

        Laivoissa ja kuluissa ei juuri eroa ole. Amorella pantiin myyntiin pari vuotta sitten, kiinaihme tulee tilalle. Kunhan korona joskus hellittää, uusi omistaja em. paateille löytyy jostain Välimereltä, luulisin...


    • Anonyymi

      Arvon miehet. Onkos se ruotsalainen muna jotenkin makeampaa?

    • Anonyymi

      Kuljet suomenlaivoilla :)

    • Anonyymi

      Aleksandr Lukashenko väitti, että ulkovallat ovat puuttuneet vaaleihin. Tottahan se on. Silminnäkijät: Venäjällä käynnissä jokin poikkeuksellinen joukkojen siirtely – tunnuksettomia autokolonnia matkalla kohti Valko-Venäjää? Sieltähän Lukashenko kävi juuri hakemassa uudet toimintaohjeet.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006604494.html

    • Anonyymi

      Haen lihavaa 130kg / alle 180cm , viinaasta nauttivaa pullukkka miestä. Vedetdään yhdessä kännit, imetään toisiamme ja lisää haetaan viinaa Viron laivoilta :)

    • Anonyymi

      Pitää käyttää venäläistä metodia.

      Kas näin:

      Venäjän ulkoministeriö: ”Ketä Navalnyin myrkyttäminen hyödyttäisi? Ei Venäjän johtoa ainakaan”
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006614110.html

      Venäjä käynnistää oman Navalnyi-selvityksensä: Vihjailee Euroopan unionin juonineen oppositiojohtajan sairastumisen
      ... /art-2000006613931.html

      Miksi Venäjä turvautuu myrkkyyn? Jäljet johtavat Leniniin ja ”Laboratorio 12:een”
      ... /art-2000006613733.html

      10 tapausta: Nämä Venäjän hallinnon vastustajat on yritetty myrkyttää – yksi oppositio­poliitikko on selvinnyt jo kahdesta yrityksestä
      ... /art-2000006613724.html

    • Anonyymi

      Ruskipojat lähentelevät ruotsalaisia. Laivat ovat vaan pikkasen ikääntyneitä, kuusikymppisiä.

    • Anonyymi

      Ma 31.8. VG Grace. Siellä tiskin ruotsalaisia on. Tarviiko terminaalissa olla maski?

    • Anonyymi

      Bara kom kom tu jävla tu finne :D

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe