PS4 minecraft ei toimi oikein

Anonyymi

Morjes, ongelmana ollut useamman viikon jo se ettei Minecraft peli enää aukea pleikka nelosella tai tekee sen todella hitaasti (parhaillaan menee puolikin tuntia)
Muistia on ja kone on vasta puhdistettu pölystä ja muusta paskasta. Myöskin peli on päivitetty uusimpaan versioon ja tarkistettu päivitykset, mutta ei auta. Jumittuu aina "mojang stduios" aloitusnäyttöön. Peli ostettu storesta, joten levyssä ei myöskään vika ole. Muut pelit toimii moitteetta. Missä vika?

87

12098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä kuopus valittanut samaa useaan otteeseen. Onkohan joku laajempikin vika? Meillä tosin ongelma korjautunut sillä, että ollaan käytetty konetta kiinni useampaan kertaan.

      • Anonyymi

        Ei toimi minullakaan minecraft jumittuu aina samaan näkymään ja olen odottanut jo yli puoli tuntia eikä peli käynnisty mikä on vikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi minullakaan minecraft jumittuu aina samaan näkymään ja olen odottanut jo yli puoli tuntia eikä peli käynnisty mikä on vikana

        pitää poistaa peli ja ladata uudestaan


    • Anonyymi

      Sama juttu. Onko löytynyt ratkaisua ongelmaan?

    • Anonyymi

      Minulla on samahomma

    • Anonyymi

      Täälläkään ei toimi. Jumittuu aloitus näyttöön Mojang ... kohtaan

      • Anonyymi

        Mulla myös jumittuu mojang kohtaan


      • Anonyymi

        Sama mutta onko kellään siihen ratkaisua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mutta onko kellään siihen ratkaisua

        Mun pitää käynnistää se uudelleen noin 4679 kertaa tosin seki toimii harvoin et en oo itekkää pystyny pelaa viikkoihin mitää


      • Anonyymi

        Poista minecraft. Ja lataa uusiks sit pitäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poista minecraft. Ja lataa uusiks sit pitäs

        Mut sittehän tallennukset poistuu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sittehän tallennukset poistuu???

        Jos on levy niin silloin ei ainakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on levy niin silloin ei ainakaan

        Koitan sitä mutta täytyy odotaa epäolen että tpimii pleikka pitää sellasta ii iu iiu ii ääntä onkose normalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mutta onko kellään siihen ratkaisua

        Sama homma


    • Anonyymi

      Hei onko löytynyt ratkaisua ongelmaan?

      • Anonyymi

        Vastaan aika myöhään, mutta itellä ainakin toimi kun poistin pelin ja ltasin sen takaisin. Maailmat eivät poistuneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan aika myöhään, mutta itellä ainakin toimi kun poistin pelin ja ltasin sen takaisin. Maailmat eivät poistuneet

        Levyllä on taas vähän toinen juttu👎🏻


      • Anonyymi

        Joo, minulla on ollut vuoden sama ongelma😭 Käynnistin pelin ainakin 1000000 kertaa ei toiminut, mutta keksin nopeasti ratkaisun! Poista peli ja lataa uudelleen, tallennukset eivät poistu jos on levy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan aika myöhään, mutta itellä ainakin toimi kun poistin pelin ja ltasin sen takaisin. Maailmat eivät poistuneet

        Ostitko play storesta vai pelaatko levyllä


    • Anonyymi

      Sama olen 11 vuotias ja toivon että tämä on vain joku bugi joka korjaantuu jossakin päivityksessä

    • Anonyymi

      Onko ongelmaan löytynyt ratkaisua

    • Anonyymi

      Onkohan kukaan saanut selville mikä vaivaa? Täälläkin ruudussa koko ajan vaan mojang studios.. jos poistan pelin pleikalta niin joudunko ostamaan sen uudelleen Storesta.. onko edellinen päivitys mennyt pieleen. Ei pysty pleikkalla palauttaa peliä edelliselle päivitykselle??

      • Anonyymi

        Tästä pitäisi ottaa pelintekijään yhteyttä mutta he eivät ole huomioineet ketään vielä


    • Anonyymi

      Ps4 minecraft jää jumiin mojang studios kohtaan eikä suostu aukeamaan. Mikä neuvoksi? Olen itse innokas pelaaja jota tämä harmittaa kovasti

      • Anonyymi

        Onko sulla mine levyllä? Jos on poista mine ja pistä levy latautumaan takaisin se auttaa kokeilin itse ja toimi!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mine levyllä? Jos on poista mine ja pistä levy latautumaan takaisin se auttaa kokeilin itse ja toimi!!!!

        Meillä toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mine levyllä? Jos on poista mine ja pistä levy latautumaan takaisin se auttaa kokeilin itse ja toimi!!!!

        Poista vai poista levy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mine levyllä? Jos on poista mine ja pistä levy latautumaan takaisin se auttaa kokeilin itse ja toimi!!!!

        Okei yritän ainakin itse kokeilla tätä


    • Anonyymi

      Täälläkään ei minecraft toimi enää. Tulee tuo mojang teksti ja siihen se jää. Onkohan kukaan vielä löytänyt ratkaisua millä peli lähtis toimimaan?

      • Anonyymi

        Poistin koneelta ja laitoin takaisin, tuli päivityksiä ja alkoi taas pelittään. Levykkeestä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin koneelta ja laitoin takaisin, tuli päivityksiä ja alkoi taas pelittään. Levykkeestä kyse.

        Jos poistan koneelta niin saanko enään takaisin vai joudunko ostamaan uudestaa?
        Pleikka storesta ostettu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos poistan koneelta niin saanko enään takaisin vai joudunko ostamaan uudestaa?
        Pleikka storesta ostettu

        Löytyykö kirjastosta,


    • Anonyymi

      Poistin minecraftin pleikaltani ja menin pleikka storeen sivulle kirjasto, sitten painoin ostettu ja siellä oli minecraft. Latasin sen uudelleen koska olen maksanut sen jo joten sitä ei tarvi maksaa uudestaan. Katsotaan nyt mitä käy.
      Peli on ostettu playstation storesta.

      • Anonyymi

        No kuinka kävi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinka kävi??

        Meillä näytti toimivan: poistin ja latasin uudestaan pleikkastoresta (löytyi kirjastosta). Nyt lähti toimimaan.


    • Anonyymi

      Mojangi näkyy edelleen, kuukaudesta toiseen. Mitäs sitä korjaamaan kun rahat jo saatu.

    • Anonyymi

      Oi ei sama en tajua eikö sittem yleisö ole valittanut ihan pelin tekijöille vai kuinka kun ei mitään fixauksia tai korjaus päivityksiä ole tullut. Itekki monena päivänä yrittäny käynnistää ja eilen meni 50min eikä auennut niin luovutin. Tänään yritin samaa ja mietittiin onko mahdollisesti netissä vika. No eipä ollu.

      • Anonyymi

        Itsen olen koittanut käynnistää monia tunteja kuukausien ajan joka päivä mutta päälle tää vitun vempele ei meinaa mennä


    • Anonyymi

      Minä itse olen kova minecraftkn pelaaja ja harmittaa kun ei ole kuukauteen päässyt pelaamaan, itselläkin jää mojang studios ruutuun ja voi olla että menee helposti tunti ja sitten vasta pääsee pelaamaan. Onko kukaan keksinyt miten saisi toimimaan. Poistaisin muuten mutta pelkään että maailmani poistuvat muuta en pelkää. Jos keksitte apua niin kertokaa niin saadaan peli toimimaan.

      • Anonyymi

        Täällä sama homma. Onkohan sillä vaikutusta että peliin tuli lisäpalveluksi VR-lasit? Sen päivityksen jälkeen tää tapahtui.


      • Anonyymi

        Poistin meidän asennuksen ja latasin uudestaan pleikkastoren kirjastosta. Alkoi toimimaan ja kaikki maailmat tallessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin meidän asennuksen ja latasin uudestaan pleikkastoren kirjastosta. Alkoi toimimaan ja kaikki maailmat tallessa!

        Ok testaan sitä jos sullaki toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok testaan sitä jos sullaki toimi

        Kiitos avusta! Meillä oli sama ongelma, nyt toimii ja kaikki tallessa! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama homma. Onkohan sillä vaikutusta että peliin tuli lisäpalveluksi VR-lasit? Sen päivityksen jälkeen tää tapahtui.

        NIIMPÄ hyvä pointti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin meidän asennuksen ja latasin uudestaan pleikkastoren kirjastosta. Alkoi toimimaan ja kaikki maailmat tallessa!

        Oletko varma?


    • Anonyymi

      sama juttu mulla

    • Anonyymi

      Mulla sama homma

    • Anonyymi

      SAMA HOMMA MÄ OLEN HULLUNA MINECRAFTIIN MUTTA EI TOIMI SE VAAN JÄÄ JUMIIN MOJANG KOHTAAN

    • Anonyymi

      Poista peli ja lataa se takaisin sovelluskaupasta. On yhä ilmainen, kun olet kerran ostanut ja maailmatkin säilyvät.

    • Anonyymi

      Sama vika meillä! Punainen mojang- ruutu antaa odottaa puoli tuntia... tänään ei käynnisty ollenkaan... t. Rige

    • Anonyymi

      Hei onko sinulla mine levyllä? Jos on poista mine ja pistä levy latautumaan takaisin se auttaa
      Kokeilin itse ja toimi!!!!

    • Anonyymi

      Sama ongelma

    • Anonyymi

      Aivan sama homma

    • Anonyymi

      mullakin jumittuu se

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun PS4 ei suostu avaamaan minecraftia ja jäätyy siihen paikalleen monta minuuttia levy/peli on uusi ohjain uusi ja ladattu pleikkakin on puhdistettu ja kaikki on zekattu mutta ei se silti toimi?

      • Anonyymi

        Kuulin että pitää olla mine levyllä poistaa ja lataa uudestaan löytyy kuulemma kirjastosta peli sitten eli ehkä auttaa en ole itse kokeillut minua pelottaa kanssa😵😫😖🥺


    • Anonyymi

      Sama täällä😖

    • Anonyymi

      Sama ongelma

    • Anonyymi

      Mun minecraft ei tallenna maita enkä tiedä syytä

    • Anonyymi

      Juuri poistin pelin, kun ei suostunut menemään peliin.

      Kaikki tallennukset löytyivät uudelleen asennuksen jälkeen.

    • Anonyymi

      Mitäääää nyt on menny jo monta kuukautta eikä mulla toimi edelleenkään?!

    • Anonyymi

      Jos sinulla on levy niin ota levy pois ja sitten poista mine sen jälkeen laita levy takaisin ja odota että se lataa sen ja päivittää

      • Anonyymi

        Ps4 kun ottaa verkkoyhteyden pois käytöstä käynnistyy minecraft hetken odottelun jälkeen.


      • Anonyymi

        Mulla ei lataa enää minecraft ps4


    • Anonyymi

      Enpä tiedä. Itselää ei toimi minecraft ps4 siinä menee jopa kasi tuntia

    • Anonyymi

      Onko muilla ongelmaa, että ei pysty muokkaamaan hahmoja eikä pysty valitsemaan ostettujen maailmojen hahmoja profiilissa tai pystyy mutta ne ei näy, kun pelaa.

    • Anonyymi

      Meillä ei lataa maita ollenkaan. Tulee aloitus näyttö mutta maita ei pysty avaamaan. Miksi?

    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma minecraft ei toimi vain se näyttää että ei voi käynnisty

    • Anonyymi

      Meillä on aivan täysin sama vika

    • Anonyymi

      TÄYSIN sama homma ja alkaa muuten pikku hiljaa hermot kiristyä. Mikäköhän on syynä, kun aika monella on tämä samainen ongelma?

    • Anonyymi

      Sitä minäkin oon miettinyt

    • Anonyymi

      Sama homma täällä! 🤬

    • Anonyymi

      Täällä sama ongelma, jonka korjaantumista ensin odottelin mahdollisen automaattisen päivityksen muodossa, mutta yllä oleva ohje pelin asennuksen poistamisesta ja uudelleen asennuksesta toimi ainakin täällä :) (levyversio)
      --> Poista asennus ja asenna uudestaan

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama mullakin jää se siihen mojang studios aloitus näyttöön.

      • Anonyymi

        Miten minecraftin voi poistaa.


    • Anonyymi

      No missä se vika?

    • Anonyymi

      Mulla ne tokenit ei ole tullut melkein kuuteen kuukauteen

    • Anonyymi

      Se pitää poistaa ja ladata uudestaan

    • Anonyymi

      Ladataan pilveen tai ulkoiselle tallennetut tiedot ja onko kokeiltu käyttöjärjestelmän päivitystä itselläni ei toiminut automaattinen käyttöjärjestelmän päivitys. Minulla on toinen ongelma nimessä en saa tehtyä moottorisoitua kaivosvaunua t:miksutiksu

      • Anonyymi

        En tiedä onko teillä normaali käyttäjillä pilvi tallennusta itselläni on plussa palvelu johon kuuluu pilvi tallennus ostetuilla/ladatuille peleille netistä ja pelitallennuksille on oma tila . Itselläni on ps4 Pro konsoli. T: miksutiksu


    • Anonyymi

      Heipä hei.
      Olen nyt vähän reilu viikon ajan pelannut minegraftia Nintendo switch konsolilla ja myös siinä on on ollut pätkimistä.. Peli kyllä käynnistyy normaalisti mutta kun pelaa, välillä käy niin että ei pysty liikkumaan ja äänetkin stoppaavat ihan hetkeksi.

      Mikä neuvoksi?

    • Anonyymi

      Johtuu siitä uudesta bedrock editionista. Ennenhän pleikal oli ps3 tai ps4 edition. Bedrock editionii ei suunniteltu pleikalle tai jos suunniteltiiin nii se oli niin uus ja buginen muutenkin virheellinen. Itellä oli odottamista muutama tunti.

    • Anonyymi

      Mikä netti?

    • Anonyymi

      Paska peli jostaki syystä levy ei ees tule pois pleikkarista

    • Anonyymi

      Minulla toimii minecarft

    • Anonyymi

      Minulla on aivan sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe