Teinien touhuja

Anonyymi

Meillä oli teineinä tapana vähän leikkiä poikien kustannuksella. Harrastimme kaverini Saran kanssa uintia ihan kilpatasolla. Saran tissit vaan kasvoivat yläasteella ihan tolkuttoman kokoisiksi ja hänellä oli ihan oikeasti vaikeuksia löytää sopivia uintiasuja. Uimaseurallamme oli oma shoppi, jossa oli asuja ja varusteita myynnissä. Me uimaseuralaiset teimme paljon työvuoroja shopissa ja saimme näin hieman pienennettyä harrastusmaksujamme. Meillä oli siis mahdollisuus mennä shoppiin aukioloaikojen ulkopuolellakin. Shoppi sijaitsi vielä sopivasti uimahallin kellarikerroksessa eli sopivan syrjässä ja se mahdollisti meidän pikku touhuilut ;)

Yhtenä iltana olimme saaneet houkuteltua shoppiin mukaamme uimakaverimme Jaakon. Olimme hehkuttaneet Jaakolle uusia uintiasuja ja hän oli halukas tietysti katsomaan uutuuksia. Valitsimme Saran kanssa Jaakolle Arenan uudet keltaiset uimahousut. Niissä oli lahkeet nilkkaan saakka, mutta keltainen väri ja ohut kangas paljastivat kyllä poikien mahdollisen pullotuksen koon hyvinkin selvästi. Jaakko meni sovituskoppiin housut mukanaan ja samaan aikaan Sara laittoi numeroa tai kahta liian pienet kolmiolappubiksut ylleen ja itse sovitin kokouikkaria, jonka leikkaus jätti aikalailla pakaraa näkyviin.

Sovituskopin verho aukesi ja Jaakko huomasi meidänkin katselevan asujamme peileistä. Käännyimme Jaakon suuntaan ja housut todellakin imartelivat hänen urheilijavartaloaan. Kangas oli jotain aivan uutta ja liukasta ja se todentotta näytti katsojalle kullin koon ja sijainnin millintarkasti. Jaakko oli ihan fiiliksissä housuistaan, mutta kun Sara kääntyi Jaakon suuntaan, niin Jaakon leuka meinasi tippua lattiaan. Saran valtavat tissit pursusivat bikinien yläosasta joka suuntaan. Hänen kovettuneet nänninsä näkyivät hyvin selvästi kankaan läpi. Jaakko ei saanut sanaa suustaan ja Sara tiesi, että nyt oli oikea hetki toimia. Hän sanoi minulle: -Olikohan näistä lappubiksuista yhtä kokoa isompaa ja samaan aikaan avasi bikinien yläosan narut niin että hänen rintansa heilahtivat ulos pikkuisista lapuista ja olivat siinä aivan Jaakon katseen alla. Ja aivan kuin se ei olisi ollut tarpeeksi niin Sara laski myös alaosansa lattialle ja katsoi minun suuntaani. Minulla oli jo kädessäni yhtä kokoa suurempi yläosa käsissäni ja autoin pukemaan sen Saran ylle ja sovitusti puristin hänen tissejään takaapäin ja sanoin: -Miks vitussa mulle ei vois kasvaa myös tällaisia ihanuuksia. Sara virnisti Jaakon suuntaan ja levitti jalkojaan samalla paljastaen vaalean karvoituksensa, kun veti alaosaakin ylleen.

Jaakon kulli seisoi aivan kovana ja oli kääntynyt villisti yläviistoon hänen keltaisissa uimahousuissaan. Sara otti tämän isommankin yläosan pois päältään, otti minua kädestä kiinni ja kävelytti minut Jaakon eteen ja sanaakaan sanomatta veti kokouikkarini lanteille paljastaen minun pienet, mutta pyöreähköt tissini ja sanoi suloisesti naureskellen: -Et sä Jaakko kyllä noilla voi kisoihin lähteä ainakaan jos Ninni ja mä ollaan maisemissa. Sun kullihan paistaa noissa katsomon yläriville asti. Jaakko repesi nauramaan eikä oikein tiennyt miten päin olisi ollut. Hänen kullinsa oli ahtaalla noissa kireissä uimahousuissa ja hän katseli ahnaasti juuri Saran jättiläistissejä. Minun tisseihini hän vain nopeasti vilkaisi. Sara oli kuitenkin mimmi paikallaan ja hän tiesi tisseillään pyörittävänsä poikia ja miksei miehiäkin.

-Hei Jaakko, sä oot nyt nähnyt meidän tissit niin nyt ois meidän vuoro nähdä sun vehkeet, vaikkei noi pöksyt jätäkään paljoo arvailujen varaan, Sara sanoi jopa vähän vaativaan sävyyn. Ennen kuin Jaakko ehti nikotella vastaan, Sara otti housun kauluksesta kiinni ja hitaasti laski housuja alemmas, kunnes Jaakon kulli ponnahti voimalla ylöspäin ja heilahti muutaman kerran. Jaakko seisoi yhtä jäykkänä kuin kullinsa eikä sanonut sanaakaan. Sara sen sijaan veti minua lähemmäs ja otti toisesta tissistäni hellästi kinni ja siveli nännilläni Jaakon tulipunaista terskaa. Jaakko huokaili ja nytkähteli kun Sara jatkoi kullin käsittelyä minun rinnoillani. Tunsin kuin sähköä olisi mennyt lävitseni ja tartuin varovasti Saran raskaisiin rintoihin ja puristelin niitä kuvitellen ne omikseni. Jaakon terskasta nousi muutama tippa liukasta nestettä ja se sai nännin liikkeet tuntumaan vieläkin kiihottavammilta. Sara veti nyt toisenkin rintani lähemmäs ja hieroi Jaakon kivikovaa kullia molemmilla tisseilläni. Jaakko ei edelleenkään sanonut sanaakaan vaan tuntui pidättävän jopa hengitystään.
Sara toimi niin taitavasti, että ihmettelin mistä hän oikein oli temppunsa oppinut. Nyt hän keskittyi hieromaan Jaakon terskaa kovettuneella nännilläni ja Jaakon kroppa tuntui kouristelevan ja kramppaavan. Sara jatkoi liikettä ja painoi nännilläni Jaakon kullia aika kovaakin. Minä olin kiihottuneempi kuin koskaan. Tunsin pimppini valuttavan nesteitään uikkareihin ja suljin silmäni ja nautiskelin Saran ihanista otteista. Jaakon jalatkin nytkähtelivät hurjasti ja Sara lopetti kullin hieromisen ja vei toisen kätensä Jaakon kivespusseille...

20

16501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ..ja puristi hellästi. Silloin Jaakon lasti lennähti liikkeelle ja putosi lätsähtäen maahan ja toinen ja kolmas ja vielä muutama satsi lisää. Jaakko seisoi kulli edelleen kivikovana, kuten teinipojat yleensäkin. Minä laskin uikkarini nilkkoihin ja pilluni oli niin limainen ja liukas, ettei varmaan koskaan aiemmin. Nojasin tiskiin ja Sara tuli seisomaan ihan minuun kiinni. Hän vei toisen kätensä rinnalleni ja nännini olivatkin ihanan herkät äskeisestä. Toisen kätensä Sara vei Jaakon kullille ja veti Jaakon aivan minuun kiinni. Sara ohjaili kädellään Jaakon kyrpää kohti minun liukasta pimppiäni. Kullin osuminen kohdalleen tuntui taivaalliselta. Sara kiusoitteli kullilla ensin vähän klitoristani ja taas ihmettelein miten hän oikein tiesi tehdä juuri oikein. Voihkin aivan ääneen kun kyrpä liukasteli pimppini suulla ja sitten Jaakko työnsi kullinsa sisääni. Tunne oli aivan uskomaton. Kulli täytti minut täydellisesti, mutta liukkaus teki liikkeistä vieläkin kiihottavampia. Kauaa Jaakkko ei minua pystynyt naimaan, kun hän veti kullinsa ulos ja lennätti jo toisen valtavan satsinsa minun selälleni ja pepulleni.

      Nyt Saran ilme kertoi, että oli hänen vuoronsa. Hän työnsi Jaakon lattialle selälleen ja suorastaan hyökkäsi hänen päälleen ja alkoi villisti nussia Jaakon päällä pyörittäen persettään joka suuntaan. Kaikesta näki, että Sara ei ollut ekaa kertaa näissä hommissa...

      • Anonyymi

        Tuhmeliinit :)


      • Anonyymi

        Jatka toki tätä tarinaa :p


      • Anonyymi

        Ei hitto tää on kuumaa settiä. Ton pojan housuissa olis ollu ihana olla ;)


      • Anonyymi

        Jatkoa toden totta odotellaan! Annahan kuulua lisää...


      • Anonyymi

        Mihin ne pakolliset poskeen otot unohtu nyt kriittisellä hetkellä? Ja nyt tuplana kun Ninni ja Sara ovat hommissa.


    • Kiihottava tarina,....kiitos. Täällä odotellaan lisää samanlaista kovana....

      • Anonyymi

        Usein sanotaan että isot tissit jättää pienet varjoonsa mutta minusta asia on toisin. Yhdessä ne korostavat toisten hyviä puolia. Muutama viikko sitten sai siitä taas todisteen. Meillä oli käymässä vaimon kaveri perheineen. Oli mukava katsella pienirintaisen vaimoni ja hänen todella suuririntaisen kaverinsa oleilua lasten kanssa rannalla ilman rihman kiertämää. Totesimme taas toisen miehen kanssa että hyvä kombo.


    • Anonyymi

      Minun uimaryhmässäni oli aikoinaan eräs tyttö, jolla oli tapana ohikulkiessaan tai altaasta noustessa puolihuolimattomasti koskettaa tai vähän puristaa vehkeen kohdilta. Vitun ärsyttävää, mutta joskus se sai aikaan melkoisen jöpötyksen uikkarin sisällä..

    • Anonyymi

      Muistan myös omilta uimariajoilta tuon että tyttöjen tissit katsastettiin ja he välillä kokeili poikien varustuksia. Kylmä vesi tosi teki usein temput ja piti varoa ettei osunut silloin kohdalle.

    • Anonyymi

      Erittäin kiihottava tarina. Olenkohan ollut samassa uintiryhmässä, kun meilläkin yhdellä tytöllä oli tapana just ottaa sormiotteella jätkien munan kärjestä kiinni just esim ku oltiin tulossa altaille. Siinä oli kiva sit seistä kädet vehkeen edessä kun alkoi tulla hieman pullotusta väärään aikaan...

    • Anonyymi

      Uimaseura on hyvä harrastus ;)

    • Anonyymi

      Törmäsin kaverin tyttöystävään urheiluliikkeen käytävällä. Hän flirttaili Mulle, mistähän löytäisi makutuomarin? Ja heilutteli valkeita bikineitä sormissaan, lähtiessään sovituskopeille päin. En vastannut siihen mitään, kävelin vain aivan takanaan. Ja perillä, kiskaisin valitsemansa sovituskopin oviverhon takanani kiinni. Kaunis ja kiihoittunut nainen katsoi sovituskopin peilin kautta suoraan silmiini, kun huuleni ja parransänkeni hiveli ruskettuneen kaulansa sivua. Aistin laadukkaan parfyymin tuoksun, ja varatun naisen nännit nöpötti seksikkäinä piukan toppikankaan alla. Kiinteä farkkuperse painautui yhä lujemmin lantiotani vasten, sormieni alkaessa aukoa farkkujensa nappeja...

    • Anonyymi

      Jatkoa toivoen. Vois sovitella toisen sukupuolen asuja esim. Tytöille jammerit ja pojalle naisten kokouikkarit. Myös uikkareitten vaihto toisten edessä. Monetka pienet speedot Jaska saa vaidettua ennen kuin liian kiimassa tai totuus ja tehtävä leikkejä.

    • Anonyymi

      Voisitko jatkaa vielä tätä tarinaa. Tämä täti tunsi kosteuden lisääntyvän lukiessaan tarinaasi...

    • Anonyymi

      Mihin unohtu Ninnin ja Saran lesbo sessio ja johon Jaakko myöhemmin hyökkää mukaan sekä jatkuu blowjob sessiolla jonka jälkeen sujuvasti panot kumpaankin tyttöön.

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulle unohtui buaahaa


    • Anonyymi

      Itse olen 15 ja pirun kiimainen... Mutta pitöö odottaa että saa Harrastaa seksii

      • Anonyymi

        Saathan sinä nyt jo. Kunhan seura on sopivaa


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­­­a haluav­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/A4x9D4

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe